Tiesitkö, palstalla riekkuva uskovaistrolli, että runsaasti lapsilla synnyttävillä naisilla on suurempi riski synnyttää homoseksuaali poika maailmaan kuin vain muutaman lapsen synnyttävillä? Tämä on ankaraa tieteellistä faktaa.
Mitä te uskovaiset ajattelette tehdä asian suhteen?
Äidin toistuvien synnytysten vaikutus sikiöihin
20
83
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tieteellisten tutkimusten linkittäminen olisi trollausta? Linkitin tämän mutta se poistettiin:
http://www.vsshp.fi/fi/sairaanhoitopiiri/media-tiedotteet-viestinta/tiedotteet/Sivut/aidin-tupakoinnista-haittaa-sikiolle.aspx - Anonyymi
Kyllä. 20 lasta synnyttävällä on lähes varmasti homoseksuaalinen lapsi.
Ankaran tieteellisen tutkimuksen mukaan homopoika suurperheessä on useimmiten kuopus tai melkein kuopus.
"Mitä te uskovaiset ajattelette tehdä asian suhteen?"
Kannattaisi koettaa estää keinohedelmöitykset homoseksuaalinaisilta.Väität siis homoseksuaalisuuden periytyvän jollain tavalla suoraan ainakin toiselta vanhemmalta eli äidiltä.
Onko sinulla asiasta näyttöä?kekek-kekek kirjoitti:
Väität siis homoseksuaalisuuden periytyvän jollain tavalla suoraan ainakin toiselta vanhemmalta eli äidiltä.
Onko sinulla asiasta näyttöä?No jos se periytyy, niin kannattaa kitkeä alkujuuri.
Koska alkoholin käyttö raskauden alkuaikoina lisää homojen määrää, tulee viinisieppojenkin lisääntymistä estää.Monen homoseksuaalin lapsi on kumminkin hetero ja siitäkin on varmasti olemassa ihan tutkimusaineistoa ja eläviä esimerkkejä, kuten näyttelijä Elsa Saisio!
- Anonyymi
> Mitä te uskovaiset ajattelette tehdä asian suhteen?
Ehkä järkipuhe auttaa lapsia toimimaan järkevästi? - Anonyymi
"Mitä te uskovaiset ajattelette tehdä asian suhteen?"
---
Sekä uskovaisten että jumalattomien kannattaa kertoa lapsilleen jo varhaisessa vaiheessa, että älkää tehkö sitä väärää valintaa, että rupeatte homostelemaan.
Siitä seuraa vain tuskaa ja ahdistusta.Mä en ainakaan kerro. Lapsi saa päättää itse oman seksuaalisen suuntautumisensa ja muun kiinnostumisensa. On se kumma kun vanhemmat heti ensimmäiseksi alkaa vaatimaan jotakin omia käsityksiään tai jopa mieleisiä urheilulajejaan lasten harrastukseksi.
Olkoon tyttö vaikka lätkän pelaaja ja poika balettitanssija ...anyway!ateisti1982 kirjoitti:
Mä en ainakaan kerro. Lapsi saa päättää itse oman seksuaalisen suuntautumisensa ja muun kiinnostumisensa. On se kumma kun vanhemmat heti ensimmäiseksi alkaa vaatimaan jotakin omia käsityksiään tai jopa mieleisiä urheilulajejaan lasten harrastukseksi.
Olkoon tyttö vaikka lätkän pelaaja ja poika balettitanssija ...anyway!Ai oikein päättää? Todellako uskot että homoksi ruvetaan? Tai että ei tule heteroa ellei heteroksi oikein kamalsti pyri?
kekek-kekek kirjoitti:
Ai oikein päättää? Todellako uskot että homoksi ruvetaan? Tai että ei tule heteroa ellei heteroksi oikein kamalsti pyri?
Ei homoiksi ruveta vaan se on perinnöllinen seikka, joka on määritelty geenitieteellisestikin. Oli vain ehkä väärä sanavalinta, jonka sä tulkitsit sitten noin!
- Anonyymi
Homoseksuaalisuus on osittain geneettistä ja on piilevänä ominaisuutena isän geeneissä eli se periytyy aina nimenomaan isältä. Myös tyttölapsille.
Jos lapsesta tulee homoseksuaali ei isä voi syyttää asiasta kuin itseään.- Anonyymi
Luomalla se tulee.
- Anonyymi
Jumala tekee huvikseen joistakin uskovaisen suurperheen kuopuksista homoja, tai ehkä Hän kostaa sillä tavoin vanhempien synnit.
"Sinä olet luonut minut sisintäni myöten, äitini kohdussa olet minut punonut. [Ps. 119:73]"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989