Olen 16 vuotias poika ja minulla on menkat vai onkohan se jokin muu sairaus? Minulla tulee mieleen siit se kun söin eilen paljon punajuuria kun olivat alennuksessa. Pitäisikö mun mennä lääkäriin vai katsoa onko minulla muna vai pimpsa kun en tiedä?
Menkat? Pojalla?
7
174
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkäriin vaan. Ei oo 16v pojalla normaalia tuommonen. Ittellä 42v miehellä menkat jo arkipäivää mutta ei noin nuorella pitäisi menkkoja olla.
- Anonyymi
Punajuurta se vaan on
- Anonyymi
Kiitos tiedosta kuulin äsken että valtio peittelee että vain naisilla on menkat kuulin äsken yheltä tuomakselta näin!
- Anonyymi
Se mitä kohduksi luulit, on virtsarakko ja sieltä tulee punajuuren värjäämää ureaa. Olen itse kokeillut, niin tiedän
- Anonyymi
sulla on harvinainen pitkäjuurinen aivotyrä, siksi oireita on niin alhaalla.
siis ite olisisn menossa jo lääkäriin!!! kuulostaa tosi pahalle! ite 12-v poika ja nyt pelkään että minullakin alkaa menkat ://
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745