Vasemmistolainen talous-ja veropoliitiikka on sitä että luvataan köyhälle satanen,annetaan sitten todellisuudessa 20 e ja verotetaan sitten "veropohjaa laajentamalla" ylimääräistä 50 e eli takasin lupaus korkojen kanssa.Hölmö äänestäjä on köyhtynyt vaalilupausesta 30 e ,eikä huomaa tulleensa huijatuksi ja äänestää taas SDP:tä suraavissa vaaleissa niinkuin ennenkin.Tämä ei olisi muuten niin vaarallista mutta vasemmistolainen poliitiikka rapauttaa valtion talouden kurjistamalla yritystoimintaa ja sen seurauksena meillä kohta on vain köyhiä ja erittäin köyhiä.Rikkaat ovat lähteneet muille maille.
Veropohjan laajentaminen käytännössä
4
<50
Vastaukset
Kansojen köyhdyttäminen ja orjuuttaminen on maailman rahaeliitin pääagenda ja sen puolesta toimii kiitettävästi tulevakin hallitus. On vain kaksi vaihtoehtoa, miksi vallankahvassa oleva tekee kuten tekee. Joko he ovat uskossaan sokeita eli sumutettuja tai sitten he hyötyvät itse tekosistaan. Kolmas vaihtoehto voisi olla kiristys. Mistä me tiedämme, kuka vallankahvassa oleva on törttöillyt niin, että siitä on todisteet jonkun kassakaapissa (vaikkapa mieltymys pikkupoikiin tai pukeutumiseen naisten alusvaatteisiin tai vilautteluun julkisella paikalla) tai vaikkapa valtaapitävän läheisiä uhataan, mikäli tonttu ei tee niin kuin sanotaan.
Onhan jo ennen vaaleja, median toimien ja nyt hallituksen muodostamisen aikaan nähty sellaista teatteria, ettei se voi enää kenellekään täydestä mennä.
Eduskuntatutkimuskeskus ei taida paljon tutkia, miksi ihmisten usko politiikkaan on näinkin matalalla ja valuen alemmas koko ajan. Ei kai se omaa silmäänsä noki.- Anonyymi
Täysin käsittämätön asia on hallitustunnustelijan asenne jos verrataan aitoihin tosiasioihin.Hallituksen ainoa tehtävä on pitää ensisijaisesti SUOMALAISTEN veronmaksajien puolta.Persuilla oli todistettavasti paras ohjelma jos ajatellaan rehelliseti ja vapaasti ilman "agendaa" tai puolue sympatioita tai antipatioita.
- Anonyymi
Veroprosentit ovat selvästi alle sadan, joten täysjärkistä rahansaantia ei harkita.
1...1.4 miljardia tulisi valtion kassaan kun työllisyysaste nousisi 1 prosenttiyksiköllä.
Tarkoittaa 35 000 uutta työllistettyä.
Pienfirmoissa on suunnitelmat 163 000 työpaikasta jos uskaltaisi rekrytoida.
Ei uskalla. Juuri maksoi laiskurin irtisanominen kiinteistöhuollosta Kuopiossa 60 500€- Anonyymi
Lidliltä ay-juristi yritti lypsää laiskurille runsaat 30 000€ irtisanomiskorvausta.
Mutta työnantajan seitsemän vuoden aikana keräämät todisteet riittivät oikeudenmukaiseen päätökseen. Hyvin poikkeuksellista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959