Viisas oppii virheistään, höhlä toistaa niitä!
Vannokaa että ette enää äänestä persuja!
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä Pata Kunkku?
- Anonyymi
Jos aikoo äänestää vielä persuja, niin tähän ketjuun voi kirjoittaa oikean nimensä, että siitä jää merkintä.
- Anonyymi
Persuja kannattaa äänestää vastaisuudessakin ja entistä suuremmalla joukolla jotta olemme suurin puolue 4 vuoden päästä.
Sano ei demaripaskalle ja vihervasemmistohomoille/huorille!- Anonyymi
Kyllä mielipide ilmaistaan tulevaisuudessakin
- Anonyymi
Persuille menee...
- Anonyymi
3,2 miljardia vuodessa kulutetaan ulkomailta tulevaan paskaan! Kuka tervejärkinen sellaista tähän maahan haluaa?
Tämän hihhulihallituksen jälkeen PS on ilmiselvä vaalien voittaja, mutta äänestetetään nyt ensin Europarlamenttiin persut ja annetaan Rinteen ryssiä....
Tietenkin äänestän perussuomalaisia, kuten tähän mennessäkin.- Anonyymi
Omalla nimellä ei kukaan kehtaa noin sanoa
Anonyymi kirjoitti:
Omalla nimellä ei kukaan kehtaa noin sanoa
Haluatko sinä tietää anonyymillä palstalla kirjoittavien perussuomalaisten henkilötietoja? Miksi? Mitä sinä sillä tiedolla teet?
Minua ei kiinnosta ketä sinä aiot äänestää tai olet äänestänyt, se on sinun asiasi enkä sitä edes kyselisi.- Anonyymi
persusussu kirjoitti:
Haluatko sinä tietää anonyymillä palstalla kirjoittavien perussuomalaisten henkilötietoja? Miksi? Mitä sinä sillä tiedolla teet?
Minua ei kiinnosta ketä sinä aiot äänestää tai olet äänestänyt, se on sinun asiasi enkä sitä edes kyselisi.Kyllä viranomaisten pitäisi kerätä persuja äänestäneiden lista ja poistaa näiltä sossutuet.
Persuissa kun on näitä kaikenlaisilla tukiaisilla elätettäviä älytön määrä! Anonyymi kirjoitti:
Kyllä viranomaisten pitäisi kerätä persuja äänestäneiden lista ja poistaa näiltä sossutuet.
Persuissa kun on näitä kaikenlaisilla tukiaisilla elätettäviä älytön määrä!"Näitä" Katsoitko peiliin kun sanoit tuon?
- Anonyymi
Joku 25 prosentin ääniosuus on persuille ihan mahdollinen seuraavissa ek-vaaleissa, mutta katsotaan nyt ensin, miten homma etenee, kun huru-ukon kasaama hörhöhallitus sekoilee.
- Anonyymi
Persuille ääni. 110% VARMASTI !!!!!
- Anonyymi
Pakko uskoa Nallea siinä kun hän sanoi että iso osa suomalaisista on tietämättömiä tolloja. Persujen saamaa äänimäärää ei voi muuten selittää. Ainoastaan persujen tekemä vaalivilppi voi olla toinen selitys.
- Anonyymi
Venäjä tekee vaalivilpin jolla suosii nationalisteja
- Anonyymi
Köyhän paras ystävä kokoomus ja kookomuslain pressa ja orrpo.
Nämä molemmat ovat rikkaiden juoksupoika ja ajavat oky rikaidenetuja - Anonyymi
Äänestä kyllä jatkossakin Suomalaisuuden ja Suomen puolesta.
- Anonyymi
Komppaan.
Minäkään en äänestä jatkossa persuja. - Anonyymi
Samoin minä tulen ääesteämään perussuomalaisia jotka puolustavat maatamme.
Tässä ihan eduskunnasta kuultuna.
https://youtu.be/1eEwzD4BcB4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan.
Minäkään en äänestä jatkossa persuja.Me muut kyllä äänestämme PS ihmisiä. sillä he vaativat kuria ja fiksua järjestystä tähän nykyiseen järjettömään ja leväperäiseen menoon ! Sinä siis vastustat hyvää järjestystä, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minä tulen ääesteämään perussuomalaisia jotka puolustavat maatamme.
Tässä ihan eduskunnasta kuultuna.
https://youtu.be/1eEwzD4BcB4Ei tarvitse ihmetellä ettei persuja hyväksytä hallitukseen.
BB-julkkishan uhosi ja uhkaili, että persut häiriköivät eduskunnan työtä seuraavat neljä vuotta.
Ei siis asiaa seuraavaankaan hallitukseen.
Kokkarit ainoa puolue joka voisi olla samassa hallituksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse ihmetellä ettei persuja hyväksytä hallitukseen.
BB-julkkishan uhosi ja uhkaili, että persut häiriköivät eduskunnan työtä seuraavat neljä vuotta.
Ei siis asiaa seuraavaankaan hallitukseen.
Kokkarit ainoa puolue joka voisi olla samassa hallituksessa.Takerruit sitten siihen joka ei tuossa videolla ollut se oleellinen asia. Veikkaan että moni muu suomalainen on varustettu samankaltaisella älyllisillä lahjoilla, että se oikea asia menee heiltä ohi.
- Anonyymi
Kohta tuo aloittajakin äänestää perussuomalaisia, kunhan oppii ensin tajuamaan, mitä on viisas politiikka !
Nyt juuri tutkija sanoi teeveessä, että perussuomalaisissa on kaikkein eniten hyvätuloisia äänestäjiä, vaikka aloittajan kaltaiset persekärpäset väittävät aivan muuta.- Anonyymi
Aloittaja onkin joku pankin velkaorja joka luulee että mamujen asuessa naapurissa sen kämpän hinta nousee...
- Anonyymi
Äänestetään me. Me ollaan enemmän tai vähemmän rikollisia kaikki. Ja me persut tarvitaan rikollisia edustamaan itseämme.
Vain rikollinen voi ymmärtää rikollista.- Anonyymi
Huono provo. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono provo. Ei jatkoon.
Mutta niin oikeaan osuva ja tosi.
- Anonyymi
Tämä kaikkien hallitusten "äiti" tulee hajoamaan alle kahdessa vuodessa, ja hyvä niin, Kyllä Rinne kusetti kansaa oikein olan takaa......
- Anonyymi
Persut > Ydinvoima Nato
Jokainen tiennee tuon, että Halla-aho on kannattanut Natoa. Persut myös ovat linjanneet ydinvoiman kannattajiksi (samoin esim. Kokoomus on näiltä kahdelta osin kaltaisensa toisiinsa nähden). Sen sijaan koko maasta 45 % kannattaa ydinvoimaa. Ihmettelen. Jo Albert Einstein on sanonut, että ydinvoima tappaa käyttäjänsä.
"Suomen poliittisista puolueista ydinvoiman lisärakentamista kannattaa Kokoomus.[41] Elokuussa 2009 valtiovarainministeri, kokoomuksen puheenjohtaja Jyrki Katainen kertoi haluavansa antaa ydinvoimaluvat kaikille kolmelle hakijalle.[42] Keskusta on linjannut hyväksyvänsä ydinvoiman lisärakentamisen.[43] Vihreät,[44] Vasemmistoliitto[45] ja RKP[46] vastustavat sitä. Aikaisemmin Perussuomalaiset vastustivat ydinvoimaa,[47] mutta vuoden 2011 eduskuntavaaliohjelmassaan he linjasivat kannattavansa sitä.[48] Kristillisdemokraatit[49] ja SDP[50] ovat jättäneet kantansa avoimeksi. " https://fi.wikipedia.org/wiki/Ydinvoima_Suomessa- Anonyymi
Ydinvoimaa tarvitaa kaikille "ekologisille" sähköautoille.
- Anonyymi
Hyvä, kun muistutit ens en meinannu lähteä äänestämään eurostovaaleissa, mut täytyyhän se nyt pari ääntä käydä heittämässä Perussuomalaiselle. Kiitos paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952