Meinasin pudota tuoliltani kun katsoin euroehdokkaiden listaa ja näin de witin ilmoittaneen koulutustaustakseen filosofian maisteri.
Ei taatusti ole.
Ihmettelin myös Tynkkysen kohdalla väitettä että hän olisi yrittäjä. Olen luullut että hän on luokanopettajaopiskelija. Mikä yritys Tynkkysellä on?
Lokka kuitenkin ilmoitti ammatikseen tekstittäjän. Hän ei ainakaan valehtele.
Mutta eikö oikeasti ehdokkaiden koulutusta ja ammattia varmisteta ennenkuin ne ilmoitetaan virallisesti ehdokaslistassa?
Valehtelevatko euroehdokkaat koulutuksensa ja ammattinsa?
Anonyymi
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Mä luulin de Wittin olevan tohtori koulutukseltaan, mutta maisteriksi ilmoitti vain olevan.
Tohtorin väitöskirja ilmesesti tekemättä de Wittiltä.
De Wittiä ei tietääkseni ole edes mainostettu tohtoriksi. vaikka mielikuva hänestä
monella on tohtori koulutuksellisena, onhan kuitenkin hyvin korkeasti koulutettu,
hänen valtavasta tietomäärästä saa vain ulkoisesti kuvan hänen elevan jopa tohtori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712