Ensimmäistä väitettä, että ihminen työntää 36 miljardia tonnia hiilidioksidia ilmakehään vuosittain, ei kukaan kumonnut, joten pannaan toinen väite.
Väite 2: Ilmakehän hiilidioksidipitoisuus on noussut 40 %.
Aloitaanpa alusta, väite 2
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Laita jönsselihohheli samantien luettelo kaikista väitteistä kertaheitolla tähän tapaan:
1. Ilmakehän hiilidioksidipitoisuus nousee voimakkaasti.
2. Maasta lähtevässä lämpösäteilyssä on havaittu muutos.
3. Ilmakehän lämpötila on noussut.
4. Samoin merien lämpösisältö.
5. Jäätiköt ovat huvenneet.
6. Merenpinta on lähtenyt nousuun.
7. Maapallo on litteä.
8. Kuu on juustoa.
9. Marsin kuut on kuunatsien tekemiä. Denialistien mökellys jatkuu samanlaisena kuin aina ennenkin. mutta itse asiaan he eivät pysty mitään kommentoimaan.
- Anonyymi
Eipä tullut kovinkaan kummoinen mälli jönsiltä tälläkään kerralla.
- Anonyymi
Väite 1
Kesän lämmetessä alkaa jäätelön kulutus kasvamaan.
Väite 2
Jäätelän kulutuksen kasvun myötä alkavat hukkumiskuolemat lisääntymään.
Todistettu = jäätelön syönnin lisääntyminen lisää hukkumiskuolemia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816