RKP:llä aina surkeat ministerit!

Anonyymi

Puolueella on ollut useasti puolustusministerin salkku, mutta mitään merkittävää yhteistyötä eivät ole Ruotsin kanssa saaneet aikaan. Jussi Niinistö teki sen, mitä ruotsia puhuvat eivät kyenneet aikaansaamaan. Ruotsi on virallisesti luvannut 5600 sotilaan prikaatin avuksi kriisitilanteessa.

RKP on nousemassa hallitukseen, toivottavasti saavat ministerin salkun, missä nukkuminen seisaaltaan ei haittaa. Puolustusministerillä on edessään valtavia haasteita ja siihen tarvitaan kunnon mies. Hävittäjä hankinnat eivät saa mennä pieleen. Emme todellakaan tarvitse ministeriä, jota pidetään hankinnoista ulkopuolella, kuin lintulautaa. Minkä ministeripostin uskaltaisit antaa RKP:lle?
Tosin Li Andersson tai Maria Ohisalo ei myöskään kuulosta hauskalta!

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RKP:n entiset puolustusministerit ovat liittyneet Munsalan soutajiin.
      Carl Haglund ja Stefan Wallin ovat valinneet käpykaartin.
      Antti voi rinteen takaa kaivaa rauhantakeen!

• Anonyymi

Tiedoksi: Puolustusministerin salkkua pidetään ns. kevyenä salkkuna ja siksi se annetaan usein etuilupuolueellemme.

RKP etuili hallituksissa peräti 36 vuotta putkeen, mikä on varmast kyseenalainen maailmanennätys! Ja kun se kerran joutui oppositioon, niin RKP valjasti bulvaaninsa apupuolueessaan Kokoomuksessa hajottamaan hallitus. Se ei ihan onnistunut, mutta päävastustaja PS-puolue saatiin hajotettua.

ELI on Suomen suuri etu pitää etuilupuolue poissa hallituksista vaikka ikuisesti. Mutta RKP-korruptio estää sen, koska perinteisten puolueiden johdot on lahjottu tai uhkailtu toimimaan ruotsinkielisten eliitin edun ja tahdon mukaan.

• Anonyymi

Ikävä kyllä RKP:n vahvuutena on kannatukseen nähden liian monta kansanedustajan paikkaa joka tekee siitä hyvän takiaispuolueen hallitukseen.

Toinen ja vielä merkittävämpi etu on että puolueen ainoa kynnyskysymys on AINA että ruotsinkielen asemaan ei kosketa. Kun tämä luvataan RKP:lle niin se voi tukea yhtä hyvin vasemmisto- kuin oikeistohallitustakin - RKP:stä saadaan aina noin kymmenen varmaa tukijaa hallitukseen!

• Anonyymi

En ole äänestänyt RKP:tä muuten kuin Ellu Rehniä aikanaan. Mutta Haglundin Leopard-kauppa juuri ennen K***n miehitystä oli hyvä ostos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      68
      2411
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1779
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1614
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1575
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe