Olen 11vuotias tyttö ja äitini on aina halunnut ääninäytteliäksi mutta on nyt jossakin random työssä.Joten haluan tarjota äidilleni parempaa työtä (sillä hänellä on KAKKA palkka) Joten tiädättekö paljonko ääninäytteliä saa palkkaa Ja missä voisi hakea töihin😄😌
Voisitteko auttaa?
Anonyymi
2
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ääninäyttelynäyte vaikka Youtubeen ja jos on oikein hyvä niin saattaisi joku elokuva-alan henkilö kiinnostua. Palkoista en tiedä mitään, voisi kuitenkin kuvitella että ääninäyttelijlle on töitä vain satunnaisesti joten ei sillä ehkä elä.
Tietysti jos satumainen onni potkaisee niin ties vaikka Hollywood kiinnostuisi ja tarjoaisi jotain miljoonasopimusta mutta todennäköisimmin ei. - Anonyymi
Jos äidilläsi on hyvä laadukas äänen väri ja puheen rytmiikkaa niin menestys myyntialalla on taattu. Tai äänikirjojen lukijaksi. Kirjan kustantajiin yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699