Varastetun tavaran varasto?

Anonyymi

Huhu kertoo Turengissa sijaitsevan varastetun tavaran varastosta, varsinainen myynti tapahtuu muissa kaupungeissa. Onko tietoa missä varasto sijaitsee?

16

1310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiinnosta varasto, vaan missä sitä tavaraa myydään. Jos joku tietää niin kertokoon. Kiinnostaa ostaa.

• Anonyymi

Hyviä kommentteja

• Anonyymi

awsedrtfgh

• Anonyymi

jep jep.. varmaan kiinnostaa ostaa. kiinnostaa varmaan käräyttää myyjät enemmänkin.

• Anonyymi

Hahhah .... Vai että varastetun varasto ja pilleri kauppaa...?? Rankkoja syytöksiä . Ottakaa asioista selvää ja sitten puhukaa ,koska minä tiedän mitä siellä tapahtuu ja ketä siellä on. Siellä on ystäviä hyviä ihmisiä jotka te kansalaiset luokittelette varkaiksi ja nisteiksi. Puhukaa omalla nimella kiitos 🙏

• Anonyymi

Niin ja jos paskottuja pyöriä korjaa ja vie pois kaduilta roskina niin onko se rikos? Muuten nämä paskotut pyörät joutuvat kunnan/kaupungin johdosta kaatopaikalle. Ottakaa asioista selvää ennenkuin alatte syyttelemään. Ja tiedoksi vain ... Meitä "nistejä mitälie tarjoitatte" on paljon emmekä ole vaaraksi kenellekään. Päinvastoin autamme vähä osaisia. Pitäkää hauskaa luulotaudissanne

• Anonyymi

On se rikos kun toisen omaisuutta myy luvatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ketään myynyt mitään no ei tosiaan . Hylätty rikottu pyörä lojuu viikon ojassa , onko rikos kerätä sitä pois? Jos näin on niin rikoksia tekee vanhat papparaiset todella paljon. Sama kun löytäisin järven pohjasta vaikka pyörän ja kunnostaisin sen onko se rikos . Tuo mustamaalaaminen ja huhupuheiden levittäminen julkisesti on rikos KUNNIANLOUKKAUS ja aika törkeä hahhahh. Tulkaa ihmeessä käymään täällä toverillani katsomaan mitä teemme ... Kateellisia taidatte olla vain ,sen huomaa tyhmäkin kirjoitus tyylistänne. Joku minun tuttu teistä kirjottajistakin on perus turenkilaiset jotka anonyymina vain jauhaa paskaa ihmisestä jota ette edes tunne. Ja joo ystäväpiiriimme kuuluu myös teidän nimeämänne huumehörhöt minäkin eli turengin minun mielestä normaalit ja hauskat ihmiset eivät pääse leimastaa kun on joskus möjählinyt tai joillain oikeasti kova kipulääkitys esim. Minulla .. niin teidän silmissä se on alamaailman hörhö nisti varas automaattisesti. Voi kuulkaa olisiko aika katsoa peiliin ja miettiä niitä omia tekosia ja antaa meidän olla jos ei seuramme kelpaa... Veikkaan että lainkuuliaisempia lojaalisempia ja rehellisempiä me "nisti varkaat" olemme kuin teistä monikaan. Tämä mikään huumeluola ole eikä muutakaan ihme pyörävarasto paskaa.. itse harrastan pyöriä saattaa olla että minun ja ystäväni fillareita löytyy muutamia . Saa tulla ihailemaan pihamaata jossa frisbeegolf, koristeline, skedelle ja bmx:lle tein juuri puolikaaren ,jossa on hyvä heittää pikku temppuja ja omenoita saa kerätä eikä koiran pitäisi ketään automaattisesti purra ;) PS. tämä saattaa olla minun tuleva kotini

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja rikoksen nimi, varastettuun tavaraan yhtyminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja jos paskottuja pyöriä korjaa ja vie pois kaduilta roskina niin onko se rikos? Muuten nämä paskotut pyörät joutuvat kunnan/kaupungin johdosta kaatopaikalle. Ottakaa asioista selvää ennenkuin alatte syyttelemään. Ja tiedoksi vain ... Meitä "nistejä mitälie tarjoitatte" on paljon emmekä ole vaaraksi kenellekään. Päinvastoin autamme vähä osaisia. Pitäkää hauskaa luulotaudissanne

Hyviä kommentteja

• Anonyymi

Hahhah .... Vai että varastetun varasto ja pilleri kauppaa...?? Rankkoja syytöksiä . Ottakaa asioista selvää ja sitten puhukaa ,koska minä tiedän mitä siellä tapahtuu ja ketä siellä on. Siellä

• Anonyymi

Eiköhän se kohta selviä. Linnut laulaa ja visertää.

• Anonyymi

Ja lopuksi harakat nauraa.

• Anonyymi

Siellä on ystäviä hyviä ihmisiä jotka te kansalaiset luokittelette varkaiksi ja nisteiksi. Puhukaa om

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe