Ennakkotieto: Perussuomalaiset käyneet aktiivisimmin Ennakkoäänestyksessä

Anonyymi

Ennakkoäänestyspaikoilla tehdyt ovensuukyselyt paljastavat, että Perussuomalaiset ovat olleet kaikkein aktiivisimmin liikkeellä ensimmäisenä enakkoäänestyksen päivänä.
https://yle.fi/uutiset/3-10783899

Ennen eduskuntavaaleja arveltiin että etupäässä kokoomuslaiset ja demarit saavat parhaiten joukkonsa liikkeelle vaalipäivänä. Toisin kuitenkin kävi. Perussuomalaiset saivat varsinaisena vaalipäivänä enemmmän ääniä kuin mikään muu puolue.

Ennakkoäänestyksen perusteella sama tulee toistumaan myös EU-vaaleissa.

9

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hakkaraiselle mahdollisimman paljon ääniä. Tavoitetena on 200.000 ääntä koko maassa sahamies Hakkaraiselle.

• Anonyymi

Mitähän ovensuukyselyt kertoo tästä toisesta ennakkovaalipäivästä, onko Persuäänestäjät edelleen aktiivisimpia?

Ainakin ennakkoäänestäminen näissä EU-vaaleissa on lehtitioetojen mukaan 30% vilkkaampaa kuin 2014 vaaleissa. Ehkä se suuri lisäys on juuri noita Persuja tällä kertaa.

• Anonyymi

Täältä ainakin lähtee yksi ääni persuille ja toinen Lokalle.

• Anonyymi

Ovensuukyselyssä vastasin äänestäväni demareita, vaikka äänestinkin persuja! Kyselijä näytti ihan vasemmistolaiselta. Paras vastata siten, kuin toivotaan, nii ei tule turpaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovensuukyselyssä vastasin äänestäväni demareita, vaikka äänestinkin persuja! Kyselijä näytti ihan vasemmistolaiselta. Paras vastata siten, kuin toivotaan, nii ei tule turpaan!

"Suvaitsevaisilla" on ihan oikeasti hankaluuksia suvaita eriäviä mielipiteitä. Ovat valmiita jopa lyömään niiden kannattajia ilman mitään muuta syytä kuin "vääränlainen mielipide".

• Anonyymi

Kävin tänä aamuna ensimmäisenä, eikä ketään muita näkynyt. Onkohan äänestys muilta unohtunut, kuin perussuomalaisilta?

• Anonyymi

Kannattaa jatkaa samalla matalalla profiililla meitin porukan vaan. Käydään me äänestämässä niin per-keleesti.

Mutta samaan aikaan sanotaan naapureille ja työpaikalla että "Voi vi-ttu, ei vois vähempää kinnostaa nää pas-kat EU-vaalit."

• Käväisin jo eilen. It's done ja sitten nenä kohti menosuuntaa.

• Anonyymi

Kokoomuksesta,Keskustasta ja moni SDP äänestäny on jo siirtyny PS leiriin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      97
      2821
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1804
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      382
      1670
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1447
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1257
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1146
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe