Perussuomalaisten uusin video

Anonyymi

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä ja ihan tosiasioihin perustuva dystopia. Miksi tosiasioita pitäisi paheksua ja yrittää jopa kieltää? Jokainen puolue tekee mieleisiään videoita. Niin pitääkin olla demokratiassa. Ihmiset voi sitten äänestää mitä haluavat.

• Anonyymi

En uskaltanu klikata epäilyttää linkkinne.. Mitähän sieltäkin ruudulle pomppaisi

• Anonyymi

Hulluksi on maailma mennyt?

• Anonyymi

Toi on hyvä. 4 paikkaa tulee varmasti eu-parlamenttiin - kepulit lahjoittaa omansa persuille

• Anonyymi

Hyvä video - ja toteutunee, ellei tälle järjettömälle maailmalle tehdä jotain ja sassiin.

Sanottava taas kerran: jos Luoja on olemassa ja luonut maailman, niin luulisi Hänenkin jo myöntävän pahan erehdyksensä ainakin ihmisen luonnin suhteen, ja korjaavan sen - ja sassiin.

• Hieno!! poliittinen minileffa. Kyllä vaan Team Ketutus osaa.

Äänestetty jo =)

Kataisen kansainvälisen professoriryhmän 700 000 euron (ryöstöstä) Suomen tulevaisuutta hahmotelleesta "teoksesta" ei kukaan muistanut infota valtakunnan syyttäjää?

• Anonyymi

Oletko sinä sellainen haittaisänmaallinen?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä sellainen haittaisänmaallinen?

Kyllä minä luultavasti sellaisen merkinnän CV:n saan jos haittamaahanmuuttoa kannattavat saisivat oikeuden nimitellä. Omasta mielestäni olen tavallinen suomalainen, jolla on tallella taito hahmottaa ja ymmärtää kokonaisuuksia ja joka osaa kyseenalaistaa.

• Anonyymi

Aivan liian pitkäksi venytetty tämä mainosvideo. Tuo 5 minuuttia on vaan liikaa, kun sisällä on vain yksi ainokainen vitsi eli EU-puulämmitys.

Miksi nuo 'Liittovaltion Poliisin' miehet oli riukukätisiä pikkupoikia? Ja kaikki naurettavissa lyhythihaisissa kesäpaidoissa. Mustat telkkarista tutut täyshaalariasut niillä kuuluu olla päällä, ja sarjatuliaseet. Eikö ollut varaa hakea rekvisiittavarastolta muovirynkkyjä?

Pitäisi lopulta kuitenkin saada osin jännittäväksi, nautinnolliseksi ja huvittavaksi pätkäksi tällaiset tehtyä. Huitiloiden ja pitkittäen tehtynä ei lava-stand-up vitsitkään siitä parane. Nyt ehdin kyllästyä puolessa välissä.

Lopussa on jakso, jossa sängyssä mies ja vaimo selittävät elokuvan EU-vitsiä. Selitysjakso on varmuudeksi peräti 1,5 min mittainen. Että varmasti vähän tyhmempikin ehtii kunnolla päästä jyvälle siitä hienosta vitsistä.

• Hymyilytti kohdat, jossa mies huutaa Liisaaa hengenhädässä (vaimo mielessä hädän hetkellä) ja aamuinen minareetista kajahtava rukoukseen kutsu =)

Tuli myös mieleen häivähdys mainostoimiston lyhytleffasta, jossa kaveri herää joka aamu eri paikasta ja elää päivän siinä huudeilla, jossa silmänsä avaa.
        Ylen Areenassa on katsottavissa The Handmaid's Tale -sarja (https://areena.yle.fi/1-4283825), joka perustuu Margaret Atwoodin -85 julkaistuun kirjaan. Ei sekään fiktiivinen idea mahdoton ole, tai Bradburyn mestariteos Farenheit 451 (vm. 1953), joka kuvaa maailmaa, jossa kansalaisten (ei median ja hallinnon) sananvapautta kavennetaan ja valvotaan, jotta ei loukata ketään, ja suvaitsevaisuutta valvoo hallitus. Kuulostaa tutulta? Vink vink #vihapuhe

https://www.youtube.com/watch?v=R-0l8rIp9bw

• Anonyymi

Anniina Ruottu 36 on lähimpänä minua, vaikka viimeksi äänestinkin persua. Taidan nyt laittaa nettiin 36. Ainakin Ylen vaalikoneessa oli yli80% kannallaan.

• Anonyymi

Vaalikoneet on luotu yksinkertaisten ihmisten höynäyttämiseksi puoluekuri on demokratian vastaista toimintaa joka tekee vaalikoneista turhia?

• Anonyymi

Törkeen hyvä ja vielä tosi.

• Anonyymi

Venäläisiltä kopioitu propagandavideo, kuten arvata saattoi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      76
      2509
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1597
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1204
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1146
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1116
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe