Sinkkuus 40:senä. Miten seksisuhteeseen?

Anonyymi

Käynyt melkoisesti deittaamassa, ja moni lähtenyt deiteille. Sinkkuna elämä on mukavaa. Mitenköhän yleisiä tuollaiset vakituiset seksisuhteet on? Ei hirveästi jaksaisi kuunnella naisten asioita vaikka olinkin hyvin sosiaalinen, mutta vakituiset seksisuhde kiinnostaisi. Naiset vaan ei ole tälläisestä suhteesta kovin innostuneita. Miksiköhän?

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne naiset ketä ei seksi kiinosta niin ovat jo varattuja siinä mielessä...
      Useimmilla naisille lienee joku(vakkari) mies jossain, vaikka ovatkin treffeillä ikäänkuin sinkkuina.
      Tai sitten et täyttänyt kriteerejä...

• Anonyymi

Kyllä naisia seksisuhde kiinnostaa. Minäkin olen sellaisessa. Naisiin voi tutustua kun juo viinaa ja käy yökerhoisssa viikonloppuisin. Siitä se lähtee kun juttelet naiselle ja kysyt siltä tahtooko se seksisuhteen.

T: Viinamies

• Seksisuhteessa juopon ämmän kanssa?

Onnea sulle.

• Anonyymi

Yksinhuoltaja naiset on helppoja. Olen sellaisen kanssa seksisuhteessa.

• Anonyymi

Seksijuna meni jo. Nyt on aika kiinnostua muista asioista

• Anonyymi

Eikä mennyt. Itse 45 ja panettaa ihan joka päivä

• No jos ihan vaikka itseäni mietin, niin ei minua pelkkä seksi - siis pelkkä fyysinen toimitus - kiinnostaisi. Jossain elämäntilanteessa voisin kuvitella olevani kiinnostunut vain seksisuhteesta, mutta kyllä siinäkin pitäisi olla myös muuta kuin pelkkä akti. Eli joo, pitäisi silti puhua ja viihtyä toisen seurassa, vaikkei parisuhdetta hakisikaan.

• Anonyymi

Noin se on parasta. Kahvit ennen jälkeen välissä jutustelua. Toiselle nautinnon tuomista. Iloa. Leikkimieltä. Siinä arki pyyhkiytyy.

• Anonyymi

Arki pyyhkiytyy ja ikkunat puhdistuvat samalla.

• Anonyymi

Miehet täällä aina valittavat, ettei kukaan nainen edes vastaa deittipalstoilla. Voitko antaa vinkkejä, miten pääset treffeille? Vai tapaatko naisia ravintoloissa? Seksisuhteeseen pitää mielestäni ajautua. Seksi on hyvää, mutta toinen ei säväytä parisuhdemielessä. Ei asiasta kannata mielestäni ensimmäiseksi huudella. Vasta sen jälkeen, kun on saanut naisen seksuaalisesti hurmattua. Muuten tulee vähän yök -fiilis.

• Anonyymi

Kun juo viinaa ja käy yökerhossa bailaamassa tapaa naisia. Sen jälkeen voi pyytää naisia treffeille.
        Jos ei juo eikä käy yökerhossa, ei tapaa naisia joita pyytäisi treffeille.

t. viinamies

• Anonyymi

NIIN jos ei tapaa naisia muuten tavallisessa elämässä eli on pakko mennä yökerhoihin jotta pystyy edes näkemään naista, kuten jope ruonansuun laulussa: reterik, kumpa joskus näkisin naisen jotta ei tarvitsisi aina yksin häärätä..

• Anonyymi

Ei ne yökerhon naiset mitään ruusuja ole tai onhan... seinäruusuja. Omakohtaisen kokemuksen mukaan heissä usein esiintyy merenelävän ominaisuuksia eli lahnoja.
      Itse lopetin kännipanot jo aikoja sitten syystä että ne ovat niin saamarin huonoja.
      Naisia tapaa muuallakin ja selvinpäin.

• Samaa täällä olen pohdiskellut. Haluaisin seksisuhteeseen, mutta tuntuu ettei miehet ole valmiita oikeasti toimimaan, puheita vaan riittää.

• Anonyymi

Miehet vain puhuvat ja nainen kyllästyy kuoliaaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1679
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1339
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1051
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      931
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      846
    Aihe