aina edellisen viestin mukaan.
"Olipa kerran..."
Jatkakaa tarinaa
25
<50
Vastaukset
...välimatka ;)
Irvokas kirjoitti:
Tuntemattoman pitkä. Mutta siitä huolimatta....
- Anonyymi
Irvokas kirjoitti:
Tuntemattoman pitkä. Mutta siitä huolimatta....
He tunsivat suurta vetovoimaa toisiinsa. Nainen raotti suojakilpeään kysyen vienosti olisiko mahdollista tavata. Mies empi hetken kuten kissa väijyen hiirtä torpan nurkassa. Rohkaisi koivunkukinnan jälkeen siitepölyä täynnä olevan mielensä ja käänsi autonsa virta-avainta kohdatakseen suuren rakkautensa joka jo...
- Anonyymi
perunajauho :)
- Anonyymi
Joopa joo,. tilaat sitten perunajauhoa pusseissa jostain perusta tai kolumbiasta olisi suuri matka ostaa "perunajauhoa", samahan se sitten mitä valkoista jauhetta se sitten... perunajauhoahan se on, tietysti.
- Anonyymi
Aina oli perunajauhoa jemmassa :D
- Anonyymi
Vähän kuin kahviakin ostaisi, pitää olla jotain tiettyä merkkiä ne pavut sitten jostain Etelä-Amerikasta tulleita ja tuoreita papuja mistä tulee hyvää kahvia :D
Tuon takia perunajauhotkin tulee Perusta, perunamaasta oikein :D
Homekorva
- Anonyymi
mikään ei korvaa hometta, ainakaan aurajuustossa
- Anonyymi
Mutta home=home, eli koti, kuitenkin, huomasin että näissä homeissa on parempi joustavampi levitettävyys näissä mitä olivatkaan castelle-sinihome, kun aura-juustoissa aivan liian kovaa, mutta toisaalta näissä caneste-jutuissa... on paljon leviteltävämpää mutta maku ei ole yhtä hyvä kuin normaalissa perunajauhossa Perusta.
- Anonyymi
Minä en perusta Perusta tulevista perunoista ollenkaan. Niiden tuonti Suomeen täytyisi perua, sillä niiden hinnassa o nii paljo verua, että se syö myöskin Terua, joka leikkii nerua, että alakas tyttöystävältä herua. Tosin en tiiä onko tässä väitteessä ees mitään perua
- Anonyymi
Et siis perusta perustustakaan ollenkaan, et edes taloosikaan tee perustusta ollenkaan, et perusta Perusta, et perunoista, etkä edes Equadoristakaan?
Noniin tulihan jo hyvä tarinakin sitten kokonaan höpötyksistä, tarpeeksi hyvin perusta jo equadoriinkin matkustettiin, pitkiä matkoja, kolumbiassakin välillä...
- Anonyymi
Parempi jos asuu "three houses" (kolmessa omakotitalossa), kuin jos asuisi "tree houses"(puumajoissa), en tiedä sitten olisiko kolme kotia vai "home" -sitten paras koti asua...
Joo todella nyt testaan tuota castellon sinihometta leivän päälle, aurassa on kyllä parempi maku :D
- En ole kyllä maistanut lumiauraa vielä, enkä jääkarhunkaan jyrsijää joka jäitä kyntää asfalteilta joskus. - Anonyymi
Olisi tuossakin sitten: ihmiset asuvat puumajoissa ja niille tulee ruoaksi aina Peru:sta sitä valkoista perunajauhoa (cocaine), jolla elävät :D
Perunajauhoa Perusta. Perusta puuhun oma maja. - Anonyymi
Kaiken takana on jotain: https://www.youtube.com/watch?v=4L5et6Fy1-w
- Anonyymi
Lampaan takana on paimen.
- Anonyymi
Seinän takana on piano, jos naapuri harrastaa pianonsoittoa, olen kuunnellut, samaa jotain harjoitusta joku tekee, ei minua sinänsä häiritse, kuuntelen vain miten edistyy harjoituksissaan.
- Anonyymi
Joo kaiken takana on jotain ja kylkiluiden takana on keuhkot, sen tiedän aika hyvinkin nykyisestäkin kokemuksesta, paljon murtui,tiesin että nyt tuli kylkiluumurtumia juttuja, mutta parantuneet jo alapuolelta kylkiluut, jotta pystyn hengittämään, jotain on vielä parantumatta yläpuolelta, sydämen lähellä olevia jotain... nyt pystyn hengittämään kuitenkin kohtuu hyvin.
Aika kylkiluita meni tapaturmassa sitten, paranee, mutta niin voin sanoa että salaatinlehti vuodessa ei elimistö mitenkään saa riittävää proteiinia eli energiaa elimistöön mitään tuollaista parantamaan. - Anonyymi
"...mutta ei ollut toista kertaa. Loppu. "
- Anonyymi
Niin "olipa kerran..." jutut monesti menevät erilaisiin asioihin, aika hauskastikin sitten sotkeutuvat toisten ihmisten mielikuvituksiin.
- Anonyymi
Aina vastakarvaan. Näin:
Olipa kerran
Juice Leskinen
Ei sen väliä kuka sen aloittaa,
sanoi hän joka aloitti sen
Jäätyivät pilvet ja jäätyi maa,
kuljin puistossa eksyneiden
Niin se alkoi ja loppui aikanaan,
turha kaahailu pinnalla maan
Mies ja nainen, erossa toisistaan
uhraten jumaliaan
Kuinka varma olinkaan
Olipa kerran on nimeni mun
Vain aluksi kelpaan satuun
Kasvoillain näin kasvot unohdetun
Olin kasvanut kiinni katuun
Hän virheitä teki, mä virheitä tein,
muka uskoen kohtaloon
Pois hän sielunsa antoi, mä omani vein
panttilainaamoon
Tapoimme tuskan ja kätkimme sen
maahan siunaamattomaan
Joka yö se palasi kummitellen
synkästä piilostaan
Kuinka varma olinkaan
Kasvoillain näin kasvot unohdetun.
Nyt on tänään ja huominen uusi on
palkkalistoilla rakkauden työn
Ei löytynyt elämä sivuilta lukemiston
Noita juttuja noitien yön
Kasvoillain näin kasvot unohdetun.
https://www.youtube.com/watch?v=Oxj2JMMLXys
xLiner- Anonyymi
Ajetaan tandemilla, "kuurahousut kekkosella": https://www.youtube.com/watch?v=hHHg0KpIgno
Piispan viikset Paasikivellä... - Anonyymi
"kuurahousut kekkosella, pipo päässä pakkasella, piispan viikset paasikivellä..."
- Anonyymi
... mitenkähän tuohon sitten laittaisi jos pitää olla pipo päässä pakkaselle, no ehkä: "toppatakki päällä espanjan lennolla" näin voisi valmistautua ilmaston muutokseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482120Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902100- 1222011
- 791742
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201279Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171165Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097