Jos voitan niin ostan skodan urheilumaasturin jättikoneella eli skodillak VRS taskuraketin. Siitä vasta peli. Johan lähtee ja radallekkin pääsee hiilikuitujarrujen ja säädettävän alustan ansiosta. Kuivasumppuvoitelu iso plussa tuossa urheiluautossa.
Jos voitan lotosta ostan skodillakkin
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua taas, uskotko että joku tarttuu koukkuun?
Vai joudutko taas itse kommentoimaan ahkerasti? - Anonyymi
Penalla on jäänyt launch control päälle.
- Anonyymi
Voih, kunpa joskus saisikin tuollaisen naisten ihaileman ja miesten kadehtiman superauton! Kävisin, ennenkuin EU kieltää ilmaston vuoksi, joka kesä ajamassa autobahnilla isoa lujaa, ehkä jopa sataa neljääkymppiä menisi!
- Anonyymi
joo minäkin ostan, lähimmällä soramontulla ajan sen paskaks ja poltan sen itäauton sinne.
- Anonyymi
Se on aloittajalle lottovoitto jos ei joudu itäauto skodaa ikinä omistamaan. On se vaan niin karsea ja ruma itäkippana. 😅. Mutta joo, jos skodan omistaminen on lottovoitto, se on sit se ”kolme oikein ja lisänumero” 😂
Skodan ylläpitämiseen tarvitaan lottovoitto.
- Anonyymi
Voi;Sinun on myös alettava Yle-henkilöksi;
- Anonyymi
Heti menisin Nurnburgringille ajamaan rataennätyksen että huojahtaa. Jäykkä taka-akseli on parhaimmillaan äärimmäisen nopeassa rata-ajossa!
- Anonyymi
Yhden suhde viiteen sataan miljardiin, että voitto osuu kohilleen, mutta toivossa on hyvä elää?
- Anonyymi
Oikeastaan kyllä vain noin 1:15 miljoonaan. Ja lähes joka viikko joku voittaa, joten ei muuta kuin kuponkia vetämään, voi olla että skoota on totta ennemmin kuin arvaatkaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959