Maailmanmestaruus ja agrisosialistien rökälevaalitappio samana päivänä!
Niin kaunis on maa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Väyrysen putoaminen;-)))) Ja kepun mahalasku! Elämä on ihanaa!!!
- Anonyymi
Hemmetin hienoa että Väyrynen jää ulos myös parlamentista. Putoaminen eduskunnasta oli kauan odotettu lahja Suomen kansalle ja lahja vielä täydentyi eilisellä putoamisella.
Väyrysen tuplaputoaminen olikin toiveiden täyttymys, sillä kyllä se niin helvetin kauan oli turhaan ja turhana esillä. Nyt sitä ei kaiken järjen mukaan tarvitsisi nähdä missään ja milloinkaan, mutta kun kyse on Väyrysestä, niin siitä on järkevyys kaukana. Johan tuo harkitsee pyrkivänsä kesällä 2020 keskustan puheenjohtajaksi ja vuonna 2024 presidentiksi!
Ja tuhnuksi jäänyt persujen vuorenvarma EU-parlamenttivaalijytky!😁
- Anonyymi
Puheenjohtaja Juha Sipilän agrisosialistinen keskusta kärsi jo toisissa peräkkäisissä vaaleissa veret seisauttavan tappion.
Agrisosialistinen Keskusta sai eurovaaleissa äänistä vaivaiset 13,6 prosentti.
Agrisosialistinen puolue on sijalla viisi.
Agrisosialistinen Keskusta ei menestynyt myöskään kuntavaaleissa 2017 ja presidentinvaaleissa 2018.
Toivottavasti Agrisosialistisen Keskustan kannatus saavuttaa pian viljelijäväestömme osuuden tason. - Anonyymi
katos, tämä palautettiin kun muistutin valvojaa palstan säännöistä.
- Anonyymi
niin kaunis on myös kepulaisuuden syöksykierre
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969