Tekikö Lii turhaa työtä?
Vasemmiston Andersson on opiskellut venäjän kieltä ja kulttuuria.
Hän kannattaa viisumivapautta Venäjän kanssa.
Lähde: wikipedia
Vasemmisto ei kelvannut venäjälle
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen todella ylpeä näistä Suomen nuorista politiikan naisista. Nostan hattua vaikka olisi mistä puolueesta. Politiikka on näyttäytynyt vanhojen väsyneitten herrojen temmellyskentältä. Lisää tätä naisvoimaa pliis!
- Anonyymi
Kaikilla on himonsa ja kiihkonsa.
- Anonyymi
Hölmöllä on hölmöjen lisääntymishalut.
- Anonyymi
Ainut nainen jota voi kutsua naiseksi on Laura Huhtasaari. Hänen vakaa olemuksensa ja isänmaastaan huolehtiminen on järkähtämätöntä ja liikin voisi ottaa opiksi miten pysytään asiallisena ja kunnioitetaan suomalaista demokratiaa ja pysytään penkillä ilman onnetonta huitomist ja räpellystä.
Laurasta tulisikin ottaa nopeasti kopioita - pahvi-Laura jokaiseen PS-kotiin sisustuselementiksi!
Kukapa ei haluaisi olla Suuren ja Mahtavan kaveri:
https://www.youtube.com/watch?v=qupkSLX8cIYKommunistit ovat tehneet historiallisen hienoa yhteistyötä Neuvostoliiton kanssa.
Nyt Venäjä nauraa kotimaisille kommunisteillemme.- Anonyymi
Venäjä nauraa ja hyppelehtii hourupäisenä lahtaamiensa suomalaisten punikkien hautojen päällä.
Naurattaako sinuakin?
- Anonyymi
Vas.liitto on todellinen Venäjän ystävä, on aina ollut. US:n Puhhevuoron blogeissakin näkee kuinka juuri äärivasemmistolaiset ihailevat Venäjää.
- Anonyymi
Venäjän jumalointi on komujen geeneissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039