Jeesus sanoo

Anonyymi

Joh.14:6

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuten sanonut, koska yhtään aikaismainintaa ei löydy satujen ja tarinoiden jeesuksesta.

Kaikki hänestä kirjoitettu on sävelletty kymmeniä vuosia hänen väitetyn kuolemansa jälkeen.

Kannattaisi ehkä korottaa edes kotimainen satuhahmo epäjumalaksi tuon jeesuksen sijaan. Ehdottaisin Räpylä Niirasta, siinä oli kunnon uppotukki mieheksi!

• Anonyymi

Olet hassu tyyppi he-ma.
        Ensin teet aloitteen keskusteluaiiheesta ja sitten vastaat siihen itse.
        Niin sitä pitää.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet hassu tyyppi he-ma.
        Ensin teet aloitteen keskusteluaiiheesta ja sitten vastaat siihen itse.
        Niin sitä pitää.

En ole koskaan tehnyt suolessa aloitusta, en myöskään ole kirjoittanut muilla nikeillä kuin tällä, jolla nytkin kirjoitan.

Annoit siis väärän todistuksen lähimmäisestäsi.

Mitä luulet epäjumalasi olevan mieltä teostasi?

• Anonyymi

Tää oli vartiotornilaisille. Ne uskoo, että raamatulla olisi jokin huomattavakin merkitys niiden uskomuksissa. Ei ole! Uskomukset perustuu vain ja ainoastaan Vartiotornin selityksiin.

• kookoo3

"Sillä kookoo3 sanoi hänelle: "Totisesti, minä olen suhnusuvereeni; ei kukaan opi kyseistä taitoa muutoin kuin minun kauttani.
      Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun yliäänekkäät suolikaasuni; tästälähin te tunnet hänet, ja te olette aistineet tuoksun kuten ketsemaanessa Rondododonien kukkiessa ."

• Anonyymi

Anonyymi on oikeassa. En ole aloittaja enkä halua kirjautua tälle palstalle. JT ja ex-jt(joita tällä palstalla lähinnä on) ovat tavallaan aivopestyjä uskomaan ateistineen sanomaansa.

• Anonyymi

Parempi evankeliumi, jossa Anthony Morris III sanoo: "Me olemme elin. Kukaan ei pääse Jehovan ja Jeesuksen luo muuten kuin meidän kauttamme, eikä välttämättä sittenkään. Me määräämme, ja te tottelette, mutta omalla vastuulla." Vieressä Stephen Lett vääntelee naamaa.

• "Me olemme elin. "
        Niin. Taitaa se rektumkin olla elin. Henkistyttetty sellainen.
        Sillä niinkuin mooses sanoi Papulooniassa Haamunraapi yhdelle Pelsassarin hipoissa: Anna pyllyn laulaa vain ylistystä Raappahousuille, ei sitä vähäistä volyymiä tarvitse yhtään hävetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe