Nyt ne puhdistukset ps puolueessa alkoivat!

Anonyymi

Persujen puoluetoimisto odotti yli eduskunta- ja EU-vaalien, sitten alkoivat puhdistukset, heti EU-vaalien jälkeisenä päivänä. Ensimmäisten joukossa erotettiin puoluesihteeriehdokas Teemu Torssonen. Vaalityötä Torssonen sai tehdä persujen hyväksi täysillä, mutta sitten tuli lähtö, aivan yllättäin. Kukahan on seuraava?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d8338c66-ea33-4f4a-b3d3-c50e91fa73a7

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut ovat puolueensa sisäisistä puhdistuksista hipihiljaa? Pelkäävät ilmeisesti, että voi hyvinkin osua omalle kohdalle?

• Anonyymi

Jossakin nurkissa voi vielä lymytä luku- ja kirjoitustaidottomia soinisteja

• Anonyymi

Soinisteja on vielä jopa persujen palkkalistoilla, hyvinkin korkeissa viroissa. Seteliselkäisinä näyttelevät kyllä olevansa muka Halla-ahon kannattajia. Tieto persujen huipulta kulkee yhä Soinille aivan reaaliajassa, nämä soinistimyyrät pitävät siitä huolen.

• Anonyymi

Persut näyttää olevan ainut rehti puolue Suomessa.

Muut luikureita ja kansan kusettajia.

• Taisi PSn hajoaminen alkaa...

• Anonyymi

Henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että persut eivät ole yhtään sen rehellisempiä kuin minkään muunkaan puolueen edustajat. Pikemmin päinvastoin.

• Anonyymi

Kiva varmaan saada kiitos tehdystä pyyteettömästä työstä puolueen eteen.
      Siinä käy vielä niin, että erotetun lisäksi lähtee vapaaehtoisesti porukkaa kun silmät aukenevat. Se on selvää, että puolue on hajoamassa.

• Anonyymi

Persujen puolue-eliitti on vaipumassa pikkuhiljaa samaan ylimielisyyteen kuin Soinin aikana. Diktaattori Soinin asenne esim. persujen korpitaipaleen talkootyöntekijöihin - heille ei siis maksettu palkkaa (joita olivat 1995-2007 jopa puoluesihteeri, Perussuomalainen lehden päätoimittaja, puolueen taloudenhoitaja, jäsenrekisterin hoitaja jne. jne) oli: "Puolue pärjää ihan hyvin ilman sinuakin. Tulijoita riittää. Vuosia tekemäsi työ nollataan tästä päivästä eteenpäin. Talkoopohjalta saat jatkaa, palkkaa ei makseta muille kuin minun Soinin suosikeille. Jos valitat, sitä varmemmin ja nopeammin lähdet".
      -Juuri tällainen ylimielinen toiminta johti loppujen lopuksi persujen hajoamiseen kesällä 2017. Historia tulee toistamaan taas itseään. Se on väistämätöntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      114
      3131
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2016
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1885
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      400
      1754
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1661
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1196
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1166
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe