No tietenkin puoluejohdon kaikinpuolinen hyvinvointi ja ylellinen elämä.
Tiedättekö mikä on tärkeintä kommunismissa?
8
<50
Vastaukset
No siinä tapauksessahan oikeistolaisuus ja kommunismi ovat aatteellisesti hyvinkin lähellä toisiaan!
nazi kirjoitti:
Olet hyvin lähellä totuuden siemeniä, veli Kränkkymaakari...:-)
H.V. nazi: itse asiassa myös kristinusko on lähellä kommunismia. "Jos sinulla on kaksi ihokasta niin anna toinen niistä sellaiselle joka on ihokkaaton!"
- Anonyymi
Kommunismi johtaa köyhyyteen ja köyhyys kommunismiin. Eli myydään valtion tuottavat laitokset ja nostetaan veroja...köyhyys ja kommunismi....eliitin rikastuminen....kapitalismi.....
- Anonyymi
Mutta Suomen maatalouskommunismi perustuu tukiaisilla elämiseen.
Muuta kommunismia ei suomesta löydykkään.
Ihaninta kommunismissa on se että kaikki ovat tasavertaisesti superköyhiä paitsi puoluejohto....:-)
- Anonyymi
Tärkeintä on kansalaisten kurjistaminen, jotta muistaisivat äänestää "oikeaa" puoluetta.
- Anonyymi
Maataloustuotteillahan se täälläkin spämmäilevä yksinkertainen ja katkera kattilankansia paukutteleva katukommunisti elää. Ja vielä tukien avulla suht halvalla....täytyypä kattoo tiliä paljonkohan niitä tukirahoja on vielä jäljellä,kun entiset ei kerkiä loppua kun uusia jo tulee....no saatpahan katella taas tarjouksia..hehgggheghhrrerh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009