Naismotoristi näkyvissä

Tytsy

Olis kiva tietää mitä tunteita tai fiiliksiä naismotoristi herättää tuolla baanalla. Tietäis vähän varoa (jos on tarpeen) kun itse vasta olen tulossa sekaan. Onko suhtautuminen erilaista kuin autoillessa? Voisin kuvitella - en tiedä - että motoristit ovat enempi kamuja keskenään sukupuolesta riippumatta kuin autoilijat. Onko näin?

Kannattaako liittyä kerhoon jos on ajokaveria vailla vai jääkö niitä "lennossa" tai taukopaikoilla mukaan? =)

15

3403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juici

itse en katso onko kyseessä mies vai nainen samanlaisia kavereita kaikki:=)Eiköhän se ajokaveri löydy tuolta baanalta kun olet liikenteessä:=)

• Samu

Kyllähän "konenaiset" herättää pieniä viboja!
        Onhan se somaa jos mitoillansa oleva nainen nahkahousut jalassaan ajaa edellä kyykkypyörällä... ;)

• Jonna 38 v.

Heippa, aloitin ajamaan 2003 keväällä,meni kesä suht paljon yksin ajellessa. Liityin 2004 Touring Finlandiaan,aikuista porukkaa,asiallinen suhtautuminen kaikkiin,paljon tapahtumia,tullut paljon uusia tuttuja.Suosittelen.

• moto

joukkoon ja tervetuloa tosi mukavan harrastuksen pariin. Kyllä lapa nousee tervehdykseen ja juttua taukopaikoilla riittää, oli sitten pyörän puikoissa kumpaa sukupuolta tahansa oleva kuski.

• kata79

samoja juttuja minaki olen miettiny..viime kesana ajoin kortin ja kamala pyørakuume ollu jo pitemman aikaa..

Nyt alkaa olla pyøran osto pikkuhiljaa ajankohtanen ja jannittaa kylla :) unissaanki jo tullu ajeltua.

Mutta saa naha mita kesa tuo tullessaan, minakaan en oikeestaan tunne ketaan mp-ihmisia ainakaan lahi-maastosta.

Sitte jannittaa miten sita oppii ajamaan ku elaessaan ajanu vaan ne muutamat tunnit autokoulussa.. Sitte ku ei ole oikeen mitaan kasitysta, minkalaista on ajaa pitempaa matkaa???

Oon kotipaikkakunnalta 160 kilsan paassa toissa ja ajatellu vapaapaiviksi pyøralla kulkea kotia, onko se niinku ihan realistista:)? kun ei ole mitaan kasitysta onko se niinku pitkaki matka pyøralla..? tyhmia kysymyksia:)

Mutta eikøhan tuoki aikanaan selvia ja seki løytyykø niita ajokavereita:)

• Ei muuta kuin joukkoon mukaan.
        Pääsääntöisesti me ollaan joviaalia väkeä mutta kyllähän aina joukossa on mukana kaikenlaisia mulkkujakin.
        Tuut kyllä huomaamaan että matka "lyhenee" mitä enemmän sitä ajat ja jos et oo viä päättäny minkälaisen menopelin hommaat niin kannattais harkita enempi tommosta maantie painotteista käyttötarkotusta.

• jooseppi

Ostat tarpeeksi ison/tehokkaan pyörän missä sulla on hyvä ajoasento, niin tuo 160km on pikkumatka.

• kisu

ootko mistä päin oon samassa tilanteessa ois kiva jutskata ite oon lahdesta.

• Tytsy

Lisää tyhmiä kysymyksiä... Yksilöitä kaikki on tietty mutta kun sumpille pysähtyy eikä tunne ketään niin onko parempi että hakee oman pöydän vai voiko pokkana liittyä seuraan? Meinaan että onko sellainen TAPANA? Kyllä multa uskallusta löytyy mutta.... =)

• intikka

joo, ainahan se säväyttää kun huomaa naismotoristin jossain. Eikun pyörän ostoon ja nopeaan sillä kesä tulee yllättävän nopeasti(uskokaa pois). Aloittelijalle voisin suositella jotain pientä/keskikokoista customia, matalia ja painopiste alhaalla.

• Samu

Aina voi kysyä mahtuuko sekaan, ja tosiasia on että naiset otetaan vastaan ilomielin.
        Mutta poikkeuksia löytyy kuten sliipatut snobit kyykkypyörineen jotka haluaa olla omassa homoeroottisessa porukassaan, mutta ne erottaa jo kauempaa...

• Kri

Kysymällähän tuokin seikka selviää!

• seura kelpaa

Eiköhän tuo seuraan änkeäminen ole ihan samanlaista kuin jossain kahvilassa tai ravintolassa. Joskus tekee mieli olla omassa porukassa ja joskus on ihan mukava kun tulee uusia naamoja. (Jos esim. istuisin yksin ravintolassa niin en panisi pahakseni seuraa.) Nykyään motoristeja on jo niin paljon ettei käyttäytyminen taukopaikalla juurikaan eroa autoilevasta porukasta, tassua kyllä nostetaan.

• pena
        seura kelpaa kirjoitti:

Eiköhän tuo seuraan änkeäminen ole ihan samanlaista kuin jossain kahvilassa tai ravintolassa. Joskus tekee mieli olla omassa porukassa ja joskus on ihan mukava kun tulee uusia naamoja. (Jos esim. istuisin yksin ravintolassa niin en panisi pahakseni seuraa.) Nykyään motoristeja on jo niin paljon ettei käyttäytyminen taukopaikalla juurikaan eroa autoilevasta porukasta, tassua kyllä nostetaan.

,, ennen kun mopojengiä oli vähempi yhteen kuuluvuuden tunne oli vahvempi kuin nykyisin.
        Ja isossa porukassa sekaan sopii monenlaista tyyppiä!!!!
        Mutta rohkeesti vaan juttusille,, ainakin itse tykkään jutella,,ja varsinkin jos juttukumppani on naismotoristi:)

• Rojali

Aina mukaan ja pälättämään vaan.Motoristit on kaikki kamuja keskenään,ei tartte hävetä liittyä porukkaan kuppiloissa eikä muuallakaan.Kerhoon liittymisessä on se etu että kokkareilla käydessä on tuttua porukkaa mukana.Sujuu homma luonnikkaammin kun on kamuja,jos sattuu itte olemaan vähän arempi hyökkäämään kehiin. Täysillä päin vaan.Kevättä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      54
      2126
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1444
    5. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe