Ehdotan, että Varkauden kaupunki nostaa sateenkaariliput Pirtinvirran sillan lipputankoihin kesällä 2020 Kuopion Prideviikoksi. Kuopion Prideviikolle kaavaillaan Pride-ohjelmaa myös Varkauteen.
Liputus olisi hieno ele kaupungilta tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden puolesta.
Sateenkaariliputus Varkauteen 2020
26
94
Vastaukset
- Anonyymi
Loistava idea! Kannatetaan!
- Anonyymi
Huikea idea. Varkaudesta mualiman pridepääkaupunki.
Minä ehdotan normaalien ihmisten eli heteroiden kunniaksi järjestettyä liputusta, heterolippu on sininen risti valkoisella pohjalla.
- Anonyymi
Loistava idea. Kannatetaan!
- Anonyymi
Minä ehdotan ajattelemaan lippuja jotka liehuvat puhtaassa aurinkoisessa ilmassa, väreistä välittämättä. Ajattelemaan positiivisesti ja ottamaan asioista selvää.
Elämään rinnan erilaisten ihmisten kanssa. Ollaan vähemmän ilkeitä toisillemme ja hymyillään enemmän
. - Anonyymi
Ei taida se lippu siinä salossa kauan vanheta.
- Anonyymi
No, vaikka olen sitä mieltä että sateenkaariliputus kaupungin puolesta olisi hieno asia, niin en oikein usko että sellaista tulee tapahtumaan. Sen verran takapajuista porukkaa siellä Savon pikkukaupungeissa asuu.
- Anonyymi
Älä sano, kaupungintalolla on nykyään ymmärrystä asian harrastajille. Homma on tietysti aivan lapsenkengissä Kuopioon nähden jossa on jo tosi pitkät perinteet.
- Anonyymi
Kyllä näin on. Vassarit ovat ilmoittautuneen aatteen kannattajiksi menihän EU-edustajakin avioliittoon etelä-suomen piirijärjestön sihteerin kanssa menneenä viikonloppuna joten kyllä Sateenkaariliput hulmuaa Pietinvirransillalla tulevana vuonna.
- Anonyymi
Miksi pitäisi liputtaa muulla kuin siniristillä ja muulloin kuin virallisena liputuspäivänä?
- Anonyymi
Yhdenvertaisuuden puolesta kannattaa liputtaa sateenkaarilipuin Pride-viikolla.
- Anonyymi
Minkä ihmeen yhdenvertaisuuden?
- Anonyymi
Sateenkaariliput liehuvat tällä viikolla näyttävästi Helsingissä, ensi vuonna ehkä Varkaudessakin!
- Anonyymi
Ensi vuonna ei edes Helsingissäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi vuonna ei edes Helsingissäkään.
Veikkaan, että liputetaan Helsingissä ensikin vuonna. Palataan vuoden päästä, kumpi oli oikeassa.
- Anonyymi
Eiköhän tää hullutus unohdu jo siihen mennessä.
- Anonyymi
Varkauden kaupunki vaihtoi Facebookissa profiilikuvansa sateenkaaren väreihin, hienoa!
- Anonyymi
Joky karjaisee mielummin pitelisin kädessä olutta ja rillimakkaranippua.
- Anonyymi
Miksiköhän erillaisuuden hyväksymisen puolesta paasaavat ihmiset eivät hyäksy erillaisiamielipiteitä Esim, A Rinne,Perusuomaisia.Ym. moni muu.
Suomi 24 stä poistetaan hyvin herkästi erillaiset mielipiteet. Mitä on sanan vapaus Suomessa nyt. ?Siis,sitä ei ole.- Anonyymi
Eiks tää Suomi24 olekin ruotsalaisten alusta?
- Anonyymi
On se nyt kumma kun tämä vastaus poistetaan vaikkei ole millään tavalla sääntöjen vastainen:
Onkohan Varkauden kaupungin tekninen lautakunta oikea taho, johon olla yhteydessä jos haluaa alkaa edistää tuota ensi kesän Pride-liputusasiaa jo nyt? - Anonyymi
Kouvolan kaupunki vetää sateenkaariliput salkoihin ensi viikon lauantaina Kouvola Priden kunniaksi.
Olisipa hienoa nähdä sama Varkaudessa ensi vuonna!- Anonyymi
Täällä ei ole tarpeeksi asian harrastajia. Suurin osa on muuttanut Kuopioon. Ymmärrän kyllä miksi.
- Anonyymi
ruisleivät
- Anonyymi
lång
Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816