Laittakaa tänne tiedot Eurajoen kunnanjohtajan palkoista vuosina 2006-2018.Kiinnostaa tietää paljonko ansiot nousseet vuosien varrella.
Kunnanjohtajan palkka
13
154
Vastaukset
- Anonyymi
Palkoista en tiedä, mutta hänellä on uutena etuna eroraha. Eli hän saa kahden vuoden palkan noin 200 000e, jos itse haluaa erota, tai hänet erotetaan.
- Anonyymi
Voi teitä neroja: Jos eroraha on kahden vuoden palkkaa vastaava ja se on noin 200000 Euroa, niin minä en palkoista tiedä...
- Anonyymi
No tiedän nykyisen johtajan palkan, mutten aikaisemmilta vuosilta eli ennen Lakaniemen aikaa. Sähän vasta nero olet!
- Anonyymi
Eli, jos saa parempipalkkaisen huippuviran jostain muualta, niin saa erorahan.
- Anonyymi
Kunnanhallitus hyväksyi erorahan yksimielisesti. Kannattaa miettiä ketä seuraavissa kuntavaaleissa äänestää.
- Anonyymi
Mitä isompi kunta ssitä isompi palkka - yleensä. Eroraha kyllä kummastuttaa. Mut eikös hän ole hyvin johtanut kuntaa. Toivotaan jatkoa.
- Anonyymi
Rauman asiat sai ainakin täysin sekaisin. Voi olla, että nyt paremmat alaiset, jotka osaa hommansa. Hommat sujuu, jos alaiset hyviä vaikka johtaja ei sitä olisi alkuunkaan.
- Anonyymi
Tasapuolisuuden nimissä pitäisi kaikilla olla oikeus vähintäin 2 vuoden verottomaan korvaukseen, joka vastaa 2 vuoden bruttopalkkaa, jos irtisanotaan. Minut on 2 kertaa irtisanottu perusteetta. Vein asiat oikeuteen ja korvauksia tullut yli 150 000e.
- Anonyymi
Saa muuten myydä monta kuormaa maa-ainesta pimeästi ilman kuittia, että saa kunnanjohtajan kk-palkan verran kasaan.
- Anonyymi
Ip-osoitteen jäljitys on helppoa ja mukavaa puuhaa.
- Anonyymi
Joka tapahtuu miten?
- Anonyymi
Vanhuskeskustelu parin vuoden takaa käy ilmi tämä sininen maasturicossette. Hän ihmettelee mikä on e ja erorahan suuruutta?
- Anonyymi
Pelottaako? Menikö pupu pöksyyn?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728