Mihin palstan symppikset ovat menneet?

Anonyymi

Nykyinen palsta on pelkkää herjaamista, ylimielisyyttä, itsekehua ja toisten kirjoittajien morkkaamista.
Vanhuus ei näytä tuoneen viisautta tai ymmärtämystä.

Ennen tänne oli hauska tulla, mutta nykyään riittää pelkkä vilkaisu aloituksiin.
Ja aivan turha taas heti sanoa, että "Tee sitten itse hyvä aloitus, äläkä arvostele palstan tilaa!"

Sanomattakin on selvää, että loppu on lähellä.
Monellakin tapaa.
Että tällainen tapaus taas tällä kertaa...

106

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paloma.se01

3.6.2019 12:38
      Uusi
      Nää perusilkeät ja negatiiviset ihmiset ovat olemassa vain ottaakseen pois auringonsäteistä lämmön, tuulesta raikkauden ja lahjoittamisesta antamisen ilon.
      Ne imee hapen pois ilmastasi, tukahduttaa kasvusi myrkkyliuoksillaan ja vie turhaan kallista aikaasi ja tekee sinusta jätesäiliön heidän pilalle menneille tunteilleen ja ajatuksilleen.
      Negatiivisilla, narsistisilla, egosentrisillä persreillä ei ole tilaa minun puutarhassani

• Mielenkiintoinen kellonaika.

Mutta mitä tarkoittaa "egosentrisillä persreillä"

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Mielenkiintoinen kellonaika.

Mutta mitä tarkoittaa "egosentrisillä persreillä"

pallomahan oma, reikä, kopsattu jostakin kirjoitus.

• Anonyymi kirjoitti:

pallomahan oma, reikä, kopsattu jostakin kirjoitus.

Ei tuo voi olla kopio Paloman tekstistä.
        Eihän hän nimittele ketään (omien sanojensa mukaan), eikä käytä rumia sanoja, sillä hänen mielipiteensä on tämä:
        """Joo, ihan yhtä rumaa kuin sanoa että ovat täysiä "kyr ..ä".. miksikähän ihmisen sukupuolielimistä on tehty haukkumasanpja."""

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Ei tuo voi olla kopio Paloman tekstistä.
        Eihän hän nimittele ketään (omien sanojensa mukaan), eikä käytä rumia sanoja, sillä hänen mielipiteensä on tämä:
        """Joo, ihan yhtä rumaa kuin sanoa että ovat täysiä "kyr ..ä".. miksikähän ihmisen sukupuolielimistä on tehty haukkumasanpja."""

Lienee jäänyt aivot murrosikään.

• Kun porukat alkavat lähestyä seitsemääkymppiä, alkaa 60 plus palstan mollaaminen.

Että kun me lähdetään, loppuu kaikki.
      Mitä sitten?

Mitä heitä liikuttaa tämän ikäisten palstan kohtalo.

Eikö 50-vuotiaat koskaan täytä kuuttakymppiä.

Olen moneen otteeseen toivonut, että jokainen oli ikäisensä palstalla.

Saataisiin mahdollisesti ihka uusia kirjoittajia tännekin.

Nyt nämä vanhat hyeenat ajavat kirjoittajat pois.

Kerro muuten joku nikki-symppis, joka on palstalta hävinnyt.

Itse en keksi yhtäkään.

• Taitaa olla kolmen, palstalle yli-ikäisen henkilön tarkoituksellinen typeröinti.
      Tämäkin aloitus tuntuu yhdeltä heistä.
      Minäkin tässä odottelen että he poistuisivat.

H.

• Anonyymi

Kolme?
        Neljähän teitä tuntuu olevan.

• ...ala/yli-ikäisen

H.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme?
        Neljähän teitä tuntuu olevan.

joku kirjoittaa kadella nikillä, niin jaetaan kaikki kahdella
        njjj

• Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

...ala/yli-ikäisen

H.

Ihana kohta päästään sinusta eroon.

• Pahus kun sinuakaan ei voi lukea niihin kaipaamisiin symppiksiin
      kun koko aloituksesi on pelkkää herjaamista... yms
      Missä sinullakin lie iän mukanaan tuoma viisaus ja ymmärrys.

Ehkä ongelma onkin lukevissa silmissä ja kuulevissa korvissa, mitä kaikkea palstalta löytää.

Itse löydän täältä monta kivaa ja viisasta kirjoittajaa ja
      ymmärtäväisiäkin on vaikka kuinka monta vaikka minäkin vain piipahdan täällä.

• Anonyymi

Olet mukava ja fiksu, sinulle vastataan samoin. Täällä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Auttaako että sä noin symppiksenä lyttäät aloittajan? Olette samalla tasolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Auttaako että sä noin symppiksenä lyttäät aloittajan? Olette samalla tasolla.

Ei mitään hätää,
        totta kait samalla tasolla, en osaa kuvitellakaan edes unissani mitään muuta leveliä, mutta aloittaja on eri tasolla, varmaan jossain hyvin korkealla meihin tavallisiin pulliaisiin verrattuna
        hänhän lyttäsi jo kaikki tällä palstalla kirjoittavat aloituksessaan.
        Sen paremmaksi ei voi panna vaikka kuinka tähtiä ja pointsia tavoittelisi.
        Kuulun siihen samaan joukkona ja ilo mielin,

ihan pieni aavistus sanavalinnoistasi, ettet sinäkin siellä korkealla...
        teitä on sitten kokonaista kaksi..

• Anonyymi
        maissii kirjoitti:

Ei mitään hätää,
        totta kait samalla tasolla, en osaa kuvitellakaan edes unissani mitään muuta leveliä, mutta aloittaja on eri tasolla, varmaan jossain hyvin korkealla meihin tavallisiin pulliaisiin verrattuna
        hänhän lyttäsi jo kaikki tällä palstalla kirjoittavat aloituksessaan.
        Sen paremmaksi ei voi panna vaikka kuinka tähtiä ja pointsia tavoittelisi.
        Kuulun siihen samaan joukkona ja ilo mielin,

ihan pieni aavistus sanavalinnoistasi, ettet sinäkin siellä korkealla...
        teitä on sitten kokonaista kaksi..

Ounou eieiei mä olen maan matonen ja matalalla

• Anonyymi kirjoitti:

Ounou eieiei mä olen maan matonen ja matalalla

Sen kun vaan olet jos kerran tahdot.

Eipä ole miulla mittään sitä vastaan.

• Aloittaja nyt vain on tietoinen siitä, mikä aihe vetää paljon kommentteja.

Ehkä hän sitten taas ketjun loppupuolella ei malta olla kehaisematta, että mukavastihan tämä aloittamani ketju lähti käyntiin ja laittaa pari kirjainta allekirjoitukseksi.

• Anonyymi

Auttaisi ilmapiirin parantumiseen jos eräät jättäisivät rumat sanat viesteistään pois!

• Anonyymi

Olet fiksu. Hyvä ajatus.Laitatko tähän muutaman malliksi?

• Aloitus plus70-palstalta. Tämä oli aikaa kun olin Hollannissa, kirjoitin kahvipirttiin kuulumisiani.

2lesken

29.11.2018 11:25

Olen tuolta kuusikymppisistä mutta tulin tänne vaihteeksi.

Siellä kaksi seitsemänkymppistä. kansankynttilä ja konkan tehnyt kaljabaarin pitäjä mellastavat täysillä.

Luulin ja toivoin, että niistä ylimielisistä eukoista pääsisi eroon.

Ikä ei ainakaan tee fiksummaksi eikä viisaammaksi näitä kahta kuovia.

Kun sulhot on tavattu kaljaterassilla ja tinderissä, en viitsisi ja ilkeisi kailottaa näitä kuvioita yhtenään.

Oli pakko avautua täällä, kun kuusikymppisten palsta on ihan pilalla noiden "ikiteinipissisten" takia.

• korpikirjailija kirjoitti:

Aloitus plus70-palstalta. Tämä oli aikaa kun olin Hollannissa, kirjoitin kahvipirttiin kuulumisiani.

2lesken

29.11.2018 11:25

Olen tuolta kuusikymppisistä mutta tulin tänne vaihteeksi.

Siellä kaksi seitsemänkymppistä. kansankynttilä ja konkan tehnyt kaljabaarin pitäjä mellastavat täysillä.

Luulin ja toivoin, että niistä ylimielisistä eukoista pääsisi eroon.

Ikä ei ainakaan tee fiksummaksi eikä viisaammaksi näitä kahta kuovia.

Kun sulhot on tavattu kaljaterassilla ja tinderissä, en viitsisi ja ilkeisi kailottaa näitä kuvioita yhtenään.

Oli pakko avautua täällä, kun kuusikymppisten palsta on ihan pilalla noiden "ikiteinipissisten" takia.

Tuohan on täysin oikein kirjoitettu.
        Mitä sinä täti vingut.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Tuohan on täysin oikein kirjoitettu.
        Mitä sinä täti vingut.

Etkö kestänyt linkittämääni kommenttiasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö kestänyt linkittämääni kommenttiasi?

Heh, korppis hyppäsi puskaan. Tökkäsi itseään 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, korppis hyppäsi puskaan. Tökkäsi itseään 😁

No, hyvin vaikea yhtälö, mutta jos se olen minä niin mikäpä hänessä.

2Lesken
        27.4.2019 19:51

Anonyymi kirjoitti:

Älä esitä toista kuin olet.

Kalsarinikki
        Vedä ne nimettömät päähäsi ja haista vittu.

• Anonyymi

Symppis ....no symppis on punkkispray koirille...
      no joo onhan se muutakin ...
      m-m

• Anonyymi

Palstahan on tulvillaan symppiskirjottajia, on tuo...hmmm..mikäs se nyt olikaan ja sitten on tää tää no tää yksi ja onhan vielä kuka se nyt olikaan. Runsaudenpula mun miälest.

• Anonyymi

Komppaan.

Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komppaan.

Beng

Beng on yksi symppiksistä 🐜 ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään minusta.

• Anonyymi

Sehän hyvä jos sä itsekin tykkäät. Mä en ole sä, mutta musra olet symppis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään minusta.

Mäkin tykkään ja vielä enemmän tykkään tykätä.

Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet valepuvussa. Olet lainannut k.siaisen viittaani. Toivottavasti ei kirraa mistään tai lepata liian suurena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet valepuvussa. Olet lainannut k.siaisen viittaani. Toivottavasti ei kirraa mistään tai lepata liian suurena.

Saat vaihtarina 🐝🕸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat vaihtarina 🐝🕸

Kiitos.
        Näyttäisi siltä kuin sulla olisi kova meno päällä, ihan kuin piikki perzauksissa. (Anteeksi karkea ilmaisu)

• Anonyymi

"Täällä mä oon".

Laittaisin ton Reino Nordinin biisin Antaudun, mutta nyt ei onnaa.

• Anonyymi

Iltaa tiältä! Muutama viikko voi mennä kirjoittelematta. Joskus satunnaiseen viestiin tulee heti vastaus kuin jatkuvasti anonyyminä ilkeilisin.
      Tämä on täällä aivan käsittämätön tyyli. Miksi pirussa on pakko kiukutella? Silläkö noita klikkauksia mukamas haetaan? Ihan tavallista keskustelupalstaa ihmiset hakevat, ei typerää riitelyä.

• Anonyymi

Anonyymi

31.5.2019 11:08

Jotkut kirjoittajat ovat koukuttuneet kisailemaan toistensa kanssa. Kisaileminen on molemminpuolista. Sen näkee siinä, että hanakasti tarttuvat toistensa sanomisiin ja jatkavat maailman tappiin. Tylsää seurattavaahan se on, kun jatkuvasti toistetaan samoja asioida ja lyödään toista vyön alle samoilla jutuilla. Vaan aina siihen näköjään toinen osapuoli tarttuu.
      Se on persoonallisuuskysymys mielestäni.

• Anonyymi

--minusta ihan kaikenlaisten ikävien sattumusten vuoksi tuli liki sokea soittaja - elämä silti aikaa ja elämää -ihan kaikkea elossaan ei koskaan voi tai pysty hallitsemaan silti olen samaa mieltä kuin monet jo melko nuorinakin menehtyneet muusikot -soinnuista surun kaikkein kauneimmat lauluni tein.

• Anonyymi

Tosiasiahan on, ettei tänne sellaista aloitusta onnistu kirjoittamaan ettei joillakin ole todella v...maista kommentoitavaa, joko aloittajalle tai muille kommentoijille. Se kyllä tehokkaasti tappaa mielenkiinnon palstaa kohtaan, olkoonkin että täällä on suurin osa ihan mukavia kirjoittelijoita, mutta niinhän se on, että ne isoääniset huomataan jokapaikassa, niin täällä kuin live-elämässäkin. Liekö niillä isoäänisillä oma elämä jotenkin pientä tai pielessä, olen monasti ajatellut, vaiko synnynnäistä luonnevikaa?
      pal

• Anonyymi

Pitäisikö pohtia,onko myötätunto synnynnäinen ominaisuus vai kasvatuksen tulosta?Nuoremmat miehet taitavat purkaa pahaa oloaan näillä palstoilla,mutta kun muistaa omat nuoruusajan tunteet,en ala heitä solvaamaan .Toivotaan,etteivät pilaa mainettaan nettikirjoituksilla,varsinkin jos meinaavat kansanedustajaksi.Minkä nettiin jättää,sen joku sieltä joskus löytää!

• Anonyymi

- eilen näin kevään ens immäisen nokkosperhosen täällä matoisessa maailmass jaolin onnellinen kun ajattelin että sittenkin vuosien uurastus maan pieneliöiden hyväksi alkaa näkymään tuloksina.

• Anonyymi

Tylsää on jatkuva hymistely. Pienet kärhämät raikastavat ilmaa kuin ukonilman jälkeen.
      Paloma.01 purki sieluaan epätyypillisen reippaasti , että mielestäni syyllistyi suomenkielen taivutusvirheeseen.
      Ka , sitä se kiihtymys tekee. Pikku juttu.
      Nälkämaan savimuotoilija puolestaan latasi suoraan puntista.
      Tylsääkö? Päinvastoin , jatketaan!

• Anonyymi

Noille kahdelle tämä palsta on elämää suurempi asia. Heitä pitää ymmärtää.
        Heidän motiivejaan ja luonnettaan pitää ymmärtää. He haluaa vain jakaa omasta poikkeuksellisen kansainvälisestä eturivin taiteilija elämästään kultahippuja meille takarivin tyynetyypeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noille kahdelle tämä palsta on elämää suurempi asia. Heitä pitää ymmärtää.
        Heidän motiivejaan ja luonnettaan pitää ymmärtää. He haluaa vain jakaa omasta poikkeuksellisen kansainvälisestä eturivin taiteilija elämästään kultahippuja meille takarivin tyynetyypeille.

Ikävää että koet noin, enemmistö ei koe sillä tavalla ollenkaan .

• Anonyymi

Talitintillä poikaset ja ulkona oli 27 iltapäivällä.- Ukkosta lupasivat, muttei tullut :( Taas yks päivä lähemmäks kuolemaa :D Yks toivomus vaa ettei tartte jäädä kitumaan ! Vaan kuin lampun sammuttais :) https://youtu.be/TtguoQVCspU

• Anonyymi

Elämä vie mennessään, sori. On ihan vastaanpanematonta kuin nuolilla tähdättäis. Sori.

• Luin koko ketjun.
      Pelkäänpä että tänne ei saada uutta verta viisikymppisistä, mikäli katsovat millaista porukkaa kuusikymppisissä kirjoittelee.
      komentelua, haukkumista ,mollaamista...............

• Anonyymi

No ei kyllä ihan heti tule mieleen yhtäkään nimimerkkiä, jonka aloitus olisi saanut olla ilman kettuilua.

• Eikös täällä kuuskymppisissä kirjoittelevista ole suurin osa viiskymppisistä tulleita.

• Tellukka kirjoitti:

Eikös täällä kuuskymppisissä kirjoittelevista ole suurin osa viiskymppisistä tulleita.

Kaikki kuusikymppiset ovat joskus olleet viisikymppisiä.
        Täällä on entisiä viisikymppisiä jotka omivat palstan omaksi taistelutantereekseen ja oman kuusikymppisen egonsa nostamiseen. Vain kuusikymmentä , muut painukaa suolle.
        En piruuttanikaan kerro ikääni, silloin ei kukaan pääse kyttäämään syntymäpäiviäni.

• Tellukka kirjoitti:

Eikös täällä kuuskymppisissä kirjoittelevista ole suurin osa viiskymppisistä tulleita.

Minen ainakkaa ole ollunna ensin 50-kybäsissä vaan tulin rohkeesti suoraa 60-kybäsiin :). Ja ihan muilta palstoilta eksyin tänne siis.........................

• Anonyymi

Minä en ole hävinnyt minnekkään, vaan sitkeästi roikun 60 palstalla, jolle voivat kirjoittaa kaikki aloituksista kiinnostuneet iästä riippumatta.

Oletteko vieläkään huomanneet, että tämä palsta ei ole ikään sidottu?!
      Jos ette ole sitä tajunneet, niin nyt on korkea aika tutustua palstan uusiin sääntöihin.

Tämän palstan kuolemisesta on huhuttu jo ainakin 2 vuotta, mutta pieleen ovat ennustukset menneet.
      Jotkut nimimerkit ovat palanneet "harharetkiltään" takaisin ja uusiakin kirjoittajia on tullut palstalle.
      Tilanne näyttää siis hyvältä.

On aivan itsestämme kiinni, haluammeko tehdä palstasta miellyttävän paikan keskusteluille tai kaatopaikan herjoille.
      Jokainen kirjoittaja valitsee itse, mitä kirjoitusta kommentoi.

Tänään sään pitäisi lämmetä myös täällä Savossa ja kesä voi alkaa.

Mukavaa viikkoa kaikille!

kylmätotuus

• Anonyymi

Tämä on oiva paikka narsisteille, kiusaajille yms paskiaisille huvittaa itseään.

• Anonyymi

Täällä saa mitä tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä saa mitä tilaa.

Joskus saa tilaamattakin.

• Mää ainaskin hyppäsin orrelle jo ajat sitten. Uusi orsi jo odottelee. Valitan, että palsta köyhtyi.

• Anonyymi

Palstan symppikset ovat muuttuneet nimettömiksi, en tiedä miksi, ja
      vetäneet ne päihinsä

• Anonyymi

Palstalla on kyllä symppiksiäkin. (Minäkin, melkein).
      Mutta ajoittain tunkee tymppiksiä.

• Anonyymi

Lanseerasit uuden sanan 'tymppis'. Olisko tai voisko olla niin, että ihmiset ovat toisaikaisia, välillä toista ja sitten taas toista.
        Oisko se inhimillistä?

Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lanseerasit uuden sanan 'tymppis'. Olisko tai voisko olla niin, että ihmiset ovat toisaikaisia, välillä toista ja sitten taas toista.
        Oisko se inhimillistä?

Beng

en ole lukenut korppikselta ensimmäistäkään inhimillistä viestiä vaan samaa muiden parjaamista koko ajan ja tymppis-tollukkaa ylistäen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole lukenut korppikselta ensimmäistäkään inhimillistä viestiä vaan samaa muiden parjaamista koko ajan ja tymppis-tollukkaa ylistäen

En minäkään, se on pelkkää MINÄMINÄMINÄ ja MINUNKODIT. Miten te uskallatte jotku kutsua sen kylään, omii kodikseen teidänkin huushollit ? Ja teidän lapset ja lapsenlapset. Jos joku vaikka väittelee tohtoriksi, se ei ole mitään sen mielestä sen omien kuramöykkyjen rinnallla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko se inhimillistä?

Beng

Kaadun symppiksien kelkkaan.
        Vaikka välillä minulta karkaa hieman tymppistä.

• Näytelmät ovat kadonneet.
      Hyvä niin.

H.

• Anonyymi

Mitkä näytelmät ? Kerro kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä näytelmät ? Kerro kerro.

Eiköhän se turkkaa vedä jatkuvasti, kaksin käsin

Läskenkinkö

• Anonyymi

Eikö voitaisi vain kirjoitella...
      m-m

• RRingggggggggggggg….
      Ai että olitte kyselleet minua? (oikein aloituskin tehty asiasta?)
      Minä olen todellakin ollut poissa, lähes maanraossa, pahan kevätflunssan kourissa. Viikko kuumeilua ja kun en ollut syönyt mitään useaan päivään niin olin niin heikko että en meinannut saada itseäni ylöa vuodesohvalta sain kamppailla useita minuutteja ja olin saada lisäksi vielä paniikin. Nyt olen jo paremmassa kunnossa ja lähdenkin tästä pian suihkuun.
      Muuten, yllättävää miten nopeasti lihasvoima häviää kropasta kun sairaus iskee.

• Huomenta kamu@

Symppissieluni touhuili eilen illalla pikkuisten oravanpoikien kanssa. Ne eivät pelänneet, joten onhan minun pakko olla symppis kun ne lahkeussani pyörivät.

Pitää koputtaa päätä, en ole pahemmin sairastellut. Käytän säännöllisesti käsidesiä, olisinko sen vuoksi pöpötön.

Nyt pitää nousta täältä ylisiltä ja laittaa aamupalaa, jonka syön keskipihan pöydän ääressä, siinä istuissani ja katsellessani järvelle teen päivän toimintasuunnitelma.

Paranemisia💕

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Huomenta kamu@

Symppissieluni touhuili eilen illalla pikkuisten oravanpoikien kanssa. Ne eivät pelänneet, joten onhan minun pakko olla symppis kun ne lahkeussani pyörivät.

Pitää koputtaa päätä, en ole pahemmin sairastellut. Käytän säännöllisesti käsidesiä, olisinko sen vuoksi pöpötön.

Nyt pitää nousta täältä ylisiltä ja laittaa aamupalaa, jonka syön keskipihan pöydän ääressä, siinä istuissani ja katsellessani järvelle teen päivän toimintasuunnitelma.

Paranemisia💕

Käsidesi menettää tehonsa jos sitä koko ajan käyttää. Jos ei ole mahatautia tai flunssaa, turha terveenä kotona käyttää. Olen anestesiahoitaja ja tiedän asian. Kädet pitää tietenkin pestä saippualla hygieniatarpeiden mukaan, mutta flunssa tarttuu myös pisaratartunrana. Käytätkö aina hengityssuojaimia ? Tuon ikäisillä on jo vahva immuniteetti flunssiin.

• Anonyymi

Lenkkikaverini oli niin pahassa vatsataudissa ...että ajatteli jo ettei selviä siitä...sanoi et ei tiennyt kun vessaan kiirehti että kumman pään olisi pyttyyn laittanut ensin....sai lapsenlapseltaan kun oli muutaman tunnin hoidossa...uskalsi ottaa vaikka tiesi lapsen olleen taudissa.....yhden kerran aikaisemmin ollut vatsatautia aikuisena ja sekin Brasilian reissulla....Onneksi voimat palautuivat nopeasti hyväkuntoisella.....

mimmimum-..mi

• Anonyymi kirjoitti:

Käsidesi menettää tehonsa jos sitä koko ajan käyttää. Jos ei ole mahatautia tai flunssaa, turha terveenä kotona käyttää. Olen anestesiahoitaja ja tiedän asian. Kädet pitää tietenkin pestä saippualla hygieniatarpeiden mukaan, mutta flunssa tarttuu myös pisaratartunrana. Käytätkö aina hengityssuojaimia ? Tuon ikäisillä on jo vahva immuniteetti flunssiin.

Jokkaenen huuhtelloo kätesä millä kukkiin ja siun ikäset saerastelloo mitä saerastelloo.

Itehoitajana piän mökin huusissa käsidesiä hygieenisyyssyistä.

Päevän työhaaste. Lähen kohta ulukohuussin siivoukseen, laetan hengityssuojan en hyginenian vaan hajun takkie.

Aattelin maalata huuskan siniseksi, mitä mieltä anestesian ylhoitaja on asiasta?

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Jokkaenen huuhtelloo kätesä millä kukkiin ja siun ikäset saerastelloo mitä saerastelloo.

Päevän työhaaste. Lähen kohta ulukohuussin siivoukseen, laetan hengityssuojan en hyginenian vaan hajun takkie.

Aattelin maalata huuskan siniseksi, mitä mieltä anestesian ylhoitaja on asiasta?

Oikein hoidettu ulkokäymälä ei haise. Täältä saat apua hygienia-asioissa.

http://www.mokkikeskus.fi/blogi/tag/hajuton-puucee/

• korppis kirjoitti:

Eikös se haju tule läpi hengityssuojaimesta vaan onkos sulla käytössä sellainen raitisilmakypärä :)?

• Anonyymi

-- sininen onkin aika leppoisa ja rauhoittava väri -älkää silti nukahtako pöntöillenne.....

• Anonyymi kirjoitti:

Lenkkikaverini oli niin pahassa vatsataudissa ...että ajatteli jo ettei selviä siitä...sanoi et ei tiennyt kun vessaan kiirehti että kumman pään olisi pyttyyn laittanut ensin....sai lapsenlapseltaan kun oli muutaman tunnin hoidossa...uskalsi ottaa vaikka tiesi lapsen olleen taudissa.....yhden kerran aikaisemmin ollut vatsatautia aikuisena ja sekin Brasilian reissulla....Onneksi voimat palautuivat nopeasti hyväkuntoisella.....

mimmimum-..mi

Yllätävän nopeasti. Minäkin olen "kiihtynyt" nyt 0--90 alle minuutissa nyt kun voimat ovat palaamassa, ainoostaan että en jaksa kauaa ennen kuin on huilattava. Kävin istuttamassa kesäkurpitsapenkin tänä aamuna ja nyt alkaa jo väsyttää...kohta syömme brunssia ja sitten kait meen huilaamaan .
        (Kivaa kun lisää "symppiksiä" ilmoittautuu keskusteluun. Olet aina niin tasapuolisen positiivinen että tulee hyvä mieli kun lukee kommenttejasi…)

• siilivain kirjoitti:

Eikös se haju tule läpi hengityssuojaimesta vaan onkos sulla käytössä sellainen raitisilmakypärä :)?

Ei, eikä ole hygieniahaalareita.

Kävin kirkolla ostamassa merensinistä maalia, mutta nyt paskahommiin ja istuntosalin pesuun,

Paska haisee kun sitä hämmentää.

• korppis kirjoitti:

Ei, eikä ole hygieniahaalareita.

Kävin kirkolla ostamassa merensinistä maalia, mutta nyt paskahommiin ja istuntosalin pesuun,

Paska haisee kun sitä hämmentää.

Ai oikein salin? Teillä on dekin isompi kuin muilla :DKyllä sen hämmentäminen varmaan sitten haisee.

• Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

Ai oikein salin? Teillä on dekin isompi kuin muilla :DKyllä sen hämmentäminen varmaan sitten haisee.

Nauti paskahommistasi, muista se käsidesi kun teillä ei tunneta käsien pesua.

• Anonyymi kirjoitti:

Nauti paskahommistasi, muista se käsidesi kun teillä ei tunneta käsien pesua.

Ai minä vai?

• siilivain kirjoitti:

Olen paketoinut huussin jätökset tiiviisti muovipussiin, pessyt huusinalusen ja alusastian sekä "istuntosalin" 🤣 Jätökset lähtevät peräkärryssä kaatopaikalle muiden roskien mukana.

Jos olisin tilannut loka-auton, joka olisi imenyt jätökset se olisi käynyt nopeasti ja maksanut, mutta siivous olisi kuitenkin jäänyt minulle. Toisaalta kun ite tekee työt on työn jälki sellainen, että kelpaa itelle.

Nyt istun porrasterassilla, odotan huussin kuivumista, jotta pääsen maalaushommiin.

Haisennenkohan kun kärpänen pyörii ympärilläni.

Täydensin oravien herkkua mango-paloja ja vettä pieneen kulhoon, alimmalle portaalle.

Ajattelea minäminäminä, hienostelija ja itseni ylentäjä, parempi ja fiksumpi kuin muut, sivistynyt ja leuhka paksukaulainen nainen....miesten hommissa huusin paskan kimpussa...niin ja kysymys kuuluu...onnistuisko sinulta?

• korppis kirjoitti:

Olen paketoinut huussin jätökset tiiviisti muovipussiin, pessyt huusinalusen ja alusastian sekä "istuntosalin" 🤣 Jätökset lähtevät peräkärryssä kaatopaikalle muiden roskien mukana.

Jos olisin tilannut loka-auton, joka olisi imenyt jätökset se olisi käynyt nopeasti ja maksanut, mutta siivous olisi kuitenkin jäänyt minulle. Toisaalta kun ite tekee työt on työn jälki sellainen, että kelpaa itelle.

Nyt istun porrasterassilla, odotan huussin kuivumista, jotta pääsen maalaushommiin.

Täydensin oravien herkkua mango-paloja ja vettä pieneen kulhoon, alimmalle portaalle.

Ajattelea minäminäminä, hienostelija ja itseni ylentäjä, parempi ja fiksumpi kuin muut, sivistynyt ja leuhka paksukaulainen nainen....miesten hommissa huusin paskan kimpussa...niin ja kysymys kuuluu...onnistuisko sinulta?

Himskatti kun en huomannut tota sun kaulaasi kesällä kun nähtiin. En kyllä nähnyt mitään epätavallista siinä, myrkkystruumaa tai läskirenkaita, tavallinen kaula hm...
        mutta kyllä mun tarvii nostaa hattuani sinulle joka olet itse huussin tyhjentänyt. Minä en olisi siihen pystynyt.

• Anonyymi

"oikein aloituskin tehty asaiasta"

Tarkoitatko tuota "Vanhat ihmiset ovat vittumaisia"?

• korppis kirjoitti:

En tiiä ko en ole kokkeillu. Mutta epä taida miyään rakettitiedettä olla.

• Tää mun sairaus oli kait tavanomainen virus joka kiersi koko suvun ja minä sain sen lopultakin (en saa herkästi tartuntoja) ja sehän kaatoi minut lähes tajuttomaksi sängynpohjalle. Nyt tuntuu siltä että pahin on takanapäin (En ole vielä päässyt kylpyyn, mutta nyt meen lillumaan mun leijonatassuiseen ammeeseen eukalyptuksen tuoksuun.
      Eiköhän normaali käsienpesu saippualla ja lämpimällä vedellä riitä kotioloissa. Minä olen käyttänyt käsidesiä nyt kun olen ollut sairaana etten tartuttaisi muuta jengiä.

Kellään muuten mitään tietoa näistä kevätflunssista: minä sain sen Legolta, Lego sai Pojalta, Poika sai sisarenpojalta , sisarenpoika todennäköisesti koulusta. Onko odotettavaa että voisimme lähettää sen uudelle kierrokselle vai onko porukat jo kehittäneet immuniteetin tälle viruskannalla, sanotaan kuukauden sisällä?

• Ei nyt enää voi kukaan tänä vuonna saada kevätflunssaa.
        Jos räkätauti iskee päälle, niin kyllä se sitten on jo se kesäflunssa.

• Tellukka kirjoitti:

Ei nyt enää voi kukaan tänä vuonna saada kevätflunssaa.
        Jos räkätauti iskee päälle, niin kyllä se sitten on jo se kesäflunssa.

No jopas jotakin!
        Sinä tiedät flunssanikin paremmin kuin minä. Minä vain oletin että tää oli sitä koko kevään kiertänyt räkätautivirusta. Sain varmaan tartunnan jo viime kuun puolella, mikä oikeuttaisi nimityksen.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

No jopas jotakin!
        Sinä tiedät flunssanikin paremmin kuin minä. Minä vain oletin että tää oli sitä koko kevään kiertänyt räkätautivirusta. Sain varmaan tartunnan jo viime kuun puolella, mikä oikeuttaisi nimityksen.

Olisikohan tui Tallukka tarkoittanut sitä, että jos tartutat tuon flunssan uudelle kierrokselle, niin sitä kutsutaan kesäflunssaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisikohan tui Tallukka tarkoittanut sitä, että jos tartutat tuon flunssan uudelle kierrokselle, niin sitä kutsutaan kesäflunssaksi.

Vääntelet toisten nikkejä ikävästi, ite oot pölömä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vääntelet toisten nikkejä ikävästi, ite oot pölömä.

Juu ja älykänny on loistava apuri. Yllättää jopa minut silloin, kun kommenttini on jo palstalla 😁

pölömä

• Luojan lykky, että täällä elinympäristössä on riittävästi symppiksiä, ei tarvitse joltain palstalta heitä etsiä ja huhuilla.

Mikähän se tämä minun flunssani on, kun alkoi kevään puolella ja nyt on kesä.

• Kysyppä tuolta Tellukalta kunse tietää.
        Minä määrittelisin sen kevätkesäflunssaksi, joka yleensä alkaa kun on ollut ulkona lyhythihasessa kukkaläningissä ilmapallo kädessä räntäsateisena vapunpäivänä ja leikkinyt et nyt on kesä.
        Minä tykkään kun on symppiksiä palstoillakin. Livessä on myös mutta positiivisuus ja elämänmyönteisyys ovat asioita jotka voimaannuttavat.

• Paloma.se01 kirjoitti:

Kysyppä tuolta Tellukalta kunse tietää.
        Minä määrittelisin sen kevätkesäflunssaksi, joka yleensä alkaa kun on ollut ulkona lyhythihasessa kukkaläningissä ilmapallo kädessä räntäsateisena vapunpäivänä ja leikkinyt et nyt on kesä.
        Minä tykkään kun on symppiksiä palstoillakin. Livessä on myös mutta positiivisuus ja elämänmyönteisyys ovat asioita jotka voimaannuttavat.

Ei tuo minuun sovi, kun flunssa plus keuhkoputkenpöhinä alkoi vasta 27.5 enkä ole mekkosillani ollut.
        Symppikset on kivoja missä vain, mutta ei heitä huutamalla mistään löydy.
        Tänään tapasin ihan uuden symppiksen, nuoren ja nätin edunvalvojan.

• Anonyymi
        AnceLina kirjoitti:

Ei tuo minuun sovi, kun flunssa plus keuhkoputkenpöhinä alkoi vasta 27.5 enkä ole mekkosillani ollut.
        Symppikset on kivoja missä vain, mutta ei heitä huutamalla mistään löydy.
        Tänään tapasin ihan uuden symppiksen, nuoren ja nätin edunvalvojan.

Unohdit peukun !

• Anonyymi kirjoitti:

Unohdit peukun !

Ketä piti peukuttaa...
        Juuri kaltaisesi paskanjauhajat ja joutavan nälvijät ovat syy siihen etten täällä juurikaan viitsi kirjoitella.
        Kasva jo aikuiseksi, ehdit vielä ennen kuolemaasi.

• Anonyymi
        AnceLina kirjoitti:

Ketä piti peukuttaa...
        Juuri kaltaisesi paskanjauhajat ja joutavan nälvijät ovat syy siihen etten täällä juurikaan viitsi kirjoitella.

Oi...herkät ja lohduttavat sanasi saavat sisimpäni melkein hurmokseen...

• Anonyymi
        AnceLina kirjoitti:

Ketä piti peukuttaa...

muistit sen peukun taas, hyvä sinä omakehuhaisoo

• Anonyymi

Miksi samat nimimerkit pyörivät täällä ikuisesti? Mitä muuta he tekevät elämässään? Ei uskoisi palstan olevan noin tärkeä kenellekään, että aina vain pysytään ja varjellaan ns. "ulkopuolisilta". Turha väittää että minä aina pyörisin täällä ilkeilemässä. EN pyöri, muutakin on.

• Anonyymi

Joittenkin pitää saattaa koko kansan tietoon mitä syövät ja mitä eritteitä tuottavat, miten räkä valuu ja miten paskannetaan ja mitä omalle paskalle tapahtuu, Aivan suunnaton ylpeilyn aihe kun itse tyhjentää paskansa ja pakkaa muovipussiin kun on niin kallista käyttää asianmukaista ammattilaista.

• Anonyymi

Vastaan tärkeään kysymykseesi omalta osaltani.

Pyörin täällä tosiaan ikuisesti, aamulla aloitan kun viideltä herään, heti palstalle pomppaan ja lopettelen joskus kahdelta kun yöllä menen nukkumaan ja jos ei nukuta voin jatkaa kolmeen asti.
        Vuosia on jo takana lukemattomia ja jatkan kunnes en enää jaksa maksaa sähkölaskuani tai pieni hento iäkäs nainen katoaa omaan ikuisuuteensa tai dementia astuu alshaimeri kainalossaan tuosta ovesta tähän mökkiin.

Elämässäni ei todellakaan ole mitään muuta, vain tämä ihana ulottuvuus, kirjoitella.
        En tulisi toimeen ilman tätä palstaa, harmittaa ihan kun pitää välillä hoidella muita hommia, häiritsevät pahasti palstaelämääni.
        aina tai melkein aina kirjoitan samalla nimimerkillä, jos vain muistan kirjautua. No, nyt ei jouda kirjautumaan kun pitää kirjoitta toinen juttu...

En uskalla väittää sinun kuvioistasi mitään ja ilkeilyistä tiedän vielä vähemmän.

• Mitähän noi anonyymit pyörivät täällä jatkuvasti olisko hyvä jos heille olisi oma palsta? Tai ei kai sittenkään, emmehän me rekatut saisi toisistamme vastausta kun me ollaan niin symppiksiä.

• Anonyymi

Asut nyt Suomessa???

• Anonyymi

Minua on alkanut naurattamaan nuo Anonyymeihin kohdistuneet kirjoitukset. Itikanpoikien ininää :)

• Anonyymi

Korpis on täällä ainoa ihminen!

• Anonyymi

Eihän täällä enää kukaan muu viitsi olla!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2159
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1489
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1327
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      1002
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe