paljonko hamsteri maksaa ilman häkkiä ja muita pelkkä hamsteri???
Hamsteri/jursijä
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä mistä ostaa ja mikä hamsteri. Mun syrkki maksoi 30 ja ostettiin se torista
Riippuu eläinkaupasta/kasvattajasta. Hintaluokka vaihtelee omien kokemusteni mukaan 25-35 euron välillä. Hinta voi tietysti olla tuota korkeampi tai matalempi. Omani taisi olla kasvattajalta 30€.
- Anonyymi
mulla on itsellä 8 hamsteria ja yleensä hamsteri maksaa noin 30-25e ja kannattaa ostaa kauniaisten kierrätytys keskuksesta terra ne ovat tosi halpoja joissain tulee tavarat mukana ite ostin tänään sietä terra ja tarvikkeet tuli mukaan ja purut olivat kanssa mukana ja nämä kaikki maksoi vain 4e
Jep! Suosittelen samaa. Ostin akvaarion syyrialaiselle hamsterilleni tori.fi:stä 45:llä eurolla. Pinta-alaakin on se reilu 120x45 cm. Syvyyttäkin riittää, joten "kanneksi" riittää juoksupyörän ja juomapullon päällä pieni lankuntapainen taso, joka estää vahinkokarkailuja.
Yleensä 30-40euroa, faunattarilta 39euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854