tämän palstan kirjoittajista naisia ? Semmoista voisi päätellä alle 7:n sanan virkkeistä.
Onko
8
1043
Vastaukset
- on juu
Hyvää verkkokirjoittamistahan ovat juuri lyhyet virkkeet. Siihen eivät miehet pysty.
- blondi
heh heh putki aivo logiikalle
- Iki-ihastunut... (nainen)
Jos mielessä on paljon asioita, myös lauseet ovat pitkiä... Enpä jaksa uskoa, että sanojen määrästä saisi sukupuolenkin selvitettyä!
- mies/nainen?
kuitenkin nainen etsii miestä johon on ihastunut.ja mies myös naistaan.joskus kirjoitetaan pitkästi,joskus kun kone jumittaa harmittaa kun ei pääse läpi jos on pitkän jutun rustannut.sitten se tuleekin kolme kertaa!nyt on ollut sellaista vikaa,jossain.miehet on ihania!ihania IHANIA!
tekstin suurin eroavaisuus tällä aihealueella taitaa olla siinä, että miehet kirjoittavat millaista on olla ja elää suhteessa (esim. v-mäinen anoppi!), naiset taas tarinoivat siitä kuinka ihanan miehen ovat tavanneet... ja sitten hetken kuluttua naapuripalstalla haukkuvat tämän miehen (ja kaikki muutkin miehet) pystyyn...
- totta.
juho72 kirjoitti:
tekstin suurin eroavaisuus tällä aihealueella taitaa olla siinä, että miehet kirjoittavat millaista on olla ja elää suhteessa (esim. v-mäinen anoppi!), naiset taas tarinoivat siitä kuinka ihanan miehen ovat tavanneet... ja sitten hetken kuluttua naapuripalstalla haukkuvat tämän miehen (ja kaikki muutkin miehet) pystyyn...
miksi laitat naisen päälle tuommoista leimaa?hä?
totta. kirjoitti:
miksi laitat naisen päälle tuommoista leimaa?hä?
noin arkaan paikkaan? Toit taas hyvin esille yhden sukupuolia erottavan piirteen: huumorintajun... Me miehet jaksamme nauraa naisten nälvimisille putkiaivoista ym... No enhän minäkään tässä mitään tieteellistä tutkimusta esittänyt, enkä varsikaan kohdistanut sitä kehenkään yksittäiseen naishenkilöön... joten koita sinäkin vain ottaa tämä asian tilanteen vaativalla vakavuudella :-)
- decorus
juho72 kirjoitti:
noin arkaan paikkaan? Toit taas hyvin esille yhden sukupuolia erottavan piirteen: huumorintajun... Me miehet jaksamme nauraa naisten nälvimisille putkiaivoista ym... No enhän minäkään tässä mitään tieteellistä tutkimusta esittänyt, enkä varsikaan kohdistanut sitä kehenkään yksittäiseen naishenkilöön... joten koita sinäkin vain ottaa tämä asian tilanteen vaativalla vakavuudella :-)
Et oo tavannu minnuu! Kyllähän niitä huumorintajuttomia immeisiä löytyy molemmista sukupuolista. Tai sanotaanko ennemminkin niin, että ihmisillä on kovin erilainen huumorintaju. Mie osaan nauraa itelleni ja monille, monille asioille, mutta on se raja jossain. Esim. joillekin pedofiilijutuille en pystyis nauramaan sitten millään. Yleensä ottaen näitä keskusteluja tulee luettua nauraa rätkättäen, ihmiset kun tulistuvat aika helposti ja herneet imastaan nenukkiin laakista. Noh, kukin tyylillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796