Anoppi soittelee minulle!

Vihaan häntä!

Pistin tyttöystävääni välit poikki hänen pitkään jatkuneen vaikean käytöksen ja kiukuttelun takia. Asia on meille selvä, mutta anoppi soittelee ja kyselee mikä meni vikaan ja anelee/rukoilee jatkamaan! Tätä on jatkunut jo viikkoja!

Ymmärrän, että olen anopin unelma: koulutettu ja melko hyvätuloinen raitis mies. Valitettavasti olen myös sen verran viisas, etten ala ihmisten elämää pilamaan rakkaudettomalla suhteella!

Mahtaa anoppia harmittaa tytön toilailu ja kyllä asiasta on ilmeisesti ollut huutoakin! Kuollut mikä kuollut.

7

2303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avokki

mennyttä mikä mennyttä, tee asia todellakin selväksi anopille. Jollei mene kauniisti sanomalla perille niin sitten pahalla. En ole ikinä ymmärtänyt vanhempia, jotka näin lastensa asioihin sekaantuu. Taitavat itsekin olla vielä lapsia ajatusmaailmaltaan.

• Ihmemies

"Taitavat itsekin olla vielä lapsia ajatusmaailmaltaan."

Naulan kantaan.

• ex-anopillesi, että sinulla on jo "uusi" joka on paljon parempi kuin hänen tyttärensä. Ja jos ei vielä ole niin valehtele että on. Pieni vale on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin sanoa vanhemmalle ihmiselle totuus rumasti päin naamaa (mikä sekin on varteenottettava vaihtoehto mikäli muu ei auta)... minä olisin moisesta "kirouksesta" hankkiutunut eroon jo aikoja sitten...

• pieni

Puhelinnumero salaiseksi jo loppuu häiriköinti.

• lokki Jonna

muuten hyvä toi sun juttus, mut se itsekehus pilas kaiken, sori vaan, ei koulutus auta! (tiesitkö muuten että viha ja rakkaus on aika lähellä toisiaan...)

• Epäilijä

akateemista sivistystä saanut mies. Korkeasti koulutettu ei tuollaista kirjoita ja tuskin kenenkään äiti perääsi soittelee. Hyvin olet teeskennellyt jos olet puheittesi mukaan ollut unelma vävy. Unelma vävy myös pitää niin anopista kuin apestaankin.

• anoppi

moitti liikaa suhdettamme, mutta alkoi joka välissä hivellä kaluani, en kestänyt, on tosi muodokas ja kiihkeä....en voi mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe