Persujen tuore kansanedustaja kaivoi nuuskamällin huulestaan kesken eduskuntaistunnon. Persuille tämä on tietysti taas "vanha uutinen" - melkein tunnin vanha.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006139106.html
Persu kaivoi nuuskamällin suustaan istunnossa
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, mitä sitten?
- Anonyymi
Aloittajalla taas paha olo....
- Anonyymi
Anonyymi.Aloittajallako,eiköhän siellä istuntosalissa ennemmin jollain olisi alkanut etoa. Mutta ompa tisi kummaa käytöstä,mistä Takahikiältä moinen edustaja.
- Anonyymi
Eikö persutkin voisi edes kansanedustajatasolla opetella sentään alkeellisempia käytöstapoja? Vai onko tämä heppu joku nuuskamannekiini?
- Anonyymi
Välillä näkyy TV;stä kun joku politikko nuokkuu, kaivaa korvaansa, nenäänsä tai hampaitaan. Tuo ei ole puoluesidonnaista kuin retard-antipersun mielestä.
- Anonyymi
Ai Persutkin???
No vassareillahan ei ole koskaan ollut käytöstapoja! - Anonyymi
Syksyllä uudet Eduskuntavaalit.
- Anonyymi
Wau !!
ja mitähän sitten ??
Retard-antipersulla on kyllä ongelmia, enemmän kuin kotitarpeeksi.- Anonyymi
Minä olen koneinsinööri. Osaan myös käyttäytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen koneinsinööri. Osaan myös käyttäytyä.
????
- Anonyymi
Sitä vaan, että jos Lii käy kaljalla, niin persuyhteisö vatuloi sitä asiaa . Näin on käynyt aiemmin.
- Anonyymi
Ehkä persuille olisi järkevämpää haluta vähemmän näkyvyyttä eduskunnassa.
- Anonyymi
Astdir nukkui ministeriöaitiossa suu auki ja yhden kerran kaivoi nenäänsä.
- Anonyymi
"Persu kaivoi nuuskamällin suustaan kesken eduskuntaistunnon."
Onhan tämä nyt valtava uutinen!
Tähän astihan on näyttänyt siltä, että yksikään persu ei osaa mitään.- Anonyymi
Anonyymi. Onhan se nyt eriasia kaivella nuuskamälliä,eduskunnanistuntosalissa,kuin kotitilan navetan lantakasan takana. Jossa voi sylkäistä ketoon.
- Anonyymi
Persuilla on persujen käytöstavat, joten mällin kaivelu lienee ihka tavallista ja esteettisestikin soveliasta eduskuntaan. Mitähän heiltä vielä saamme nähdäkään ...
- Anonyymi
Persuperseen kaivelu ja sormien haistelu seuraavana vuorossa
Nauttikaa te persuja äänestäneet, nauttikaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuperseen kaivelu ja sormien haistelu seuraavana vuorossa
Nauttikaa te persuja äänestäneet, nauttikaa!Hiukan hämmästyttää näiden "sivistyneiden" mulkkujen käytös, ja täysin turhista asioista räksyttäminen. Nuuskan käyttö on sallittua, jopa Persuille "
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiukan hämmästyttää näiden "sivistyneiden" mulkkujen käytös, ja täysin turhista asioista räksyttäminen. Nuuskan käyttö on sallittua, jopa Persuille "
Anonyymi. No viestistäsi käy ilmi mikä on perxu äänestäjän moraali. Omat saa käyttäytyä miten tahtovat. Mutta jos nuuskaaja olisi ollut,esim vihreä tai rkp. läinen. Niin olisi viikkojen yleisöosasto ölinät,miten kehtasi
- Anonyymi
On se vaan mies! Pohjanmaalta!
Vielä suuremman vaikutuksen hän olisi tehnyt korkkaamalla kossupullon. Ja sitten isosti, Pohjanmaan kautta, pullo tyhjäksi!
Me persut arvostamme miehekästä käytöstä. - Anonyymi
Persu Juha "Nuuska" Mäenpää on ollut valtakunnan mediassa aikaisemminkin. Eikä aina niin edullisessa valossa.
https://yle.fi/uutiset/3-9405906- Anonyymi
Persuihin kasaantuu noita hankalia tyyppejä, joita kukaan ei halua kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuihin kasaantuu noita hankalia tyyppejä, joita kukaan ei halua kuunnella.
Mutta heitä äänestetään juuri siksi, että ovat "hankalia" ja "pakottavat" mölhöimmätkin vihervasemmistolaiset kuuntelemaan.
- Anonyymi
Opistoinssinä hävettää!!
- Anonyymi
Polpo voisi tutkia Mäenpään nuuskan ostoväylän
- Anonyymi
Persujen mielestä Suomen lait koskevat vain antipersuja, persut itse ovat niiden ulko ja yläpuolella. Jotenkin tulee Aatun 1930-luvun Saksa mieleen?
- Anonyymi
Persujen Mäenpää lupaa käyttää nuuskaa täysistunnoissa jatkossakin.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006139470.html- Anonyymi
Sinun pitää vassari käsitellä katkeruutesi ja vihasi itseäsi parempia PerusSuomalaisia kohtaan jossain muualla kuin tällä keskustelupalstalla.
Esimerkiksi pätevällä psykiatrialla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitää vassari käsitellä katkeruutesi ja vihasi itseäsi parempia PerusSuomalaisia kohtaan jossain muualla kuin tällä keskustelupalstalla.
Esimerkiksi pätevällä psykiatrialla.Anonyymi.Ahaa luuletko tosiaankin,että kaikki jotka ihmettelevät persujen outoa käytöstä,olevan vassareita.- Mutta luulisi nyt persunkin tajuavan ,miten sopii ja miten ei sovi käyttäytyä suomen eduskunnassa.
RKP puolueena on näkyvimmin puhunut nuuska laillistamisen puolesta.
Suomeen pitäisi saada äänikynnys, jotta nuuskapuolueesta päästään eroon!- Anonyymi
Eihän toki perusnuori, vaan Suomeen pitää perustaa Nuuskapuolue
- Anonyymi
Persujen poliittisessa sekametelisopassa on jo oma nuuskasiipi, sitä johtaa Mäenpää?
- Anonyymi
Persujen Nuuskamuikkunen on puolueen nouseva tähti?
RKP on Pikku Myy jengi! Ainakin puolueen kokoa ajatellen.
- Anonyymi
Kyllä on Vihervasemmiston "poliisit" jo heikoilla eväillä liikenteessä :D
- Anonyymi
Jotenkin tuo Persujen harrastama nuuskaaminen ja suun kaivelu sormilla on sitä parempaa nuuskaamista ja eritteiden levitystä.
On kiva olla Persu! Persumoukka on persumoukka vaikka voissa paistais.
- Anonyymi
Täytyy todella olla lapsellista porukkaa jotka viitsivät jauhaa jonnenjoutavista asioista.
- Anonyymi
Niin ja Sinä vielä lueskelet jauhamisia! Hanki elämä!
- Anonyymi
Jos persut kaivaisivat täysistunnossa vielä takapuoltaankin, se nostaisi persujen kannatusta varmasti? Juuri tuollaiset teot tuovat persuille ääniä. Mihinkään hyviin saavutuksiin se ei voi ainakaan perustua, koska niitä persuilla ei ole.
- Anonyymi
Miten niin jos?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039