mies, joka on täydellinen, komea, tulinen, upea persoona ja mies joka on perus kauris, pullukka ja ruma. mies joka kohtelee kuin kultaa oikea herrasmies ja urpo joka vähätvälittää ja hyväksikäyttää.
mies johon ihastuin ja toinenkin johon ihastuin. niin selvästi komean miehen mun kuuluis olla ja löydän itseni unelmoimasta urposta! kauhistus, miten se on mahdollista?? miten on mahdollista että unohdan täydellisen miehen ja vaihdan sen urpoon?
mikä siinä vetoakin huumorintaju? turvallisuus?
mä toivoisin että soittaisit, sulla kun on siihen aihettakin.
~bella donna~
tulinen vs urpo
4
757
Vastaukset
- minä
Ehkä vähän yleistystä, mutta niin se vaan on että sekä miehissä ja naisissa ne komeimmat/kauneimmat on ylensä niitä pintaliitäjiä, toisten hyväksikäyttäjiä ja ppettäjiä. Tavallisen näköset, ja ehkä "rumat" taas on niitä mukavimpia yleensä. Kai siinä on se, että komea/kaunis sais kenet vaan ja sill'ä toisella ei sitten olekaan oikeesti niin väliä vaan tioisen voi vaiuhtaa kun alkaa kyllästyttää, aina löytyy uusi. Lopulta kukaan ei riitä.
Niille tavallisille/"rumille" taas ei ole tyrvetta esittää jotain muuta kuin on, ja yleensä se jonka kanssa on se tärkein ihminen, muita ei ole edes tarvis etsiä.- se kuuluisa bella donna
hm, mutta tämä herra täydellinen onkin täydellinen hän ei ulkonäöllään ratsasta. voih! sillä on lempeä katse, isot lämpimät kädet ja rakkaudella täytetty sielu.
toisella ei ole muuta kuin huumorintaju ja vaikka hän ei ole kummoisen näköinen on hän iso kiho ja siten luulee olevansa haluttu. juuri hän kohtelee ihmisiä kaltoin, mutta uskon että syvällä sisimmissään on hänelläkin myötätunnon tuli, joka kyllä sitten aikanaan herää eloon.
~bella donna~
suomineito, ota lämminverinen arabiratsu! Ei elintasosi päätä huimaa eikä naapurit humyile! Saat ihan itse lapsesi kasvattaa, kun arabiorisi jo uutta metsästää".
"Tai sitten ota se tylsä suomalainen urpo, joka rivitalonpätkän eteen uurastaa ja lapset kanssasi kasvattaa..."
hmmm... minussahan on runoilija-ainesta, vaikka en hevosmiehiä olekkaan... :-)- se kuuluisa bella donna
ei hän ole arabi, eivät he minuun mukuuni ole. hänessä kyllä on jotain eksootista vähän italialaista charmia ja ehkä jopa jotain ruotsalaista, mutta suomalainen on.
hieno runo tosiaan :D
~bella donna~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816