Mies haaveiletko koskaan naisen väkisin makaamisesta?...

Anonyymi

Tää ois kiva tietää onko miehillä tällaiseen mitään viettiä... haluaisin kovin että oma mieheni jotenkin ottaisi minut väkisin joskus, tekisiköhän hän sen jos antaisin luvan... ei en ole valmis pyytämään/kysymään tätä häneltä suoraan (vielä), joten pliis kertokaa.. jotenkin voisin olettaa, että kun kerran mulla naisena, samoin kuin monilla muillakin naisilla, on jotain viehtymystä ajatukseen että mies riisuu naisensa ja alkaa panna kyselemättä, niin voisi olla kuvaan sopivaa uskoa/toivoa, että miehet myös tykkäävät tästä samasta. :) ?

Toki eri juttu silloin jos nainen selkeästi sanoo ei ja kirkuu ja vastustaa.

5

910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä vaan, ja se on erittäin kiihoittavaa. Mulla on erään naisen kanssa salasuhde ja molemmat pidämme tuollaisesta. Sovimme tapaamisen jonnekin metsäpolulle ja otan hänet siellä"väkisin". Kaikki tapahtuu sovitusti, muuten en tällaista tekisi.

• Käsittääkseni se on aika yleinenkin fantasia naisilla. Ei niin, että he oikeasti raiskatuksi haluaisivat tulla. Se on vähän eri asia.

Ja mulla tyttöilevänä miehenä on myös fantasiana pieni alistumishalu.
      Toisaalta miehenä taas on joskus kiva ottaa nainen ihan kunnolla.

Yleensä silti pidän hellästä hitaasta rakastelusta

• Anonyymi

Riippuu siitä, onko tuollainen jatkuva haave, vai vain silloin kun tekee mieli? Jos on jatkuvaa, niin voit sanoa miehellesi, voi ottaa silloin kun haluaa. Mutta jos siihen tarvitaan myös sinun kiinnostus ja tietty aika, niin se onkin sitten jo vaikeampi soveltaa. Kyllä mies ottaa jos antaa luvan, kunhan mies on riittävän halukkaassa tilassa, vaikka sinä olisit ruoan laitossa.

• Anonyymi

Kaipa se lopulta tulee riittävän halukkaaseen tilaan.. eikös nyt miesten pidä päästä tyhjentämään lastinsa säännöllisesti niin että lopulta kasvaa himot riittävän suuriksi... varsinkin jos osaa vielä itse olla tarpeeksi viehättävä ja kiusoitteleva tms.

Kyllä mä uskon, että millon tahansa voi kokeilla vaimon ottamista ilman kyselyjä, eiköhän tuo osaa sen ilmaista jos ei hetki olekaan sopiva. Uskon että 99% naisista tykkää, ainakin. Jos suhde normi kondiksessa... mikä voi tuntua ihanammalta kuin oman rakkaan seisokki joka tuntuu vaatteiden läpi kun tulee lähelle...

• Anonyymi

Kaverin vaimo tuli illalla kylään oli taas suutuksissa kun mies lähti juopottelemaan, sanoin otetaan mekin ja juotiin viiniä, oli mennyt tunteja istuin vieressä sohvalla ja yritin lohdutella halasin kun tunsin isot rinnat koketin niitä Ritva sanoi ei me voida hieroin kumminkin rintoja ja laitoin käden haaroihin Ritva vastusteli ei tämä ole oikein mutta tunsin housujen kostuvan sanoin Ritvalle minun on saatava työnsin sormet sisään nousin ja vedin pikkuhousut pois risuin itseäni Ritva katsoi kovaa kalua ja vielä sanoi et sinä voi laskeuduin alas vedin jalat leviälle ja työnnyin sisään Ritva työnsi lantiosta pois ja välillä löysäsi sain rinnat paljaaksi työnnyin voimalla sisään Ritva huokaili sinulla on kova ja pitkä alkoi antautua kostui hurjana pillun ääni kuului varmaan eteiseen asti Ritva veti lantiosta ja huudahteli kun laskin sisään veti niin että kynnet painui peppuun.
      Kun nousin ylös, pyysin anteeksi Ritva vain katsoi ja kysyi miksi. Kerroin että olen poikamies ja ollut pitkään ilman ja sinulla on seksikäs vartalo. Ritva nousi riisui alasti veti makkariin tuli päälle ja antoi imeä nännejä kertoi että ei vuosiin ole ollut niin kiihottunut kuin äsken. Kun sitten laskeutui ja kalu sisään värisi pitkään kun tunsi kunnolla kalun laskeutu ja kuiskasi haluan kunnolla kyrpää ja alkoi keinumaan, katsoin lasten äiti ja noin kiimasena nai rakasteltiin aika pitkään ja nautittiin välillä suudeltiin vatsa oli jo aika märkä, Ritva alkoi keinumaan kunnolla ja tunsin kuinka pillu supisteli kunnolla laukesin sisään.
      Käytiin pesulla ja puettiin Ritva lähtiessään halasi en tarkoittanut tätä mutta kiitos tunnen vieläkin ja varmaan pitkään. Kuiskas se alku oli ihanaa yhtä-äkkiä halusin hulluna.
      Meni viikkoja kun Ritva soitti, mieheni lähti taas sanoin mitä tehtäs minulla alkoi tuntumaan kuului hei. Ei mennyt pitkään kun ovikello soi Ritva tuli sisään otin takin, yllätyin verkko paita ja musta alaosa. Ritva juoksi karkuun oltiin kissa ja hiiri leikkiä kun sain kiinni työnnyin voimalla vedin hiuksista kuiskasin sinun on annettava Ritva yritti pakoon ja kostui lisää silloin oltiin aamuyölle kun sen ukko soitti että jää kaverille yöksi. Ritva kertoi yöllä että haaveili monesti että joku panis ja haluaa olla vähän huoramainen suutelin niin olet Ritva levitti heli jalkansa kiljahti kun työnnyin syvälle. Onneksi tätä jatkuu niin minulla on oma hutsu.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1829
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1414
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1161
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe