Miehet jotka pidätte lyhyistä naisista: miksi pidätte lyhyistä naisista?
Lyhyet naiset
15
3188
Vastaukset
- Torspo
Tyttö ystäväni on alle 150 pitkä ja mun mielestä juuri hyvä niin. Hänellä on kaikki mitä naisessa pitää olla, pienessä, tiukassa kompaktissa paketissa. Huomioimatta ei ole jäänyt sekään että
lyhyytensä takia hän on joutunut opetelemaan erilaisia toiminta tapoja jotta pärjäisi normaalimittaisten maailmassa. Hän ei todellakaan ole ensimmäinnen ihminen jolla menee sormi suuhun kun ongelmia tulee.- nörtti
Sormi ei lyhyillä tytöillä kerkeä juuri suuta täyttää kun heidän päänsä keikkuu sopivasti miehen nivusten korkeudella ;)
Lyhyet tytöt on parhaita! - decorus
nörtti kirjoitti:
Sormi ei lyhyillä tytöillä kerkeä juuri suuta täyttää kun heidän päänsä keikkuu sopivasti miehen nivusten korkeudella ;)
Lyhyet tytöt on parhaita!tulipas hauska mielikuva..En kyllä millään mene lyhyestä tytöstä, paitsi jos sie oot yli kaksmetrinen. Niin ne on pitkät miehetki parhaita, samoilla linjoilla ollaan!
- Tuke
Itse olen pitkä mies ja pidän kaikenpituisista naisista, pituudella ei ole siis väliä.
Nykyinen naiseni on 170cm pitkä ja tuntuu juuri sopivalta minulle. Hän on pitkä muiden miesten rinnalla, mutta niin ihanan pieni itseeni verrattuna. Lisäksi kun on sitä mistä ottaa kiinni (eli ei mikään luuviulu) niin ah!;)
Puhun nyt naisellisesta ulkomuodosta, en mistään läskistä.
Minusta pitkä nainen on kaunis, kunhan sitä painoakin sitten on siihen verrattuna. Tapailin joskus pitkää naista, joka oli kova käymään punttisalilla ja oli kyllä trimmi, mutta liian laiha minun makuuni. - Kirjoittaja
Luultavammin miehet pitää lyhyitä naisia kompakteina, sopivasti muodokkaina.
- Nimetön
Ei voi muuta sanoa kuin ihastuttavia !!!
- uusi vastaus
Lyhyet ovat naisellisempia kuin pitkät.
luonnollisesti pitävät lyhyistä naisista ja päinvastoin, toki poikkeuksiakin on niin kuin saksan kieliopissa... Rehellisesti sanoen on aika "koomisen" näköistä, jos mies on yli 10 cm seurassaan kulkevaa daamia lyhyempi...
- zz79
lyhyet miehen taitavat yleensä pitää lyhyistä naisista. naiset ikävä kyllä pitävät pitkistä miehistä.
- pieni nainen
pidän pienistäkin miehistä. pitäminen johtuu kyllä enemmän luonteesta. hyvällä käytöksellä ja luonteella minut isketään.
sellainen kiva mies oli lyhyt tai pitkä on jeeeeeeeeeeeeeeeees.
useammin olen kylläkin ihastunut pieniin miehiin. en tiedä onko pienet miehet kohdallani sattuneet olemaan kivoja. heitä on helppo katsoa silmiin. toki pidän isojakin komeana.
ei se kaikki ole koosta kiinni. - :o)
pieni nainen kirjoitti:
pidän pienistäkin miehistä. pitäminen johtuu kyllä enemmän luonteesta. hyvällä käytöksellä ja luonteella minut isketään.
sellainen kiva mies oli lyhyt tai pitkä on jeeeeeeeeeeeeeeeees.
useammin olen kylläkin ihastunut pieniin miehiin. en tiedä onko pienet miehet kohdallani sattuneet olemaan kivoja. heitä on helppo katsoa silmiin. toki pidän isojakin komeana.
ei se kaikki ole koosta kiinni.Itse olen nainen 160 cm pitkä ja tykkään kyllä lähes oman pituisista miehistä. Ihanaa kun toisen kasvot omien tasolla, ei tartte kurkotella suudellessa. ;)
- 179cm
Sellainen 150-155 cm nainen on avuttoman ja suojeltavan tuntuinen. Sellaista on mukava halata ja ottaa syliin. Myös seksuaalisesti se tuntuu kiihoittavammalta kuin vaikkapa 170 cm nainen. Itse olen 179 cm
- ellina
Näit on ollu niin kiva lukea ku oon 150-senttinen ja oon luullu et se haittaa!
- pikku piika
tuntuu turvalliselta kun liki 180 senttinen mies kulkee vierellä ja halaa...en voisi kuvitellakaan olevani alta 170 cm:n kanssa..
- matula
Upeavartaloinen 160cm tumma lyhyttukkainen pörröpää räpsyttelee anovasti ihania isoja silmiään edessäni. Tulee hitaasti ihan eteeni ja asettaa pienet sievät kätensä poskilleni ja kaulalleni ja sanoo jotakin kaunista ihan hiljaisella pehmeällä äänellä...
Ja...APUA!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806