Käyttääkö kuinka yleisesti miehet/naiset tekopenistä tai dildoa pepussa masturboidessaan saadakseen lisä nautintoa, oletteko käyttäneet minkä kokoisia pituudeltaan ja paksuudeltaan itse olen käyttänyt kumpaakin eturauhasen hierontaan max 3,4cm halkaisijaltaan. Kumpi on parempi vibralla vai ilman itse tykkää voimakkaasti värisevistä laitteista, niillä rauhaseen saa kohdistettua hyvin hieronnan.
Tekopenistä/Dildoa peppuun.
4
403
Vastaukset
- Anonyymi
joo, itse tykkään lusikoista suussa ja haarkuuaa perseeseen. :)
Aika usein on jotain pepussa. Mikään extremetyttö en ole, vaan mulla on aika maltillisen kokoisia leluja.
- Anonyymi
Moi , olen 46v mies , noin 26 vuotta olen käyttänyt dildoja , pukeudun naisten alusvaatteisiin , antaa lisää potkua , kiihottuu entisestään. Pisin dildo jota käytän silloin tällöin 24cm sisään 6.5-5.5cm. Erityisesti käytän dildoa, koko on 22cm sisään 7.6cm halkaisijaltaan . Anaali tappi 22cm/ 6.2-8.0-6.0cm. En ole hellä peräaukolle. Ei värinää. Tuntuu ihanalle kun aukko levii , teen nykytys liikkeitä , aah tuntuu ei pysty kuvailee. Hyviä dildo orgasmeja sinulle. Viimeksi dildo pano 13.7. Se oli 31pano 8.1 - 13.7. HEIPPA
- Anonyymi
Kertoisitko tarkemin mitä mallia olet käyttänyt eturauhasen hoitoon?
Lelon ko. laitteet lienee kokonaisuudessaan parhaita ja ovat ergonomisesti hyvin suunniteltuja.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806