Olen ihastunut varattuun mieheen. Hän on yksi ihminen kaveripiiristäni. Ei mikään läheinen, mutta törmäämme yhteisten tuttujen takia silloin tällöin.
Tämä mies on viestittänyt minulle useaan otteeseen kiinnostustaan (vai ovatko pitkät katseet, salaperäiset hymyt ja luokseni tekosyillä hakeutuminen vain ystävyyttä?). Näin hän käyttäytyy silloin, kun tyttöystävä ei ole paikalla.
Mutta aina välillä hän ottaa tyttöystävänsä mukaan ja tekee kaikille oikein selväksi, kenen kanssa on. On ärsyttävää katsoa, kuinka ihastukseni ja tyttö limailevat baarien perukoilla ja muutenkin käyttäytyvät kuin umpirakastunut pari. Silti niinäkin hetkinä kun ihastukseni näyttää olevan täysin uppoutunut tyttöystäväänsä, hän välillä vilkaisee minua.
Millaista käytöstä tämä oikein on? Kenet hän oikein haluaa? Tiedän että minun pitäisi unohtaa tämä varattu mies, mutta en pysty siihen. Olen yrittänyt baarissa tutustua muihin, mutta muut miehet eivät yksinkertaisesti kiinnosta, vaikka olisivat kuinka mukavia.
Miksi leikit
4
1126
Vastaukset
- petetty
lopeta heti tuo peli.. Miehet ovat miehiä.. minulle tehtiin paskamaiset temput. mun paras ystävä lähti samaan peliin mun oman miehen kanssa.. ja tiedän ettei se kyllä tunnu naisesta kovin hyvältä.. menetin siinä parhaan ystävän ja rakastamani miehen..
kun annat toisen leikkiä tunteillasi. Tämä "pelimies" todellakin osaa nauttia siitä, kun läähätät rähmälläsi hänen jaloissaan...
- sissi
olisiko myös hän sinuun ihastunut kun noin toimii? Onko teillä ollut muutakin säpinää kuin vain katseita? Jos teillä on ollut muutakin niin hän saattaa käyttää sinua hyväkseen jos oma suhteensa on tällä hetkellä hieman viilentynyt ja palaa taas takaisin kun saa uutta potkua sinun kauttasi suhteeseensa. Sinuna unohtaisin tämän miehen ja keskittyisin vapaisiin uroksiin.
- kattelet
varattuja. Sitä kun luullaan olevansa jotain niin spesiaalia, että kaikki sut haluaa.Näihän sitä usein tapahtuu. Miehillä on "ihana" puoliso, ja todellisuudessa niillä menee "ihan hyvin" ja ukko jopa palvoo sitä. MUTTA, jos huomaa että jokin idiootti typy on kiinnostunut...niin kivahan sitä olis välillä käydä vieraissa...jännityksen vuoksi. Ja voihan noille eukoille kertoa vähän "legendaa", et miten huonosti meillä menee ja plaa plaa plaa. Miks eukot ei IKINÄ OPI! Järki päähän ja HETI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796