Ksml sivustolla riehuu Peltola valejutuillaan. Olen viestinyt Mervolalle että laittaa sen pois.
Kaveri on iso trolli-ongelma
Rauman Peltola ja ksml .fi ongelma
7
138
Vastaukset
- Anonyymi
Saa kuulemma elokuussa kutsun viranomaisilta . Haluaa kuulla miksi se kirjoittaa lainvastaisesti
- Anonyymi
Aika outoa riehua siellä kun Raumalta on pitkä matka Jyväskylään. Onkohan kaverilla kaikki kotona?
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa. Outo toimintaa.
- Anonyymi
Käykääpäs lukemassa mitä potaskaa se suoltaa ksml sivustolla . Karmeaa luettavaa.
- Anonyymi
Heh käykääpä lukemassa kun se riehuu taas.
- Anonyymi
Rauman mies joutuu vastaamaan kirjoituksistaan. Oppiipa mitä nettiin voi laittaa. Ksml päätoimittaja joutunee myös vastuuseen kun sallii raumalaisen miehen rasistiset kirjoitukset.
- Anonyymi
Luulin että on jo Poissa kun selvisi et Rauman miehen fb tili oli alter egolla "Reima Rimpilä" eli siis feikki iidee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745