Minulla on messinkinen kattovalaisin, kolmella
valolla, kellertävät kuupat joista yksi rikki, lisäksi "oksat" joissa lehtiä ja kierteitä/vispilöitä.
Pohjassa lukee Oy Taito Ab, 9029/3 ja TT.
Onko kenellä enenmpi tietoa moisesta lampusta.
messinkinen kattovalaisin
8
3529
Vastaukset
- Tynell
Designmuseossa Helsingissä on juuri näyttely meneillään, jossa on saman firman ja suunnittelijan valaisimia!
- miltzi
eikös se ole Paavo Tynell, miksi tässä lampussa on TT?
- kuva
tuon mallisia valaisimia on vaikka kuinka paljon, jopa tuon TAITON kin tekemänä. Jos ois kuva, niin voisin sen perusteella selvittää noista luetteloistani, kuka teki, koska ja mitä maksoi jne.
Sattuneestaa syystä on ko. valmistajan luettelot tallessa yms. paljon muutakin taustatietoo.- miltzi
sähköpostiosoitteesi.
- tässä
miltzi kirjoitti:
sähköpostiosoitteesi.
osoitteeni on mah@markunarkki.fi ja sinne voit laittaa kuvia, jos sulla on, niin koitan metsästää tietoja tuosta valaisimesta. Minulla on todellakin melko hyvä luettelohistoriikki mm. Taiton, ja sen seuraajan valaisimista (myyntiluetteloita).
- teemu
Kyseessä on Tynellin signeeraus. Jos en vielä saanut tietoja, voin lähettää sinulle luettelosta skannatun kuvan yms. tiedot.
- sampoilmari
Terve!
Jos lamppusi on myynnissä, voin ostaa sen pois. TT tarkoittaa taito/tynell. 040/7572033 päivi- g53g53rqy
se meni rikki. tipahti lattialle juuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 54746
- 101721
- 33702
- 60699