Onko muita samaa kokemusta että vauva saa omeneosta sellaista "kivaa vihertevää ripulia"? Ollaan nyt kokeillut omneoa pari viikkoa ja hiljaisuus on vihdoinkin saapunut taloon mutta vatsa on tullut löysäksi... Sitä tehdään ohjeitten mukaan, eli yks annos kerrallaan, pullot ja napit olen keittänyt jne.
Omneo-ripuli
pippi
2
1107
Vastaukset
- äippä75
Omneon myötä kakka muuttuukin löysemmäksi ja vihertäväksi. Ihan puhdas ripulikakka imeytyy vaippaan ja on väriltään paljon tummemman vihreää kuin omneon aiheuttama värin muutos.
Me syötiin Omneoo muutama kuukausi jonka aikana kakka oli paljon löysempää ja vihertävää. - kirppu
Meillä sma vika siis vihreä ripuli omneostä. haju sellainen makea. Ollaan käytty jo noin kuukauden ja nyt annettu päivisin myös tuttelia, kakka muttunut nyt ryynimäiseksi. Myös pierut ovat hirveän hajuisia omneosta mutta hyvä että tulee ulos...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745