Oletteko panneet merkille miten Suomen ilmastohysteerikot ja ilmastohihhulit ovat viime aikoina olleet sordiino päällä näistä Suomen "alati pahenevista kuumista ilmoista"?
Ilmastohihhulit hiljaa viileästä Suomen kesästä
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Melkein koko Euroopassa lyhyttä kuumaa jaksoa lukuunottamatta olleet varsin viileät tai tavanomaiset kesäsäät. Ilmastohysteerikkojen metodi on kerätä sieltä täältä aina erityistapauksia ja väittää niitä yleisemmiksi kuin ne ovatkaan. Ilmastohysteerikko on propagandisti.
- Anonyymi
Kommenttisi on ihan persuista.
Usko ja uho on kova vaikkei tietoa tai ymmärrystä ole vähääkään.- Anonyymi
Käsi sydämelle hörhö. Miten maailma oli lämpimämpi enen viime jääkautta, kuin nyt? Tammet kasvoivat lähes utsjoella. Kun, vain saisi vastauksia, näiltä huuhaa tutkimus lässyttäjiltä, oliko silloin normaali sää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsi sydämelle hörhö. Miten maailma oli lämpimämpi enen viime jääkautta, kuin nyt? Tammet kasvoivat lähes utsjoella. Kun, vain saisi vastauksia, näiltä huuhaa tutkimus lässyttäjiltä, oliko silloin normaali sää?
Niin, ja sitten se kuitenkin jäähtyi ja jäätyi. Eikä ilmasto jäänyt sellaiseksi että parin kilometrin kerros jäätä Eteläsuomen peitteenä olisi säilynyt.
Kuka aiheutti lämpenemisen?
Gro-magnonit ja neandertaalit keksivät tulen käytön ja alkoi sellainen mammutingrillaus ja kokkotulilla riekkuminen että ilmakehään tulvivat hiilidioksidiryöpyt alkoivat lämmittää ilmakehää kärvennyskupolina.
Mannerjään reunat alkoivat sortua rytinällä ja sapelihammastiikerinnahkaiset turkkiliivit vaihtuivat lannevaatteisiin ja kalukukkaroihin kun ilmasto jatkoi lämpenemistä. Mitään ei kuitenkaan tehty ilmastomuutoksen pysäyttämiseksi. Jääkausi oli tuhottu muinaisihmisen ahneudella ja piittamattomuudella.
Tämä tarina on tosi, uskokaa pois ja ostakaa sähköautoja.
https://www.youtube.com/watch?v=s53tpkxv1IM
Aloita kohdasta 2:20....
Alkaa totuus valjeta tästä huijauksesta. Asiaa on tuotava esille, valtamedia ei näistä hiisku sanallakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806