Perhanavie

Anonyymi

Jos olet mulle niin kyllä me törmätään. Mä yritän kerätä rohkeutta ja tehdä jonku aloitteen. Kampitan sut vaikka. Nyt

26

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivon että törmätään. Mun puolesta voit yrittää kampittaa, koska vaan. Katsotaan miten siinä sitten käy😉

• Anonyymi

Niin minäkin olen ajatellut. Siis että tämä juttu etenee, jos on tarkoitettu niin😊

• Anonyymi

Mietin samoin. Kyllä me törmätään hänen kanssaan vielä ja halataan 💕 ikävä on valtava.

• Anonyymi

J naine jos oot niin samoin 💘

• Anonyymi

En ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole.

Oletko A nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko A nainen?

En ole ja anteeksi, en jaksa palstaleikkejä. Jään odottelemaan irl törmäämistä hänen kanssaan. Hauskaa loppuvuotta ja Heidoo!

• Anonyymi

Jos törmätään, niin halaan. Sen lupaan😀

• Anonyymi

Jos alottaja olisi J nainen niin hyvä 💘

• Anonyymi

En ole aloittaja, mutta J-nainen kylläkin... Samoin ajatuksin, ihastuin. <3

• Anonyymi

Aiemmalle, J-naista kaipaavalle, millaista J-naista kaipailet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kriisivuosi-ikäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

30 kybästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eka kommentti tähän, mutta parikymppistä mä...

J-mies 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eka kommentti tähän, mutta parikymppistä mä...

J-mies 😅

Kunhan et ole se nelikybäsen näköinen kaljamahainen alkoholin kanssa läträävä ukkeli, jonka olen useaan kertaan nähnyt lähikuppilassa katselevan silmät kiiluen suuntaani, kun käyn laulamassa karaokea. Seurustele ikäistesi kanssa, ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan et ole se nelikybäsen näköinen kaljamahainen alkoholin kanssa läträävä ukkeli, jonka olen useaan kertaan nähnyt lähikuppilassa katselevan silmät kiiluen suuntaani, kun käyn laulamassa karaokea. Seurustele ikäistesi kanssa, ei kiinnosta.

En käy kuppiloissa kaljoilla, saatika karaokea kuuntelemassa/laulamassa, ja iästä voit vähentää neljänneksen 😉

• Anonyymi

En ole aloittaja. J-nainen kylläkin ja yli neljänkymmenen. Uskon osittain kohtaloon, jos meidän on vielä tarkoitus kohdata niin myös tapahtuu ajan saatossa. Elämäntiet ovat tuntemattomat. Vain sisin tietää järjen etsiessä suuntaa. Ja kyllä, kohdatessa hänelle antaisin pitkän halauksen ja kenties suukon hellän poskelle❤

• Anonyymi

Kukahan aloittaja on ja puhuuko viikkoja sitten tapahtuneesta kohtaamisesta

• Anonyymi

Tämä tekee asiasta hetki hetkeltä vaikeampaa. Ei ap.

• Anonyymi

Älä kampli. Katkaisen vielä kinttuni. On ollu tässä vähän kaikkea ja vaikeaa tunnistaa ja muuta. Toivon että kohdataan, ollaanpa aina sillo tällöin nähtykin.

• Anonyymi

Kaula tatuointi ja huoltoasema 😉

• Anonyymi

Juu käy.

• Anonyymi

Kamppikeskuksessa on silloin tällöin kampituspäivät. Se on hyvä paikka kampittaa.

• Älkää nyt hullutelko tai alkaa kohta väsähtäneen puolivallattomat yöjutut:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe