Kuka varasi Kiikelin lintutornin kamerat, Kyllä Kemissä ilkityöt on huippu, nämä ei ainoat
Kiikelin kamerat
6
213
Vastaukset
- Anonyymi
Kemin lapsenuskoiset toisten rahoilla kouhottavat intoilijat eivät tietenkään osanneet ennakoida kuinka tulee tapahtumaan? Kemi,rosvojen ja varkaiden pesäpaikka,ja silti tuollaisia kameroita laitetaan tyrkylle. Voivoi.
- Anonyymi
Lähtikö aurinkopaneelit ja kaikki. Luulisi, että kamerat lähettävät langattomasti kuvaa jatkuvalla syötöllä tai liiketunnistimella ja aika hankala olisi ne kamerat sieltä hakea, ilman että vilahtaa itse tekijä kuvassa. 🤔
Jos ei toimi tuolla tavalla, niin oma firmako tässä pitää perustaa että saadaan toimiva hd-valvonta? - Anonyymi
Niitä asennetaan nyt kaupunginrantaan, toimintaa enemmän
- Anonyymi
Myös laavujen polttopuut varastetaan
Kikkelin kamerat varasti joku joka ei tykkää kikkelin kuvaamisesta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699