Voisitko yllättää mut ja lähettää viestin mulle. Oot niin ihana.
Hei Sinä Mies
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan järjetön pyyntö.
- Anonyymi
Hänen naisensa ei varmaankaan tykkäisi jos lähestyisin häntä. Ja liekö hän itsekään. 🤔
- Anonyymi
Eli hän on varattu entä itse?
- Anonyymi
Elämässä ei millään pääse pakoon hankaluuksien aiheuttamia ikäviä tunteita, vaikka kuinka pyrittäisiin riskittömään elämään tai jos lähettäs....
- Anonyymi
Kuka sitä viestiä oikein kaipaa?
- Anonyymi
Sama vanha ketku. Yrittää naisena kirjoittaa.
- Anonyymi
Voisin laittaa jos annat hyvän vinkin?
Eräs ihana nainen mielessäni!- Anonyymi
Millaista vinkkiä kaipaat?Kysy joku kysymys tai tunniste. Katsotaan, uskallanko vastata tänne.
- Anonyymi
Vinkkinä voisit kertoa mistä puhuimme viimeksi kun juteltiin
- Anonyymi
Millä kirjaimella sun ja mun etunimi alkaa? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkkinä voisit kertoa mistä puhuimme viimeksi kun juteltiin
Edellinen ei ollut minulta. Eikös siitä ole jo aikaa🤔..en nyt ole ihan varma...jostain muutoksista siinä rakennuksessa, jossa sillä hetkellä olimme.
- Anonyymi
Sara9 kirjoitti:
S niinku näkyy ja M.
Mistäpäin Suomea olet ?
- Anonyymi
Sara9 kirjoitti:
Turusta:)
Ahaa..hyvää illanjatkoa Turkuun:)
- Anonyymi
Vuoden 2002 poikaystäni kanssa alku meni niin että muutaman kuukauden silmäpelistä ja kaksin jutteleen sulkeutumisesta muusta porukasta aina sivummalle rohkaistuneena soittelimpa minä tyttö sille ujolle pojalle ja pyysin lähteen kaksin festareille. Se lähti
Siellä poika rohkaistui ja pyysi mua taasen elokuviin ja syömään kanssaan
Käytiin elokuvissa ja paluumatkalla minä tyttö kerroin et oon rakastumassa siihen poikaan. Pojan naamalle levisi levee hymy mutta se oli pitkään hiljaa, sitten se sanoi että et usko kuinka hyvältä tuntui kuulla toi ja hän on pitkään tuntenut aivan samoin mua kohtaan. Siitä hetkestä eteenpäin olimme pari monia vuosia
Oma-aloitteisuus kunniaan - Anonyymi
Voihihihihisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889