https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006170613.html
Vaikka nainen ei olisi kaunis. Nainen näkee miehen kaupassa ja sitten se onkin siinä.
Nainen saa miehen helposti iskettyä
48
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hah hah. Naisen ei ole helppoa iskeä miestä, koska mies ei useimmiten halua lähempää tuttavuutta tuntemattoman naisen kanssa. Moni mies harkitsee pitkään ( joskus jopa 7 vuotta ), että "kannattaak olla minkää naise kans?"
Jep.... vaikka tällä...
https://www.motonet.fi/fi/tuote/783449/Narex-puunuija-talttaukseen-98-mm
Sitten kun pitää saada kohde kotiin, niin sitten nämä...
https://m.motonet.fi/fi/tuote/7002339/STANLEY-nokkakarryt-200-kg-HD
Ja ennenkuin herää...tätä...
https://m.motonet.fi/fi/tuote/600350/Ilmastointiteippi-48-mm-x-50-m
Kyllä tuolla kolmella perustuotteella jo miehen kuin miehen saa, kun pääsee iskuetäisyydelle. :oDTjoo ja jutusta ilmenee sekin että että kyllä suomalainen nainen aloitteita tekee, se ei vain tee niitä suomalaisille miehille.
- Anonyymi
Suomalaisen miehen tehtäväksi jää naisen itsetunnon kohottamisen tekemällä aloitteita. Sitten kun naisen itsetuntoa on kohotettu tarpeeksi se tekee aloitteen ulkomaalaiselle.
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisen miehen tehtäväksi jää naisen itsetunnon kohottamisen tekemällä aloitteita. Sitten kun naisen itsetuntoa on kohotettu tarpeeksi se tekee aloitteen ulkomaalaiselle.
Elkää nyt helkatti jätkät masentuko noin.... Naiset luulee vielä meitä kaikkia suomalaisia miehiä ihan luusereiks. :oD
Puhukaa vaikka säästä ja viheltäkää, mutta elkää tuollaisia sammakoita lipsauttake hyvät miehet hei. :oDAnonyymi kirjoitti:
Elä höpsi. Suomalainen nainen ottaa suomalaisen miehen tekemällä itse aloitteen suomalaiselle miehelle, pillit pussiin näin on :)
ostaa vielä lenkkaritkin pitkän matkan juoksuun jos mies yrittää karkuun.Disse kirjoitti:
Elkää nyt helkatti jätkät masentuko noin.... Naiset luulee vielä meitä kaikkia suomalaisia miehiä ihan luusereiks. :oD
Puhukaa vaikka säästä ja viheltäkää, mutta elkää tuollaisia sammakoita lipsauttake hyvät miehet hei. :oDPalstalla on nyt joku alemmuuskompleksi käynnissä vaikkei tarvetta :)
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina katsonut, että https://www.hyvaasuomesta.fi/lyhyesti-merkista
tuotteessa on "Hyvää Suomesta"-merkki :)misspönttöuuni kirjoitti:
Palstalla on nyt joku alemmuuskompleksi käynnissä vaikkei tarvetta :)
Se on tämä takatalvi... Havaijipaijat ja shortsit on joutuneet väistämään ja tykit jalassa kuljettava, niin se vetää nuupalleen palstamiehet... :oD
Harmiskin murjottaa mokamakin.... se varmaan lyö niin koleeks tuon haarniskan tälläset kelit, että keljuttaa niin paljon.... Sinne pitäis hommata lämmitin?Disse kirjoitti:
Se on tämä takatalvi... Havaijipaijat ja shortsit on joutuneet väistämään ja tykit jalassa kuljettava, niin se vetää nuupalleen palstamiehet... :oD
Harmiskin murjottaa mokamakin.... se varmaan lyö niin koleeks tuon haarniskan tälläset kelit, että keljuttaa niin paljon.... Sinne pitäis hommata lämmitin?Niin se murjottaa. Haarniskaan pitää kaataa kuumaa kanakeittoa :D Ja joo, huomasin saman, että kylmä ilma on saanut ihmiset nihkeiksi. Katselin ilmeitä tuossa katukuvassa ja aika nirpallaan väki oli.
Pitäsköhän itekin? Nuin... *asettelee naaman mutruun*Disse kirjoitti:
Harmiskin murjottaa mokamakin.... se varmaan lyö niin koleeks tuon haarniskan tälläset kelit, että keljuttaa niin paljon.... Sinne pitäis hommata lämmitin?en murjota mutta huomautin vaan kun en ole koskaan kuullut/nähnyt kenenkään, siis yhdenkään miehen kertovan/kirjoittavan että ennestään tuntematon nainen olisi tullut prismassa kesken ruokaostosten iskemään. Ulkkisukoille se on varmaan arkipäivää. Suominainen on vankasti sitä mieltä että "miehen kuuluu tehdä aloite" kunnes vastaan kävelee ulkkisukko, sittenhän se onkin jo vanhanaikaista ja suomalainen alfanainen näyttää mistä se on tehty.
Harmaaritari kirjoitti:
en murjota mutta huomautin vaan kun en ole koskaan kuullut/nähnyt kenenkään, siis yhdenkään miehen kertovan/kirjoittavan että ennestään tuntematon nainen olisi tullut prismassa kesken ruokaostosten iskemään. Ulkkisukoille se on varmaan arkipäivää. Suominainen on vankasti sitä mieltä että "miehen kuuluu tehdä aloite" kunnes vastaan kävelee ulkkisukko, sittenhän se onkin jo vanhanaikaista ja suomalainen alfanainen näyttää mistä se on tehty.
Niin ja minusta se on varsin kummallista että suominaista pelottaa hirveästi tehdä tuttavuutta tutun oloiseen, melkein naapurin Ollin velipojan näköiseen mieheen, sitä ei voi lähestyä millään mutta kun tulee palavasilmäinen ukko jostain aavikolta jonka taustoista ei tiedä mitään suominainen on täysin estoton tutustumisessaan.
Harmaaritari kirjoitti:
en murjota mutta huomautin vaan kun en ole koskaan kuullut/nähnyt kenenkään, siis yhdenkään miehen kertovan/kirjoittavan että ennestään tuntematon nainen olisi tullut prismassa kesken ruokaostosten iskemään. Ulkkisukoille se on varmaan arkipäivää. Suominainen on vankasti sitä mieltä että "miehen kuuluu tehdä aloite" kunnes vastaan kävelee ulkkisukko, sittenhän se onkin jo vanhanaikaista ja suomalainen alfanainen näyttää mistä se on tehty.
Ootko vihanen ja äksy? Oot...oothan sinä...
Ei täällä kukaan koske muihin kuin suomalaisiin maalaismiehiin. Niin,
Ja aina on ite tehty aloite ja yritetty saada mies kiinni, se suomalainen mies :)misspönttöuuni kirjoitti:
Niin se murjottaa. Haarniskaan pitää kaataa kuumaa kanakeittoa :D Ja joo, huomasin saman, että kylmä ilma on saanut ihmiset nihkeiksi. Katselin ilmeitä tuossa katukuvassa ja aika nirpallaan väki oli.
Pitäsköhän itekin? Nuin... *asettelee naaman mutruun*Joo, kyllähän tää keli vähän harmittaa, mutta eipä näille mitään voi...ei sentään lunta sada. :oD
misspönttöuuni kirjoitti:
Ootko vihanen ja äksy? Oot...oothan sinä...
Ei täällä kukaan koske muihin kuin suomalaisiin maalaismiehiin. Niin,
Ja aina on ite tehty aloite ja yritetty saada mies kiinni, se suomalainen mies :)En tokikaan mutta käytännön tasolla kun ne asiat menee noin niin pitäähän siitä mainita :)
Disse kirjoitti:
Joo, kyllähän tää keli vähän harmittaa, mutta eipä näille mitään voi...ei sentään lunta sada. :oD
Suomi on Vienanmeren kylmän kirouksen alla. Lonkkaa kolottaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Njää... Tälläsiä juttuja jaksat miettiä? :oD
Ota rennosti ja keskittyisit ihan omaan elämään vaan, etkä lukis ees noita juttuja kun ne saa sinut harmistumaan....vitsailevana virnistelevänä oot paljon huisempi ja sulla on itelläskin parempi fiilis. :o)Harmaaritari kirjoitti:
En tokikaan mutta käytännön tasolla kun ne asiat menee noin niin pitäähän siitä mainita :)
Sinä tarviisit nyt vain hierontaa niin sitten vois jättää nuo maininnat pois...
Unohtuis joutavat..misspönttöuuni kirjoitti:
Suomi on Vienanmeren kylmän kirouksen alla. Lonkkaa kolottaa.
Konjakki tömpsyt ja villaa päälle. :oD
Harmaaritari kirjoitti:
En tokikaan mutta käytännön tasolla kun ne asiat menee noin niin pitäähän siitä mainita :)
Älä murjota enää...*raaps*
Disse kirjoitti:
Konjakki tömpsyt ja villaa päälle. :oD
Niin just, oikia ois resepti...
Pakko kai tässä on kohta uuni lämmittää. Heinäkuussa.misspönttöuuni kirjoitti:
Niin just, oikia ois resepti...
Pakko kai tässä on kohta uuni lämmittää. Heinäkuussa.Itse mietin ihan samaa.... Varmaan huomenissa niin tehtävä. Varsinkin kun pitäis myös pestä pyykkiä. Joka tötteröön vaan tuli ja lämmitetään....sillähän se selviää. :o) Viime kesänä oli hirmuinen helle tähän aikaan, mutta olipa ees silloin. :o)
Disse kirjoitti:
Itse mietin ihan samaa.... Varmaan huomenissa niin tehtävä. Varsinkin kun pitäis myös pestä pyykkiä. Joka tötteröön vaan tuli ja lämmitetään....sillähän se selviää. :o) Viime kesänä oli hirmuinen helle tähän aikaan, mutta olipa ees silloin. :o)
Joo tämä kesä on täysi vastakohta, ja jos laittaa pyykit ilman uunia kuivamaan, niin mökki on vaan kostea ja kaikki rätit märkiä. Koivua uuniin. Toivottavasti lähtee vetämään ettei savut tuprahda sisään.
Sara9 kirjoitti:
No minäpä kokeilen: oletko ritarini Uljas? 😉😎❣️
Palstan anonyymialoitteita ei lasketa :D
Haastanpa tässä kaikki palstan naiset tekemään seuraavalla ruokakauppareissulla selkeän aloitteen jollekin suomalaiselle miehelle. Tapahtumasta sitten tarkka raportti palstalle :) arvaan että raportteja ei tulla näkemään :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Joo tämä kesä on täysi vastakohta, ja jos laittaa pyykit ilman uunia kuivamaan, niin mökki on vaan kostea ja kaikki rätit märkiä. Koivua uuniin. Toivottavasti lähtee vetämään ettei savut tuprahda sisään.
No on joo, mutta ei mua nyt keli harmita. Tänään kyllä meinasin tulla töihin pyörällä, mut satoi liikaa..käännyin takaisin ja vaihdoin autoon.
Paperia ensin reippaasti poltat, niin hormi lämpiää ja lähtee lukko piipun nokasta. :o)- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Haastanpa tässä kaikki palstan naiset tekemään seuraavalla ruokakauppareissulla selkeän aloitteen jollekin suomalaiselle miehelle. Tapahtumasta sitten tarkka raportti palstalle :) arvaan että raportteja ei tulla näkemään :DTaas luetunymmärtäminen hukassa? Eihän se artikkelin tyttönen ollut marketissa alotetta tehnyt.
Disse kirjoitti:
No on joo, mutta ei mua nyt keli harmita. Tänään kyllä meinasin tulla töihin pyörällä, mut satoi liikaa..käännyin takaisin ja vaihdoin autoon.
Paperia ensin reippaasti poltat, niin hormi lämpiää ja lähtee lukko piipun nokasta. :o)Reipas paperinpoltti tukkii hormin, parempi jos lämmittää sen ensin hiustenkuivaajalla tai lämpöpuhaltimella.
Harmaaritari kirjoitti:
Haastanpa tässä kaikki palstan naiset tekemään seuraavalla ruokakauppareissulla selkeän aloitteen jollekin suomalaiselle miehelle. Tapahtumasta sitten tarkka raportti palstalle :) arvaan että raportteja ei tulla näkemään :DEipä ollut anonyymialoite, katsohan tarkemmin vekkuli! Ja vastaa kysymykseen, valtakunta vai ei valtakuntaa?
Anonyymi kirjoitti:
Taas luetunymmärtäminen hukassa? Eihän se artikkelin tyttönen ollut marketissa alotetta tehnyt.
Jaa, no en lukenut niin tarkkaan mutta olisi voinut tehdä:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000791646.htmlSara9 kirjoitti:
Eipä ollut anonyymialoite, katsohan tarkemmin vekkuli! Ja vastaa kysymykseen, valtakunta vai ei valtakuntaa?
Oli se aika anopnyymi tai sitten en ymmärrä yhtään mitään, siis en ymmärrä :)
Harmaaritari kirjoitti:
Reipas paperinpoltti tukkii hormin, parempi jos lämmittää sen ensin hiustenkuivaajalla tai lämpöpuhaltimella.
No ei sitä tartte kuutiota sinne työntääkään... Mutta vähemmänhän hiustenkuivarista tuhkaa tulee... Mutta tehokkaampaa se papru voipi monesti olla
Harmaaritari kirjoitti:
On sulla sitten erikoisen lyhyt muisti, kun sua itteäskin on yritetty täällä iskeä.
Harmaaritari kirjoitti:
Haastanpa tässä kaikki palstan naiset tekemään seuraavalla ruokakauppareissulla selkeän aloitteen jollekin suomalaiselle miehelle. Tapahtumasta sitten tarkka raportti palstalle :) arvaan että raportteja ei tulla näkemään :DNetissähän tuo lehtijutun nainenkin aloitteen teki, eikä Prismassa.
- Anonyymi
Varsinkaan vähänkin rumalle miehelle tai ätmille....
Ei senpuolen, et ei ulkomaalaiset naisetkaan tee aloitteita suomalaiselle vähänkään rumalle miehelle tai ätmille eli kaikki naiset on samanlaisia.
Jos naista lähestyy, niin naiset vaan toteaa, et en mä tiiä, ei oikeen kiinnosta, mulla on kyl poikakaveri, et oo mun tyyppii, mulla on vähän kiire nyt ym. plaa plaa plaa ja pakkeja naiset heittelee mielellään, et niihin sit kaatuu.
Ulkomaalaisen miehen ei tarvitse olla edes komea, jos tämä jotain naiselle sanoo, niin suomalainen nainen alkaa jutteleen, kihertää, on lähes seitsemännessä taivaassa ja pikkarit kosteena.
t. Ruma mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkaan vähänkin rumalle miehelle tai ätmille....
Ei senpuolen, et ei ulkomaalaiset naisetkaan tee aloitteita suomalaiselle vähänkään rumalle miehelle tai ätmille eli kaikki naiset on samanlaisia.
Jos naista lähestyy, niin naiset vaan toteaa, et en mä tiiä, ei oikeen kiinnosta, mulla on kyl poikakaveri, et oo mun tyyppii, mulla on vähän kiire nyt ym. plaa plaa plaa ja pakkeja naiset heittelee mielellään, et niihin sit kaatuu.
Ulkomaalaisen miehen ei tarvitse olla edes komea, jos tämä jotain naiselle sanoo, niin suomalainen nainen alkaa jutteleen, kihertää, on lähes seitsemännessä taivaassa ja pikkarit kosteena.
t. Ruma miesKuka vittu söi mun tekstin alun pois?????
t. Ruma mies
- Anonyymi
Joo noin se käy eikä naisen tarvii olla yksin koskaan. Tuokaan suhde ei varmaan loppuelämää kestä mutta nainen näkee sitten kaupassa uuden miehen ja ottaa selvää siitä ja pyytää treffeille ja taas on suhteessa.
- Anonyymi
Tänä päivänä se kumppanin löytäminen sekä naiselle että miehelle tuntuu olevan aika vaikeaa. Moni tuntuu olevan niin yksin. Se ei ole kiva juttu ollenkaan. Toivon, että ihmiset löytäisivät toistensa luokse.
- Anonyymi
Kaunis toivomus, niin minäkin toivon kaikille. Jos et ole vielä löytänyt, toivon sitä vielä erikseen sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis toivomus, niin minäkin toivon kaikille. Jos et ole vielä löytänyt, toivon sitä vielä erikseen sinulle.
Kiitos. :)
- Anonyymi
Jutussa kiteytyy se että ruma nainen ei halua rumaa suomalaista omantasoistaan miestä vaan komean ulkomaalaisen.
- Anonyymi
Niin, artikkelin naiset olivat tosiaan ihan susirumia.
- Anonyymi
Itsekin ihmettelin kerran kun eräs suomalainen nainen hymyili minulle. Yleensä en saa hymyilyä tai mitään muutakaan naisilta, mutta se kerta laittoi ihmettelemään sitä hymyilyä. Sitten tajusin, että nainen luuli minua ulkomaalaiseksi, koska siellä missä olin oli joku leiri missä oli ulkomaalaisia opiskelijoita. Voin vain kuvitella sen naisen petipuuhien määrää niiden ulkomaalaisten kanssa.
- Anonyymi
Kunhan vaan nainen ei pettyisi komeaan jännämieheen.
Usein nainen rakastuu heti kun näkevät miehen ja sitten saavatkin turpaan. - Anonyymi
Amin näyttää Axl Smith tyyliseltä panomieheltä ja varmasti panee muita naisia Nicolen selän takana, mutta Nicole on varmasti fiksuna naisena ottanut tämän haittapuolen huomioon kun on komean ulkkismiehen valinnut.
- Anonyymi
Jos joku nainen ottaa 160cm tiskaaja afgaanin joka on ruman kuin kameli niin pakko olla kyseessä aito rakkaus tai huono kansallinen identiteetti niinkuin yleensä suominaisilla on.
- Anonyymi
Nainen kun ottaa yhteyttä ja juttelee miehelle niin mies tietää että nainen on kiinnostunut parisuhteesta miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889