Omissa käsissä viimeiseen asti. Mitään kortteja ei anneta toiselle.
Narsisti haluaa pitää ohjat
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näennäistä välittämistä jotta kohde pysyisi vaikutuspiirissä.
- Anonyymi
Käyttää kortteja kiristykseen, ”tarvitset mua selviytyäksesi”. Sairas kuvio.
Entä jos haluaa suojella itseään hieman, ettei satu ...taas?
https://youtu.be/VZI4k4pRGMM
Yhteyksiä saa, halutessaan!- Anonyymi
”Mä teen susta nainen lopun”. -eron hetkellä
Anonyymi kirjoitti:
”Mä teen susta nainen lopun”. -eron hetkellä
Täh? Mitä toi oli? Mitä just luin?
- Anonyymi
Sara9 kirjoitti:
Täh? Mitä toi oli? Mitä just luin?
Täälläkin nähtyä käytöstä.
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin nähtyä käytöstä.
Perustele! Näkökulma ja tulokulma voivat olla eriävät.
- Anonyymi
Kannattaisko mennä ensin lukemaan
PSYKOTERAPEUTTIKOULUTUSTA ennen varsinaista diagnoosia. Palstalaiset "arvioi".
- Anonyymi
Ja se toinen narsisti kärsii ja kituu kun huomaa ettei olekkaan se joka pitää ohjat käsissä ja määrää ohjeistukset.
- Anonyymi
Oletko sekaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sekaisin?
En ole, mutta sinä et ymmärrä että totuus on tuossa!
- Anonyymi
Menkää terveyspalstalle keskustelemaan aiheesta, sieltä löytyy narsismi palsta. Täällä keskustellaan ikävästä.
- Anonyymi
Mikä siinä on että kaikkien exät on nykyään narsisteja?
- Anonyymi
Ei ole kyse exästä, eikä kaunasta.
- Anonyymi
Kulttuurimarxismia, naissukupuoli on kasvatettu 60-luvun lopulta lähtien tarkoituksella kieroon.
- Anonyymi
Narsisti saattaa aluksi näyttäytyä hurmaavana ja karismaattisena persoonana, mutta kumppanina hän on hankala ja hallitseva.
- Anonyymi
Oliko ed.narsistikirjoittajat miehiä vai naisia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959