Vai etkö kykene toimimaan? Onko sulla lainkaan huono omatunto?
Miksi haluat pahaa
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pahaa? En tietääkseni ole tehnyt mitään pahaa, tuntuu että te haluatte pahaa minulle.
Keneltä kysyt? Mitä tarkoitat pahalla? Ja mitä huonolla omallatunnolla, mihin liittyen? Nuo on niin yleispäteviä kysymyksiä, ettei voi vastata.
- Anonyymi
Hän tietää kyllä, mutta esittää sopivassa kohdassa tietämätöntä.
Mihin toimimaan?
- Anonyymi
Joku purkaa pahaa oloa tekemällä pahaa?
- Anonyymi
En tee pahaa itse, mutta itseluottamukseni on romutettu ja siksi en pysty toimimaan. Sitähän narsistit haluavat. Rikkoa ihmisen lopullisesti.
- Anonyymi
Ja sinä syytät häntä kaikesta mitä palstalta luet. Miten voit olla varma, että ne on hänen kirjoittamiaan?
- Anonyymi
Ei kyse ole mistään palstaan liittyvästä.
- Anonyymi
Olen aika passiivinen. En halua pahaa. Se on vaan osa ollut luonnetta aina. No tämä nyt ei oo mulle. Ei kukaan itse valitse miten paljon on henkisiävoimavaroja olla toisten kanssa. Itse olen semmoinen että tarvitsen paljon aikaa ajatteluun ja itsetutkiskeluun. No jos olisi vaimo niin varmaan höpöttäisin kyllä hänelle aika paljon kaikesta.
- Anonyymi
Miten sinun hyväksesi tulisi toimia?
- Anonyymi
Ilmoittaa, että olet joutunut rikoksen kohteeksi. Pelottavaa ettei kukaan reagoi mitenkään.
- Anonyymi
No se ei ole uutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoittaa, että olet joutunut rikoksen kohteeksi. Pelottavaa ettei kukaan reagoi mitenkään.
Mistä sä päättelet ettei ole ilmoitettu? Kenen pitäisi reagoida? Miten rikoksen uhriksi joutunut voisi haluta pahaa tai miksi hänelle tulisi olla huono omatunto?
- Anonyymi
Älä kysele koko ajan. Ketä analysoit ja miksi?
- Anonyymi
Ja vastaus kysymykseen että ole en, en halua pahaa. Tämä täällä on vaan niin tätä. Tänne laittaa nyt mitään järkevää jollekin oudoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959