Mitä olisit nainen mieltä jos..

Anonyymi

Lähettäisin sinulle viestin Whatsappissa, jossa lukitsi, että "pidän sinusta t: salainen ihailija".

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi ihanaa! 😘

• Anonyymi

Tietäisi, että se on sulta.

• Anonyymi

Kuin myös tietäisin.

• Anonyymi

Laita tulemaan, pitäisin siitä tietenkin😊

• Anonyymi

Senkus...vaikkei se ole mahdollista. Väsyttää.

• Anonyymi

Tulet laittamaan. Tiedän sen.
      T:ei niin salainen

• Anonyymi

Hyvä vinkki!

• Anonyymi

Tässä kommentti: 👍

Jos haikailee romanttisesti, pitää -sana on turhan neutraali. Sen voi ymmärtää kaveruudeksi. Sinänsä tuo on helppo aloitus eikä siksi yhtään paha. Salainen ihailija jo antaa osviittaa kiinnostuksesta. ;-)

• Anonyymi

Laita rohkeasti vain omalla nimelläsi ⭐️

• Anonyymi

Niin.. En tiedä onnistuuko se edes nimettömänä Whatsappissa. T:ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin.. En tiedä onnistuuko se edes nimettömänä Whatsappissa. T:ap

Jos vastaanottaja tietää jo sun numeron tai lisännyt jo kontakteihin, niin ei onnistu nimettömänä.

Jos olet piilottanut kuvan ym. muilta kuin niiltä jotka jo lisänneet sut, niin ei näe muuta kuin numeron josta viesti tullut. Toki voi sen jälkikäteen selvittää.

• Anonyymi

Salaisella ihailijallakin on etunimi. Kohteliaana titenkin laitat sen mukaan esim näin " terveisin salainen ihailijasi *Nimesi*."

• Anonyymi

Mulle riittäisi tuo ehdottamasi lause

• Anonyymi

Olisin iloinen, olen odottanut sitä. Sinulla on numero ja sähköposti, kumpi vaan käy. Tai tuo työpöydälleni viesti, huomenna vielä ehdit.

• Anonyymi

Laita sää sille omalle miehelles vaan viestiä, äläkä kuvittele liikoja. Hyvää lomaa

• Anonyymi

Lähetä viesti vielä kerran, lupaan että se tulee perille🤗Aloitetaan puhtaaltapöydältä uudestaan ja unohdetaan kaikki mikä alkoi mennä pieleen jo eka lauseesta🙄

• Anonyymi

Keneltä tässä toivotaan viestiä?

• Anonyymi

Tumma komea mies, joka ärisi minulle ensi sanoikseen🤣

• Anonyymi

Pelasta lomani ja laita se viesti 😘❤️

• Anonyymi

Sä näköjään kerjäät seuraani taas rahan puutteessa. En tule pelastamaan kenenkään lomaa ja kustantamaan mitään menoja.

• Anonyymi

Laittoi se kuvien kera. Kävin kattomassa kun nukahti. Eikö ole suloinen? Pitäähän sulle kertoa mitä ihanaa onkaan täällä. Olethan niin tärkeä ystävä jolle pitää erikseen kuvat laittaa.

• Anonyymi

Sä kirjoittelet täällä päivät pitkät sairaan mustasukkaisia juttujasi, milloin kerkeät antamaan laatuaikaa kumppanillesi?

• Anonyymi

Jos aloittaja on nainen niin älä laita.

Haukkuu sut vaan taas. Ihan turhaa sun on enää ittees piinata

• Anonyymi

Sulleko haukkuu? Koita jo lopettaa sairas kuvittelusi tällä palstalla ja antaa laatuaikaa kumppanillesi. Tällä sairaalla touhullasi ja omalla ajattelullasi sä ajat ko. ihmisen ulos suhteestasi. Jos haluat jatkaa suhteessasi ja saada suhteesi toimimaan, niin mene terapiaan yhdessä kumppanisi kera.

• Anonyymi

Sain jonkun viestin mutt katos... Plääh

• Anonyymi

Mä pyörtyisi siihen paikkaa, jos olisit hän 😱🤪*kops*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      44
      2043
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1281
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1078
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      952
    Aihe