Kaikki herkkä ja kaunis, surullinenkin on päässyt koskettamaan minua yhä helpommin ja suuremmalla syvyydellä sen jälkeen, kun tajusin mitä sinä mies minulle olet.
Kävelisitpä tällä pallolla aina tai ainakin niin kauan kuin tahdot. Ei minulla ennen rintaa näin puristanut ja vettä kohonnut silmiini, kun rakastavaiset kohtasivat elämän kovuutta televisiossa. Eikä kasvoilleni ennen noussut tällainen ujo lämpö, suoranainen kainous ja toiveikkuus, kun jotkut onnekkaat taas pääsivät suutelemaan, pitämään kädestä, rakastelemaan, lausumaan "to have and to hold" tai painamaan käden vatsalle tietäväisesti.
Ja teit minustakin samalla kauniimman
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvittelua.
- Anonyymi
Sana rakastella mainittu. Palstan vatipää vahti ei nuku yölläkään, tämäkin aloitus poistuu nopeammin kuin ajatus.
- Anonyymi
Hän mies teki musta surullisen ja vihaisen.
- Anonyymi
En ole enää sama ihminen, kuin pari vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan, missään luojan nimessä, kannata selvittää/poistaa pahaa oloa keskustelemalla kyseisen miehen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan, missään luojan nimessä, kannata selvittää/poistaa pahaa oloa keskustelemalla kyseisen miehen kanssa.
Ei ole mahdollista. Koska narsisti haluaa kaiken kontrollin ja kortit itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käänsitkö takkia?
- Anonyymi
Olisi parempi puhua nämä asiat kasvokkain?
- Anonyymi
Nainen naiselle taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899