Täytyykö AINA juoda?

En juo

Kuinka mies, joka ei käy ulkona, voi tavata ihmisiä? Ulkona käyminenhän tarkoittaa sitä, että mennään baariin tai klubille ja juodaan parit bisset. Ja minähän en kaljasta tykkää. Onko siis pakko juoda olutta että voi tavata sen elämänsä kumppanin? Inhottavaa tämä Suomen alkoholipolitiikka ja yleinen alkoholisoituminen.

Oikeasti, käykö joku baareissa kuitenkaan ottamatta alkoholia?

11

1760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tietenkään

voihan siellä baarissa juoda muutakin kun olutta, niinkun vaikka siideriä tms.. :) en mäkään tykkää oluesta, mutta muut juomat menee..paitsi viini..niin ja voi sinne mennä juomattakin, tosin on paras varautua kuuntelemaan kommentteja asiasta..mutta kyllähän kuskejakin tarvitaan...elämänkumppani ei sieltä baarista löydy, paitsi jos se on jo löydetty ja se vaan pitää iskee, niin baari on aika hyvä mahdollisuus... :)

• rakkautta.kaipaava

onko tollaisia miehiä vielä olemassa?

• terk80

Vaikka nykyään käyn tosi harvoin. Mutta oli vaihe, jolloin oli joka viikonloppu kantapaikassa ja aina selvinpäin, koska alkoholiton olen. Ja kun kaverikin usein oli todellakin yhdellä, niin mukavaa oli. Mutta jos kaverit lähtee oikein kunnolla ottamaan, jään mieluummin kotiin, koska tiedän, etten kuitenkaan viihdy. Riippuu ihan omasta fiiliksestä ja asenteesta, jaksaako selvinpäin katella sitä baaritouhua.

• alkoholipolitiikan suurin virhe on (ollut) järjetön alkoholin verotus. Täysin käsittämätön tuo sinun vertauksesi baarissa nautitusta oluesta ja alkoholismista. Todelliset alkoholistit eli juopot "tinttaavat" jossain ihan muualla kuin "veronmaksajien" suosimissa baareissa ja kerhoissa. Lähiöiden "räkälät" ovatkin sitten jo ihan eri asia, mutta kukapa sellaisesta nyt tosissaan lähtisi itselleen elämänkumppania etsimään...?

• juoda

mutta tänään juon rakkaus-suruihin likööriä,yksinäni kotona.ilman syyllisyyttä.

• pöhh

Juo vaikka vettä, soodavettä, limsaa, mehua tms. Ei se kellekään kuulu eikä ketään kiinnosta, mitä juot. Ovathan kaikki kuskitkin vesilinjalla. Ja lopeta tuo kitinä - jos sinua häiritsee muitten juominen baareissa, ei sinun niihin kannata mennä.

• Mäkissä :D

Ei todellakaan. En oo koskaan miestä baarissa tavannut, vaan kahvilla kavereideni kanssa, kun olin alusvaateostoksilla eräänä keväisenä päivänä. Että sellattiista. :) Mä arvostan niitä jotka ei käy baareissa, tosin jokaisen oma valinta. :) Itse en menisi sinne miestä etsimään, tulee jos on tullakseen :)

• Nimetön

Asuin joskus 6v sitten hotellissa ja kävin kolme kertaa viikossa tanssimassa,enkä tarvinnut alkoholia kertaakaan.Sen mitä käytän niin kotona muutama paukku että tulee hyvä olo, mutta se käy minulle en voi ottaa kantaa mitä toiset tekevät kun ravintolassa käyvät,ei pakko juoda.

• pohjanmaan

kautta.perseet olalle suomalaisittain.unohtuu nää rakkaudet.saa edes hetken helpotusta.otan miehen yöksi ja saan m..aa,kun ei se ihastukseni sitä aio koskaan mulle antaa.se selvisi mulle pikkuhiljaa.joten kohta lähden baanalle.lakkasin haikailemasta,vihdoinkin.

• mian

Ihmisiähän voi tavata kaikkialla missä liikkuu. Minä en ennen juonut ja olin treffeillä milloin missäkin, aina muualla kuin baareissa. Nykyään kyllä juon, mutta jos oon kuskina, niin silloin juon kokista, tuoremehua jne. Ei siinä oo mitään hävettävää.

Minä tapasini elämäni kumppanin soittamalla "väärään" numeroon. Luulin puhuvani ihan toiselle miehelle, mutta juttelinkin nykyisen kumppanini kanssa. Minä olen ymmärtänyt, että internet olisi nykyään suosittu tapa tavata vastakkaisen sukupuolen edustajia. Baarit eivät ole ainuita vaihtoehtoja.

• elli

oon monesti ollu baarissa selvinpäin.. ja se on ihan ok. on totta että se tuntuu erilaiselta ,kun on selvinpäin, mutta mikä pakko sitä on sitten juoda itsensä känniin? no ei mikään. mutta se vaatii "rohkeutta" mennä selvinpäin. mulla on kivaa baarissa olin sitten selvinpäin ,tai juonut.. mutta sehän riippuu taas seurasta ym.. :) voi myös ottaa pari.. eli 2 tai 3.. kaikille ei oo selvää mikä on pari.. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe