Hei Cherrykirsikka ja hyvää kevättalven jatkoa sinulle!
Kyselin aiemmin sinulta ehkä helmikuun alussa tällä samalla nimimerkillä ihastuksestani ja kerroit entisestä elämästäni ja hänen olevan niiltäajoilta pikkuveljeni.En ole häntä kyllä viimeaikoina työpaikallani kohdannut harmikseni.
Ja mieltäni askarruttaa mikä hänen roolinsa tässä
elämässä mahtaa minun suhteen olla.Mutta toinen
asia on myös minulle tärkeä ja kysyisinkin sinulta
miten työpaikassani asiat tulevat järjestymään joudunko minä mitenkään sotkeutumaan juuri tällähetkellä ongelmana olevaan työtehtävään vai
selviääkö se asianomaisten kesken.Säilyykö tilanne
samana edes kesään saakka vai tuleeko muutoksia jo sitä ennen ja ylipäätänsä mikä olisi neuvosi
tulevaisuutta ajatellen?Säilyykö työ suhteeni vai
onko jotain radikaalia päätöstä näkyvissä?
Kiitän sinua jos jaksaisit tähän ongelmaani aikaasi uhrata ja kiitos jo aiemmasta tulkinnastasi vielä kerran.
Cherrykirsikalle
2
147
Vastaukset
Hei taas ja kiitos palautteesta! Näkisin tämän ko. miehen tässä elämässä auttajanasi ja tukijanasi, henkilönä joka tuo aurinkoa pilviseen päivääsi ja jonka seuraan saat haaveissasi uppoutua :) Intiimiä ihmissuhdetta en näe teidän solmivan, jokin kuilu välillänne säilyy, mutta keskinäiset tunteenne ovat kuitenkin lämpimät, syvät ja kipinöivätkin. Iloitse niistä päivistä jolloin saat nauttia hänen seurastaan, ole kiitollinen hänestä äläkä haikaile sellaista mitä ei tähän elämään ole tarkoitettu, ihmisenä hän on kuitenkin ihana ja sinä tiedät sen ja saat iloita siitä :)!
Työpaikkasi ongelmavyyhti on laaja ja sotkuinen ja koskettaa jollain tavalla sinuakin, mutta kovin syvälle et siihen joudu, vain pintaa raapaisten, ehkä avustamaan jossain asiaan liittyvässä. Muutokset tapahtuvat hitaasti ja kesään mennessä tuskin tapahtuu juuri mitään, enkä näe sinua 'poislähtevien listalla'. Tee työsi rauhassa ja huolella, mutta voit toki toisella silmällä vilkuilla myös esim. työpaikkailmoituksia muualta, mihinkään paniikkiin ei kuitenkaan liene syytä. Näkisin kuitenkin että myrskynsilmään et joudu ja työpaikkasi saat säilyttää, jos vain itse niin haluat. Hyvää kevättalven jatkoa myös Sinulle!- tiedostakiitollinen
Kiitos taas Cherrykisikka!Kyllä huomaan että hyvin olet tulkinnut tilanteeni,aivan hämmästyttävää.Olen itsekkin ajatellut asiosta aika samoin ihastukseni suhteen.Hän on ihana ihminen ja moni muukin varmaan on samaa mieltä joka hänet tuntee.Minulle hän on ainoa joka tällaisia tunteita on minussa herättänyt vaikka takanani on jo kauan kestänyt ihmissuhde.Näin vaan
joskus elämässä on ja täytyy nauttia niistä hetkistä silloin kun voi tietyllä tasolla kuten sanoit.Myöskin työpaikan asiat varmaan menee kuten
sanoit,ainakin viimeisimmän tiedon mukaan jonka tänään sain.Toivottavasti kaikki jatkossakin menee
hyvin.Kiitos aivan hirveästi tulee paljon kevyempi olo kun asioita voi näin peilata ja saada
näkökulmaa muualtakin.Oikein kaunista keväänjatkoa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816