Tarkoitan tällä nyt, että koska Toronto ilmiössä mukana olevat ovat eksyttäjiä, mutta he ovat ainoita tietämäni uskovia(?) jotka jotenkin ainakin tekevät niitä ihmeitä mitä Jeesus teki, niin missä ovat sitten kaikki oikeat Jeesuksen opetuslapset jotka tekevät noita mutta eivät ole mukana harhaopeissa? Eikö sellaisia enää vai ole? En ainakaan tiedä yhtäkään joka tekisi niitä ihmeitä ja olisi samanaikaisesti raitisoppinen, tiedätkö sinä?
Miten pahat henget häädetään, sairaat parannetaan ja kuolleet herätetään?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole tavannut yhtään uskovaa, joka olisi tehnyt asioita kuten opetuslasten kerrotaan tehneen.
- Anonyymi
Tieteellisellä lääketieteellä. Voidaan hoitaa myös uskonnon aiheuttamia mielenterveysongelmia.
- Anonyymi
mutta näköjään jumalatonta kansaa ei saa opetettua pitämään juhlapaikkansa siistinä, eikö ole ihme=?!
mikähän termi siihen tautiin olisi sopiva tiedätkö?
taikka kaikkeenmahdolliseen rikollisuuteen, miksi se asia ei korjaannu läketieteellä mutta uskova on luonnostaan rehellinen siisti ja yhteiskunnalle halpa yksilö, eikö ol eihme?"
Usein ihmeet ja merkit seuraavat kun lähetyssaarnaajat menevät pakanakyliin, paikkaan, jossa evankeliumia ei ole vielä saarnattu. Pakanat tulevat uskoon, kun näkevät että Jeesus tekee voimallisempia tekoja ja ihmeitä kuin poppamiehensä. Kun Raamattua opetetaan ja uskovat juurtuvat Sanaan, Jumalan tahto on että Kirjoitettu sana ja opetus ja Pyhän Hengen todistus sisimmässä on uskon perusta, ei niinkään ihmeet ja merkit. Kyllä Jumala voi tehdä ihmeitä mutta tärkeintä on kokonaisvaltainen johdatus arjessa ja elämässä.
- Anonyymi
Eli saarnaajat ovat siis uusia poppamiehiä. Jeesus oli vain elämäntaiteilija millä kiertueensa elätti. Eikä itse asiassa kummoinenkaan taikuri.
Isättömyys, äidin valehtelu jätti varmaan traumat.
- Anonyymi
Miksi etsit jotain ihmemiehiä? Itse en ole tavannut vielä sellaista ihmistä joka tekisi samoja ihmeitä kuin Jeesus. Rukoile itse jos ihmettä omaan elämääsi tarvitset. Jumala auttaa kyllä. Ei aina odottamallasi tavalla tosin. Joskus Hän voikin muuttaa sinun toiveita ja käsitystä siitä, mitä kaipaat.
- Anonyymi
Syy miksi etsin on, että olen huomannut olevani pahojen henkivaltojen ahdistama useasti ja epäilen että minussa on riivaaja tai ainakin jotain sinnepäin, ja en tahtoisi joutua torontohössöttelijöiden käsiin vaan sellaisten Jeesuksen omien jotka oikeasti voivat auttaa, olen havainnut ettei tähän ongelmaani auta kunnolla rukous, olen kuin sidottu taloon jossa muut harrastavat okkultistisia asioita ja kyseessä on vakava ongelma enkä todellakaan tiedä mistä saan apua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy miksi etsin on, että olen huomannut olevani pahojen henkivaltojen ahdistama useasti ja epäilen että minussa on riivaaja tai ainakin jotain sinnepäin, ja en tahtoisi joutua torontohössöttelijöiden käsiin vaan sellaisten Jeesuksen omien jotka oikeasti voivat auttaa, olen havainnut ettei tähän ongelmaani auta kunnolla rukous, olen kuin sidottu taloon jossa muut harrastavat okkultistisia asioita ja kyseessä on vakava ongelma enkä todellakaan tiedä mistä saan apua!
Et sinä täältä löydä konkreettista apua, mutta esirukouksin monet uskovat kyllä muistavat, itselleni ainakin näin käynyt ja taas jaksanut hetken eteenpäin. Oletko kokeillut huutaa koko olemuksesi syvimpiä ytimiä myöten Jeesuksen ristin edessä, hänen verensä turvaan nojaten ja täysin syntisi siinä voimattomana tunnustaen, Jeesusta avuksi? Etsi yksinäinen paikka, jossa tiedät ettet tule häirityksi/sinua ei kuulla ja huuda to-sis-sa-si Jumalan puoleen. Paha olo saattaa lähteä ulos yökkimisenä, kasvon ilmeet saattavat muuttua/vääristyä, voit kokea ties mitä juttuja ja oloa kehossasi, suustasi voi tulla kiroilua, sylkemistä yms. mutta HUUDAT JEESUSTA JOKA ON KAIKKEA PIMEYTTÄ VOIMAKKAAMPI JA SIINÄ NIMESSÄ JA VERESSÄÄN TOTISESTI ON VOIMA JOKA VAPAUTTAA SEN,JOKA USKOO. Parasta olisi kuitenkin, että sinun kanssasi olisi joku perinteistä kiihkotonta ristin teologiaa, ei karismaattisuushouruja opettava henkilö. Tärkeintä on kuitenkin, että olet itse ahdistuksessakin ristin juurella, jotta totuus ja valkeus voi valaista sydämesi-kyllä Jumala kuulee, kun sinä häntä avuksesi huudat-lue/kuuntele raamattua, tutki sitä ja esim.Suonto opettaa hyvin näistä asioista. Jaksamista matkallesi.
Anonyymi kirjoitti:
Pahat henget voivat ahdistaa uskovaa, mutta ei sinussa voi riivaajia asua, jos olet uskossa Jeesukseen ja et elä tietoisessa synnissä. Ei uskovan tarvitse elää pelossa ja että jokin torontolaisuus vaanii nurkan takana. Oletko sinäkin näitä jotka ovat joutuneet pelottelijoiden uhriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain samaa kokenut itsekin. En ymmärrä, mikä auttaa. Ehkäpä aika, rukoilu ja synnin välttäminen? Miten havahduit ongelmaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärimmäiset harvat ihmiset ovat pahojen henkien vallasssa. Se on myös aivan eri asia kuin olla jonkun hengen vaivaama.
Useimmiten ihmistä kiusaa hänen oma rikkinäisyytensä.
Ahdistus tulee oman pään sisältä. Ja se kertoo että on asioita, joita pitäisi itsessään tunnistaa ja työstää.
Jotkut tosiaankin haluavat uskoa, että he ovat pahojen henkien vallassa. Koska silloin paha tulee ulkopuolelta, eikä minusta. Ja jos joku ajaa sen pois, niin minun tarvitse ottaa siitä vastuuta ja tehdä parannusta.
- Anonyymi
Kaikki hyvä tulee Jumalalta. Pyydä rukoile ja usko ja jollet, niin pyydä apua siihenkin ongelmaan.
Jos olet vilpittömästi etsimässä apua, rukoile apua Jumalalta hän kyllä kuulee ja auttaa parhaskseen kaysomallaan tavalla.- Anonyymi
Jumala ei auta kun ei sitä eikä pahoja henkiä ole.
Rukoilua voi käyttää itsesuggestoon.
- Anonyymi
Eiköhän jos on noita epäilyksiä kannata käydä luterilaisen tai katolisen papin siunattavana, jos katolinen pappi esim tekee risti merkin sinun kasvoillesi niin jos sinussa on riivaja oikeasti niin pistää kätesi estämään ristinmerkin teon tai pistää sinut peruuttamaan yms niin olet edes varma tilanteestasi. samoin kai käy mahdollisesti että et pysty nielemään ehkä kristuksen verta luterilaisessa jumalanpalveluksessa jos joku väärä on sinussa?
Sitten sinun varmaan täytyy pyytää jompaa kumpaa pappia siunaamaan sinut esim henkilökohtaisesti ja toimimaan miten heidän oppi kirjassa tai ylempien antamassa käskyssä sanotaan että autetaan riivattua. En usko että maan pinnalla on opetuslapsiin verrattavia voimakkaita uskovia, mutta voinhan olla väärässäkin. En ole kuullut kuolleista herättämisestä ainakaan joka on aika voimakasta. Toivon että saat rauhan sielullesi ja pystyt esim rukoilemaan itsekin nyt esim..- Anonyymi
Katolista pappia tässä ei tarvita. He palvovat Mariaa, jolla ei ole mitään tekemistä raamatun selkeän sanan kanssa.
- Anonyymi
Pahat henget häädetään unohtamalla uskomukset ja palaamalla realimaailmaan. Piste.
- Anonyymi
Ei kannata kommentoida asiaan mistä sinulla ei ole kokemusta. Et tiedä mistä puhut.
- Anonyymi
Smith Wigglesworth usein käytti kovia otteita demoneja vastaan. Hän löi ja läimi sairaita, mutta he paranivat. Hän sanoi että näki usein sairauksien takana vihollisen jota hän löikin. Hän rukoili sairaiden puolesta vain kerran, toinen kerta olisi ollut epäuskoa.
- Anonyymi
Ja meillä on tästä vain väkivallan hengellistäneen Wigglesworthin oma sana. Montako sairasta Jeesus läimäytteli?
- Anonyymi
Wigglesworthia ei todellakaan kannata ottaa esimerkiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482110Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902090- 1201983
- 771689
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097