Olimme tammikuun lopussa ko.hotellissa ja kokemus oli MAHTAVA!! kyseessähän on all inclucive hotelli,joten mitään ei jäänyt puuttumaan.Hotelli on siisti,ystävällinen palvelu.Siivous ja pyyhkeiden vaihto joka päivä.Ilmaiset rantapyyhkeet altaille ja meren rantaan.Aamiaista tarjoiltiin kolmessa ravintolassa,joten valinnanvaraa riitti.Kaikki jiomat sisältyivät hintaan ja mm.olutta sai laskea illalla hanasta itse.myös väkeviä juomia kuului palveluun,vaikka esitteessä niitä ei mainittu. Altailla oli burger piste,jossa voi itse koota hampurilaisen eri täytteistä.Aaalasbaariin voi uida ja siemailla hieman hyvää olutta..
Pakettiin kuului myös jäätelöt ja pannukakut unohtamatta lounasta ja päivällistä..Animation team järjesti ohjelmaa altailla ja rannassa klo 10 alkaen.Tässä vain osa kokemuksia hotellista! luku sinänsä kaupanteko ja ajaminen jalla jalla hiacella...
HURGHADA,HOTELLI SIVA GRAND BEACH
Hannu ja Leila
1
1297
Vastaukset
- tp
Hienoa!! olemme helmikuussa menossa tuohon hotelliin ja mukava kuulla, että palvelu pelaa hienosti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722