Moi oon 14vuotias tyttö ja mua hävettää ja ärysttää se et kuinka pienet mun tissit on.. Muilla mun ikäsillä on jo kauheen isot ja pyöreet ja mulla ei. Ihmetyttää kyllä koska vaikka oonki tammikuussa syntyny ja yhellä mun kaverilla joka on syntyny joulukuussa nii sillä on mua paljon isommat tissit ja pyöreet ja sillä on tissi vakoki.. Voiko erilaiset rintsikat vaikuttaa niitten kasvuun? käytän ite ainaki iha perus urheiluliivei missä ei oo toppauksia.. ja mun sukulaisilla on kans aika isot tissit ja mun äitillä nii miks mulla ei oo.. ennhaluu ainakaa aikusena et mulla on näi pienet tissit ku eihä näillä voi ees imettäää. vittu auttakaa tarvin isommat tissit heti
Rintojen kasvu
2
96
Vastaukset
- Anonyymi
Ne kasvaa eri tahtiin kuin muilla..
- Anonyymi
Malleillakin on pienet rinnat, yleensä geeneistä ja painosta kiinni. Suurella osalla naisista on joko liian suuret, pienet tai riippuvat. Harvoilla on täydelliset, ja maan vetovoima tekee niillekin tehtävänsä. Ole onnellinen ei itsetunto saa olla rinnoista kiinni. Hymyile ja nauti, elät parasta aikaa elämästäsi. Fiksut naiset eivät keskity vain omaan napaan ja ulkonäköön, vaan keskittyvät tärkeämpiin asioihin, tosin teini-ikään kuuluu ulkonäkökriisit.
Pienillä rinnoilla pärjää vauvojen kanssa, don't worry.
Tervejärkiset kundit eivät katso vain rintoja, vaikka niistä puhuvatkin paljon. Osta topatut rintsikat, jos jotain täytettä kaipaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764