uutta Nokia-puhelinta Nokia 220 4G Nokia 105
https://www.mikrobitti.fi/uutiset/hmd-esitteli-kaksi-uutta-nokia-puhelinta/7f4672e2-9194-46c9-bc5b-5527196dbf90
HMD esitteli kaksi
4
99
Vastaukset
- Anonyymi
No voi hyvä jysäys, eikö nuita Nokia näppäinpuhelimia oo jo ihan tarpeeksi? No, on tuo kehitystä, että uusilla Nokia näppäin puhelimilla pystyy soittamaan korkea laatuisia puheluita!
- Anonyymi
Ja oikein pahin vakoilija fb valmiiksi asennettuna, saako edes pois. Hyvä syy olla ostamatta.
- Anonyymi
No kun aina valitusta vakoilusta, tilatkaa joku ikivanha nokia, hinnat on kyllä suolaiset.
halpis.fi - Anonyymi
Minulla on piirongin alalaatikko täynnä vanhoja Nokia puhelimia odottamassa hinnan nousua jota tuskin koskaan tulee. Mielelläni myisin jollekkin toiselle hölmölle kerilijälle kilo taksalla. Mikä olisi Nokia puhelimien sopiva kilohinta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764